GPP-ovi autobusi iz Čepina zaustavljat će se tek na kolodvoru u Osijeku?!
- U Ministarstvu pomorstva, prometa i infrastrukture žele da stanovnike Čepina tretiramo kao građane drugog reda i da autobusnu liniju koja 46 godina prevozi putnike iz Čepina u Osijek i obrnuto svedemo na apsurd - grmio je na jučerašnjoj izvanrednoj konferenciji za medije direktor GPP-a Igor Medić.
Direktan povod za nezadovoljstvo je obavljeni nadzor inspektora Ministarstva prema kojemu autobusi putnike u Čepinu smiju primati samo na jednom stajalištu te ih bez zaustavljanja voziti do autobusnog kolodvora u Osijeku, nakon čega bi putnici presjedali na druge gradske linije i putovali do svojih odredišta.
- Takva nas odluka dovodi do toga da putnika koji iz Čepina ide u Cvjetno naselje moramo voziti kroz Cvjetno naselje, ali ga tamo ne smijemo pustiti iz vozila iako imamo stajališta. Taj putnik mora završiti putovanje na Autobusnom kolodvoru u Osijeku i tada treba presjedati na druge linije i voziti se natrag do Cvjetnog naselja kroz koje je već prošao. Takva skandalozna odluka ne odgovara nikome, ni nama u GPP-u, ni čelnicima Osijeka, ni predstavnicima Općine Čepin, a sigurno ne odgovara ni putnicima. Teško mi je naći konkretan smisao u takvoj odluci, koja dolazi baš deset dana uoči lokalnih izbora - nezadovoljan je Medić.
Inače, riječ je o autobusnoj liniji koja prometuje od 1967. godine, a sa 250.000 prijava godišnje jedna je od najfrekventnijih linija kojom se dnevno vozi i po 1.000 putnika. Opomena Ministarstva u GPP stigla je u ponedjeljak, a kada bi se provodila, po 15 stajališta za svaki smjer u Čepinu više se ne bi koristilo.
- Mi ne želimo i nećemo, bar za sada, tako raditi, iako smo svjesni da nam prijete sankcije. Kada bismo uveli takav način prometovanja, s linijama koje voze samo s jednog mjesta u Čepinu ravno na Autobusni kolodvor u Osijeku nastali bi dodatni troškovi od 313.000 kuna godišnje, a i taj bi iznos netko morao platiti. Možda bi to mogao biti Franc Hajdinjak, inspektor koji slijepo provodi Zakon i ne razmišlja o konkretnoj situaciji na terenu. Jedina pravna prepreka da se nastavi ovako prometovati je u tome što se radi o županijskoj liniji, a interese putnika se zanemaruje. Jasno je da je Zakon takav, ali kretenske bi zakone trebalo mijenjati - odlučan je Medić koji dodaje kako bi se provođenjem odluke, osim dodatnih troškova, znatno povećalo i onečišćenje okoliša. I. Sekol
Nezadovoljni u Općini Čepin
Odluka Ministarstva šokirala je i čelnike Općine Čepin.
- Između nas i GPP-a nema ni najmanjeg spora i mi smo jako zadovoljni uslugom GPP-a i Unikoma koji skuplja otpad u Čepinu. Ako je ovo tek politikantstvo neposredno uoči lokalnih izbora, bilo bi doista žalosno da se prelama na leđima naših Čepinaca koji će prvi osjetiti posljedice ovakve odluke - rekao je Dražen Arnold, načelnik općine Čepin.