bhbus.ba
November 25, 2024, 07:01:47 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Stare slike i JKP GRAS kroz prošlost  (Read 384488 times)
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #990 on: February 15, 2013, 23:10:02 »

Svaka čast dresdeneru na radu, sa uživanjem čitam njegove postove, a ako je neko od Grasovaca prekršio pravilnik za to može biti odgovoran jedino taj Grasovac. Mislim da se i kolege transformers i MAN Lion's coach, kao i dresdener slažu samnom.

Nego nešto mi na um pade - Zašto je u nekim Karosama bilo onemogućeno otvaranje jednog krila na drugim i trećim vratima, tako što je krilo vezano žicom?
Danas sam na drugom forumu vidio fotografiju koja pokazuje identičnu stvar na jednoj Beogradskoj Karosi (isto krilo vezano žicom), pa sam se sjetio da je isto to bilo i kod naših Karosa.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #991 on: February 15, 2013, 23:58:42 »

ad Troler:
sjećam se ovog problema tokom saobraćaja tipa Karosa  u našem gradu (bilo ih nekoliko desetina), veoma često se dešavalo da se pokvarilo zatvaranje vrata i neko krilo više nije moglo biti zatvoreno. Mislim da se radilo o kvaru koje nije mogao biti uklonjen zbog nedostatka rezervnih dijelova, pa su bila vrata trajno "blokirana" žicom, jer inaće bi stalno ljuljala vani vozila...

inaće ono sa šemom: ako je neko učinio nešto protiv pravila, slažem se. Svakako - kao što sam više puta rekao - meni bas nije jasno sta je tajno na cinjenici koja se moze vidjeti skoro cijela putem google maps - i 90 posto tih informacija sam mogao već odavno skupiti iz sasvim javnih izvora, dovoljan je čak i pogled preko ograde. Druga stvar bi bila da bi želio recimo objaviti šemu trasiranja naponskih kablova i sve čvorove sa prekidačima... to baš nije niti moj interes niti namjera. I zanimljivo je da ovdje nije niko ni rijeći izgovorio, da "sam protivzakonito objavio državnu tajnu" kada sam moju trenutnu šemu objavio ovdje na portalu... ustvari ova tajna je preko 40 godina stara jer se od izgradnje remize nista nije promijenilo.

Sada cu jos precrtati onaj gradski kolodvor, koji je bio preuređen 1893. godine, isto kao križanja na Marindvoru.

Projekat remize iz 1909. godine je bio veoma zanimljiv - radilo se o istom mjestu na uglu ulica Kotromanića/Vrbanja, gdje je kasnije bila izgrađena remiza 1936. godine. Samo je ulaz planiran od Skenderije ulicama Hiseta/Donju Tabaci, znači iz suprotnog pravca. Direkcija Električnog tramvaja je uputila Zemaljskoj vladi zahtjev za odobrenjem ove investicije na osnovi tvrdnje da je postojeća remiza kod željezničke stanice premala i nova bi pružila dovoljno prostora za 25 motornih kola - zemaljska vlada je na kraju ovu akciju odbila i odobrila je samo produžetak postojećih hala kod željezničke stanice.... moralo se štediti po svakoj cijeni.

U četvrtak mi je još ostalo malo vremena u prvoj polovini dana pa sam u arhivu u historijskoj dnevnoj štampi tražio bilo koje tragove za sarajevski trolejbus, koji je u ljeto 1939. godine trebao obaviti probnu vožnju. Rezultat NULA Sad(( Glavne teme novina su bile diplomatski konflikt Rajh/Poljska i "Hajka na Ilidžansku ajdahu", što je trebalo biti ogromno zmijasto biće koje se navodno pojavljivalo u okolini Ilidže i koje je imalo prema tvrdnjama građana na savjesti veliki broj stoke. Ali za trolejbus ni rijeći Sad
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #992 on: February 16, 2013, 01:07:50 »




Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #993 on: February 16, 2013, 23:38:10 »

Ovako je izgledao gradski kolodvor na današnjem Trgu Oslobođenja 1893. godine.
Na tom mjestu su se nalazile carinarnica, gradska poreska uprava, dvije teretne hale, dvije okretne platforme i dvije pokretne bine za manipulaciju teretnim vagonima.


