man 464
|
|
« Reply #300 on: September 15, 2011, 19:40:03 » |
|
Danas sam se vozio i prekjučer i to sam baš bio u prikolici
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #301 on: September 15, 2011, 20:02:08 » |
|
Danas sam se vozio i prekjučer i to sam baš bio u prikolici
Onda ga vjerovatno vozači takvim održavaju, jer teško da on može voziti na nekoj liniji gdje neće zaraditi potpis a na 31e nemože jer nema "STOP" tastere.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #302 on: September 15, 2011, 20:17:06 » |
|
. Ma 405 prljav nije za 31e ljepši je 403 od njega.
drug "na čemu" si ti??? Priđi mu "druže" bliže i pogledaj kakav je, nije više žut nego oker koliko ima prljavštine na njemu, unutra zamuzgana pregradna stakla, kad klepiš rukom po sjedalici naravno ,ako je ima jer ima sjedišta bez nje, diže se tornado prašine. Išaran je ne previše ali dovoljno da se kaže da nije za 31e. Zglob škripi, ne radi pola rasvjete...... Ok neka raspoređuju 403 i 813 i slično kako znaju nema veze bitno je da rade bilo kako. BTW 403 je i dalje jako dobar unutra nema niti jednog potpisa tek toliko za vaš upit. To vozilo radi tri smjene kako je stiglo u GRAS. DOk su ostali imali dvočlanu to vozilo je imalo tročlanu posadu. Rasvjeta radi, prljav jeste samo zato što radi komercijalu i kad se on vrati sa linije nema ga ko oprati a nema mogucnosti da se vozilo povuce u toku radnog vremena . Zglob ne škripi ništa više nego u ostalih . Rasvjeta radi sva to znam zasigurno samo se sva ne pali u toku voznje jer za to nema potrebe(ovo govorim za unutrasnju rasvjetu). Kad smo već kod 403 kojeg fališ na sva zvona. E vidiš to vozilo je najbolji IK 201 to je tačno ali i pored toga ima mnogo mnogo nedostataka koje ti ne znaš niti možeš znati. Evo npr sjedi i provozaj se u prikolici ....na prikolici uopće nema amortizera, udobnije je u svakom kamionu. Kod njega pola rasvjete ne radi kako ti kazes a često mu ne radi ni predni desni far jer svaka sijalica izgori zbog kratkog spoja. I da kao i svi ostali IK 201 sav je izlupan sa strana a za razliku od ostalih razbijeno mu je i staklo od linijske oznake (vozaču koji sada vozi 412 a koji je ranije vozio 403 u voznji se "zabila" sova u linijsku oznaku.... E toliko ....što ti nije jasno slobodno pitaj. Bez namjere da ti popujem i pametujem bolje da pitaš nego da se blamiraš kao do sada... lijep pozdrav
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #303 on: September 15, 2011, 20:23:14 » |
|
A rade li mu brinomjeri, pokazivači za gorivo itd...? U Beogradu to ne radi ni kod mlađih Ikarbusa, npr iz 2008.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #304 on: September 15, 2011, 20:26:37 » |
|
A rade li mu brinomjeri, pokazivači za gorivo itd...? U Beogradu to ne radi ni kod mlađih Ikarbusa, npr iz 2008.
ma dobar autobus pravo...udoban ugodan za voziti lijepo šalta, ne lupka ne kucka i sl...ma super bus života mi ...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #305 on: September 15, 2011, 20:30:02 » |
|
Staklo od pokazivača linije je već odavno promijenjeno. Kod 405 ne radi sva rasvjeta jer je nemoguće da u prednjem dijelu rade samo 3/5 neonki a u prikolici 4/4 neonke, to je neizvodljivo, a neizvodliivo je još zbog nečega jer zglobni classici nemaju opciju paljenja samo polovine svjetala kao ik 206-ice. Pogledaj sliku 403-ojke koju sam načinio preksinoć u temi o slikama pa reci da ne rade svjetla nakon toga i ne pričaj napamet. Za amortizere se slažem jer trese kao lud.
Ugodni pozdravi.
|
|
« Last Edit: September 15, 2011, 20:41:29 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #306 on: September 15, 2011, 20:35:32 » |
|
Mislim da jako svjetlo naprijed smeta vozaču, i zato postoji ta opcija, ali nije kod svakog isto primjenjena.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #307 on: September 15, 2011, 20:37:33 » |
|
Mislim da jako svjetlo naprijed smeta vozaču, i zato postoji ta opcija, ali nije kod svakog isto primjenjena.
U zglobnim classicima je to riješeno na slijedeći način da prva neonka u prednjem dijelu ima slabije osvjetljenje tj. staklokoje štiti neonku ili pleksiglas je zamagljeno.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #308 on: September 15, 2011, 21:13:28 » |
|
Mislim da jako svjetlo naprijed smeta vozaču, i zato postoji ta opcija, ali nije kod svakog isto primjenjena.
U zglobnim classicima je to riješeno na slijedeći način da prva neonka u prednjem dijelu ima slabije osvjetljenje tj. staklokoje štiti neonku ili pleksiglas je zamagljeno. Ma šta pričaš ? Imao priliku provozati sva 4 GRAS-ova Lions Classica zgloba i svih 5 solaša i ni jedan se ne ponaša isto kao drugi niti su kod svakog identična rješenja i zato opet kažem "NE LUPETAJ"....Kod sl 222 i sg 312 je postojala ta opcija (naravno dok je sve bilo ispravno) a kamo li da ne postoji kod vozila mladjih 10 godina.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #309 on: September 16, 2011, 08:12:46 » |
|
Mislim da jako svjetlo naprijed smeta vozaču, i zato postoji ta opcija, ali nije kod svakog isto primjenjena.
