Troler
|
|
« Reply #765 on: August 28, 2012, 17:33:01 » |
|
i dalje ima turkish airlines reklamu.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #766 on: August 28, 2012, 19:27:09 » |
|
Hoće li i 823 "remontovat" kao i 807? ili će ga prelijepit nekom novom reklamom?
464? Ima li nade ili je pa-pa?
ne vjerujem da ce ga farbati jer mu nije rađen patos. Mislim da će farbati 806 jer njemu su radili i patos.... a 464 kako stvari stoje sad za sad ne vjerujem da ce biti ista u dogledno vrijeme ali nece ni u rashod jer ne skidaju mu djelove.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #767 on: August 28, 2012, 19:36:31 » |
|
Ima li kakve nade za 404 (mislim da je on gotov i dosta je raskupusan, ali eto da pitam)
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #768 on: August 28, 2012, 20:06:46 » |
|
radice i njega neće u rashod...ipak je njemu samo 7 godina
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #769 on: August 29, 2012, 17:21:32 » |
|
-g.b. 820 povučen za garažu zbog kvara. -g.b. 467 jutros prokuhao ali evo sad radi.
Kad smo već kod ovih "status quo" autobusa koji bi mogli manovi dobiti te kamionske motore?
Najsvježiji su 803,811,840,810,.... a možda i 849?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #770 on: August 29, 2012, 18:07:21 » |
|
OK za 803, 811 i 840, ali 849 je premješten u društvo 847, 842, 843, 671, 462, 490... što bi moglo značiti da je "pa-pa" (naravno, ne mora tako biti, ali najvjerovatnije je tako)
|
|
« Last Edit: August 29, 2012, 18:10:55 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #771 on: August 29, 2012, 18:17:53 » |
|
Ma vala da hoće bilo koji biti popravljen.... 849
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #772 on: August 29, 2012, 19:12:55 » |
|
mislim da ce sljedeci biti 840 samo tu ima jedan problem jer su mu svi članovi posade otišli u penziju i nema to ko da "pogura". On je bio ponajbolji SL 222 dok nije neko "izvršio sabotažu"....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #773 on: August 29, 2012, 19:17:33 » |
|
Šta je sa 803?
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #774 on: August 29, 2012, 19:20:43 » |
|
na čekanju kao i ostali. Mislim da su mehaničari isli prosle sedmice u banja luku po jos dva motora tj mjerili im kompresiju s namjerom da ih kupe...Ne znam sta je na kraju bilo. Osim ta dva trebala bi biti jos dva ili tri motora koji su kupljeni sa ovima sto su ugradjeni u 818 i 823 medjutim svim tim autobusima nedostojaju jos neki djelovi prvenstveno gume, nekima je istekla i registracija a ne mogu se registrovati zbog raznoraznih stvari. Evo 823 je napravljen ali mu fale jos neki djelovi i gume, mislim da su nesto cackali i oko 803 i 811 nisam siguarn, provjericu
|
|
|
Logged
|
|
|
|
damir050
|
|
« Reply #775 on: August 29, 2012, 22:06:38 » |
|
mada sada idem malo u OT mada sam laik u tom zar odgovaraju Kamionski motori za Autobuse kazem laik sam u tom
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #776 on: August 29, 2012, 22:18:03 » |
|
Odgovaraju i rade u nekim autobusima. Jači su od originalnih motora SL222
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #777 on: August 30, 2012, 07:44:19 » |
|
u principu su to motori koji su jako slični sa motorima u Lions Classicima solo ali su naravno nešto stariji. NE odgovaraju baš 100% znači moraju se raditi neke sitne prepravke oko nosača, hladnjaka i sl. Prvi taj kamionski motor ubačen je nekada u 831 dok je to vozilo bilo stalno na B Potoku. Tadašnja postava na vozilu Jugo Izet i Curo Hasan su proveli na B Potoku skoro 10 godina bz prestanka. Eh kada je 831 dobio taj kamionski motor bio je vec u losem stanju , ishaban, pljav u njemu je lupao svaki detaljcic ali je mogao ici koliko ti je volja. E to se Curi nije bas sviđalo jer se bojao (kako je on to tada imao običaj reci) "uzeće ga neko od ovih omladinaca i razbiti, kočnice nikakve a auto ide ko zvijezda"; u glavnom nešto mu je on čačkao po bosch pumpi i nakon toga vozilo nije htjelo "kile".....radio je kao takav jos godinu i po na B potoku i onda je prebačen dole na Bodmuliće i tu je i zavrsio karijeru...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #778 on: August 30, 2012, 17:42:32 » |
|
-g.b. 422 defektirao kod kružnog toka u Sokolovićima, pregrjao se i nije mogao da makne iz mjesta jednostavno neće da ubaci u brzinu, nakon 15 minuta kada je temperatura pala ubacio je u brzinu i krenuli smo. -g.b. 407 imao nekih probleme čini mi se sa vratima ako sam dobro čuo pa nije radio.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #779 on: September 02, 2012, 22:29:06 » |
|
Jeli popravljen 465?
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|