|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
The_Dubster
|
|
« Reply #56 on: January 18, 2013, 22:57:41 » |
|
Mašina i po Danas na Krupcu 110T10 (ako se ne varam)
|
|
|
Logged
|
|
|
|
damir fido
VIP Član
Vodič puta
Offline
Posts: 2.350
|
|
« Reply #57 on: January 19, 2013, 01:24:09 » |
|
Po izgledu naprijed,prije da je 125 T.
110/130 T 10 je imao po 2 okrugla fara u karambolci.A najbitnija razlika je u motorima:
110/130 T 10 - cetverocilindricni motor sa direktnim ubrizgavanjem(porodica motora 413)
125 T 12 - V6 motor sa pretkomorama(porodica motora 514) a koji su radi pretkomora imali dugo vrijeme zagrijavanja prije paljenja.
Tamovi oni vojni 150 i oni civilni 170 T 14 su imali isto V6 motore iz porodice 413,znaci direktno ubrizgavanje a potpuno isti motor sa 170 T 14 je bio u Tamu autobusu 170 A 11.Iz njega je nastao motor od 190 KS.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
klimama
|
|
« Reply #58 on: February 25, 2013, 00:06:56 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 10.122
|
|
« Reply #59 on: March 22, 2013, 20:42:14 » |
|
|
|
|
Logged
|
BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
|
|
|
|