U zglobnim classicima je to riješeno na slijedeći način da prva neonka u prednjem dijelu ima slabije osvjetljenje tj. staklokoje štiti neonku ili pleksiglas je zamagljeno. Ma šta pričaš ? Imao priliku provozati sva 4 GRAS-ova Lions Classica zgloba i svih 5 solaša i ni jedan se ne ponaša isto kao drugi niti su kod svakog identična rješenja i zato opet kažem "NE LUPETAJ"....Kod sl 222 i sg 312 je postojala ta opcija (naravno dok je sve bilo ispravno) a kamo li da ne postoji kod vozila mladjih 10 godina. Probaj molim te danas ući i provjeriti rasvjetu u jednom od njih ako možeš i vidjet ćeš da ne može se paliti pola rasvjete. U sl222 i sg 312 kao što kažeš može.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #310 on: September 16, 2011, 08:31:17 » |
|
Mislim da jako svjetlo naprijed smeta vozaču, i zato postoji ta opcija, ali nije kod svakog isto primjenjena.
U zglobnim classicima je to riješeno na slijedeći način da prva neonka u prednjem dijelu ima slabije osvjetljenje tj. staklokoje štiti neonku ili pleksiglas je zamagljeno. Ma šta pričaš ? Imao priliku provozati sva 4 GRAS-ova Lions Classica zgloba i svih 5 solaša i ni jedan se ne ponaša isto kao drugi niti su kod svakog identična rješenja i zato opet kažem "NE LUPETAJ"....Kod sl 222 i sg 312 je postojala ta opcija (naravno dok je sve bilo ispravno) a kamo li da ne postoji kod vozila mladjih 10 godina. Probaj molim te danas ući i provjeriti rasvjetu u jednom od njih ako možeš i vidjet ćeš da ne može se paliti pola rasvjete. U sl222 i sg 312 kao što kažeš može. ti papci koji ti pune glavu sa glupostima ne znaju za šta im služi pola tastera na instrument tabli. Zbog tih idiota je pocrkalo pola autobusa. Jednom prilikom je jedan od vozača kombija nasuo ulje u posudu za vodu, na 901 su "stručnjaci" remenicu od kompresora klime zavarili da bi se okretala (logično je da se "remenica" ne moze okretati ako klima nije upaljena, pa s*ebali su 417 a nije presao ni 150 000 sve su to "stručnjaci" koji se prave da sve znaju a pojma nemaju. Skoro jedan vozi Ik 206(ne mogu reci ime ni garazni broj) sa temperaturom od 95 stepeni u trecoj brzini. Kad sam ga upitao sto to radi sto ne zaustavi vozilo i ohladi ga on mi odgovorio da u trecoj brzini manje se grije (vozilo se na vecem broju obrtaja grije vise nego na manjem broju ovaj lola to demantuje) i jos kaze "ma moze on do stoje bez problema"....i to neka uradi 10 puta motor je "kaputt". Čovjeku koji ne zna osnovne djelove motora "povjeriš" autobus od pola miliona maraka i on ga upropasti i za to ne snosi bas nikakvu odgovornost
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #311 on: September 16, 2011, 15:05:18 » |
|
Danas kad sam se vozio u 405 osjetio sam da povremeno "trza" (pogotovo kad se vozilo lagano pomjera u gužvi) a u jednom trenutku mi se učinilo da nešto "struže". Isti se i grije pa mu je poklopac podignut. ---- Kad god prođem pored garaže, skoro uvijek nešto rade na 463, isto tako vidim da je 673 parkiran na jedno mjesto i nemrda pa se pitam jeli on u kvaru ili radi kao rezerva?
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #312 on: September 16, 2011, 16:53:29 » |
|
Danas kad sam se vozio u 405 osjetio sam da povremeno "trza" (pogotovo kad se vozilo lagano pomjera u gužvi) a u jednom trenutku mi se učinilo da nešto "struže". Isti se i grije pa mu je poklopac podignut. ---- Kad god prođem pored garaže, skoro uvijek nešto rade na 463, isto tako vidim da je 673 parkiran na jedno mjesto i nemrda pa se pitam jeli on u kvaru ili radi kao rezerva?
Na 405 je otvoren poklopac "reda radi" tj preventivno jer mu temperatura ne prelazi 85. I ja sam primijetio da ponekada trzne ali to je manji kvar tj radi se gubljenju "struje" na mjenjacu. To što škripi tj struže su disk pločice pri kraju. Što se tiče 673 on nije ispravan jer gras definitivno nema autobusa ni za redovne linije a kamo li za rezervu a što se tiče 463 on je jako loš ...sve mu je lose od motora, mjenjača, diferencijala i sl.....
|
|
« Last Edit: September 16, 2011, 16:55:19 by transformers »
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #313 on: September 17, 2011, 18:12:47 » |
|
Ma kad vidim da su dali 463 na neki r.v. na lin 23 ja taj bus ni ne računam jer je baš katastrofa, više ne radi nego što radi
Da li su oni to uspjeli da udese i 813, ne mogu da vjerujem da su i to uradili ako su to uradili. Stvarno nema smisla........
|
|
« Last Edit: September 17, 2011, 18:24:04 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #314 on: September 17, 2011, 18:49:48 » |
|
Jeli juče ikako vozio? Vidio sam ga juče parkiranog u garaži.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|