|
|
|
|
|
|
|
dresdener
Putnik
Offline
Posts: 200
|
|
« Reply #1042 on: March 25, 2013, 22:13:33 » |
|
Mislim da sam upravo odgonetao tužnu sudbinu nesretne kondukterice Ružice Sejbal iz priče o Sarajevskom tramvaju... imala je jedva 20 godina. U monografiji 100 godina Gras-a na s. 18 piše: Ispred upravne zgrade Električnog tramvaja na Marin Dvoru, krajem marta 1945. godine, ustaše su u noći povješali više od 50 rodoljuba. Ovu stravičnu sliku vidjela je sljedećeg jutra kondukterka Ružica Seibal, koja je došla da primi dužnost. Oteo joj se uzdah: „Jadni ovi ljudi, šta su skrivili?“ U tom trenutku prišao joj je jedan ustaški agent i odveo je. Konduktersku tašnu Ružica nije uspjela predati nikome od prisutnih. Otišla je bez traga, zauvijek. Svi pokušaji da je pronađu ostali su bez uspjeha.
Na stranicama JUSP Jasenovac sam otkrio sljedeći podatak: PREGLED I PRETRAGA POIMENIČNOG POPISA ŽRTAVA KCL JASENOVAC 1941.-1945. RUŽICA SEJBAL Ime oca: NIKOLA Godina rođenja: 1925 Mjesto rođenja: SARAJEVO Općina rođenja: SARAJEVO Narodnost: HRVATICA Način smrti: UBIJENA Stradao / la: OD USTAŠA Godina smrti: 1945 Mjesto stradanja: U LOGORU Logor: JASENOVAC Stratište: * Napomena: SZSJ64;
:-(
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1043 on: March 26, 2013, 13:43:51 » |
|
Mislim da su ovo 321 i 322 u krugu fabrike. Izvor: www.priboj033.com
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #1044 on: March 26, 2013, 14:27:17 » |
|
najvjerovatnije jer je 320 prvi kupljen a ova dva u proljece 2005 godine
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1046 on: March 29, 2013, 23:29:31 » |
|
Neretva 125 i Ikarus čini mi se 23x kod higijenskog zavoda U spotu se još vidi tramvaj 205, i par trola 14tr [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=MuFp9rQHo3Q[/youtube]
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #1048 on: March 30, 2013, 00:40:29 » |
|
stalni na domu je bio 239 iz te serije. 230 dobrosevici,231 ilidza,232 buca potok,233 ilidza,234 ilidza,235 buca potok,236 rajlovac,237 gornji velesici,238 rezerva franjo racki,mijenjao je vozila na pauzama posto je prije rata u prvoj i drugoj smjeni bilo po rasporedu da vozaci koji mijenjaju kolege na pauzama ne rade na njihovim vozilima a 238 je bio zestoko razbijen odmah po dolasku kod skole umihana cuvidina i nije micao sa f. rackog. e pred sami rat pocelo je rotiranje vozila po ostalim linijama.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1049 on: March 30, 2013, 15:29:30 » |
|
Hvala za ove informacije o Ikarusima 23x. Uvijek mi je drago čuti te pojedinosti o tim starijim autobusima.
Zaboravio sam napomenuti da je snimak iz 1991.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|