I ovo je nacrt motornih kola i prikolica sarajevskog tramvaja 1903. godine.
Logged
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #994 on: February 17, 2013, 17:10:05 »


Iza Markale se nalazio jedan od mnogih industrijskih kolosijeka, ovaj je služio firmi Schmarda za transport uglja.


Šema skretnica i kolosijeka na Marindvoru


Terminal Vijećnica


Križanje Čobanija


Križanje Čemaluša


Dvije variante projekta remize iz 1909. godine kod mosta Vrbanja, gdje je bila 1936. godine izgrađena nova remiza.
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #995 on: February 18, 2013, 22:59:55 »

Neki tehnički podaci za žičaru:
Puštena u rad 3.5.1959.godine.

Tip žičare: kružna sa dva užeta
Nadmorska visina:
       Donja stanica 560 m
       Gornja stanica 1127 m
Visinska razlika između stanica oko 570 m
Kosa udaljenost od donje do gornje stanice oko 2070 m
Prosječan uspon trase 27,6%
Broj stupova na trasi 8
Tip stupova: rešetkasta konstrukcija sa po četiri stope i četiri zasebna betonska temelja
Visina stupova od 8 do 24 m
Raspon stupova max 435,5 m
Najveće rastojanje od tla 44 m

-  Radni kapacitet žičare 400 putnika na jedan sat
-  Vrijeme vožnje kabine na trasi, od donje do gornje stanice ili obratno 12 min.
-  Maksimalna učestalost 36 sekundi
-  Brzina vožnje pri glavnom pogonu 2,84 m/s
-  Brzina vožnje pri pomoćnom pogonu 0,5 m/s
-  Kapacitet prevoza kabine u jednom smjeru 100 kab/h
-  Razmak između kabine na trasi 108 m
-  Broj kabina na liniji 41 kom
-  Tip kabina zatvoreni
-  Težina prazne kabine 310 kg
-  Težina pune kabine max 630 kg
-  Snaga pogonskog motora 125 KW
-  Snaga dizel agregata pri pomoćnom pogonu 33 KW
-  Nosno uže promjera  fi 36 mm
-  Vučno uže promjera  fi 24 mm
-  Izdržljivost nosnog užeta 150.000 kg
-  Izdržljivost vučnog užeta 48.000kg
-  Zatezna užad  fi 55 mm
-  Prelazni most pred gornju stanicu dužine 21 m izrađen od čelične rešetkaste konstrukcije

Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #996 on: February 21, 2013, 00:17:15 »

Mislim da je Troler stavio 23,ako jeste ne zamjerite,ili nek mod obriše.


Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #997 on: February 21, 2013, 18:48:17 »

Restoran Vidikovac-OUR Žičara


Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #998 on: February 22, 2013, 01:02:14 »

Ova je mogla u EX-YU prevoznike radio ove Setre,ne vidi se baš najbolje natpis,ali neka je ovdje,viri 510 Wink
izvor flickr
Godina 1991 septembar

Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #999 on: February 23, 2013, 21:50:26 »



Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1000 on: February 25, 2013, 23:45:10 »



Sarajevo 2000.god.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #1001 on: February 27, 2013, 22:46:28 »



Izvor : facebook.com/Sarajevo nekad i sad
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1002 on: February 27, 2013, 23:36:03 »

Koliko se ovaj dio grada promjenio.
Čengić vila - okretnica dvojke, slikano sa nekadašnjeg nadvožnjaka.

Pravi izvor je zeljeznice.net
« Last Edit: February 27, 2013, 23:42:46 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #1003 on: February 27, 2013, 23:38:41 »

čak je i neki teren bio.

Sjajna slika Cheesy
Logged


MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1004 on: February 28, 2013, 01:44:31 »

(za veću sliku klik na istu)


Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Pages: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.035 seconds with 23 queries.