bhbus.ba
November 25, 2024, 12:29:33 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije  (Read 325610 times)
zjuric
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 1


« Reply #600 on: May 17, 2011, 13:16:29 »

Vidim danas na web stranici www.gras.ba da je izgleda ukinuta minibuska linija do Vučije Luke... Naime, u izmijenjenom redu vožnje linije 96 minibusi saobraćaju samo do Hreše, kao što je bilo nekada prije nego što je linija produžena. Zna li iko išta o razlozima (da li je u pitanju nerentabilnost ili politički razlozi s obzirom da je linija međuentitetska)?
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #601 on: May 17, 2011, 14:27:45 »

Nerentabilnost i NEDOSTATAK GORIVA pa se gleda da se uštedi na svakom kilometru.

Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #602 on: May 17, 2011, 20:52:46 »

KJKP GRAS Spriječeno još jedno okupljanje vozača:Selidba u Briješće?
http://www.oslobodjenje.ba/index.php?id=15881

1989 godine GRAS je potpisao ugovor sa Zavodom za izgradnju grada o kupoprodaji gradskog zemljišta u Bačićima (povoljne cijene kvadrata) radi preseljenja autobuskog saobraćaja na tu lokaciju.Tramvaj nikad nigdje nije bio u kombinaciji niti će i sada.Nemaju para da kupe polovno vozilo,a kamoli da naprave hale,prugu i sve prateće kolosjeke koje tramvaj zahtijeva odmah.To znači napravi sve 100% i preseli. Razvijati tramvajski saobraćaj sa te lokacije je nemoguća misija.Utopija nad utopijama.Bus traži dobar parking (može odmah) a gdje su hale za održavanje,servisne radionice i sl.To su nebuloze danas.GRAS po tom ugovoru nikad nije platio cijenu zemljišta (tada nekih 1,7 miliona ili sličnih para)jer mu je i to bilo skupo,nego smo samo platili snimak i iskolčavanje terena,i neku provizornu žicu kao ogradu.To Beč nije u stanju sebi priuštiti.Ne znam samo da li GRAS u svojoj štampariji proizvodi EUR-e za zadovoljavanje želja nezasitih budaletina.Pruga komplet je katastrofa,a kompletna obnova je oko 10 mil.eura.Sama jedna skretnica na Skenderiji košta cca 600.000 maraka.Sve pijani milijarderi.Ma što kokuz može zamisliti,to Amerika ne može platiti.A da ne pričam o produženju pruge za Sokolović Koloniju.
Gubitak je cca 80 miliona,dospjelim obavezama prema dobavljačima,doprinosima državi i dugu prema radnicima za topli obrok,kreditne obustave,plaće i obratno Kanton dužan GRAS-u za sumu sve dosasašnje godine koju skrivaju od očiju javnosti.
« Last Edit: May 17, 2011, 20:56:01 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #603 on: May 17, 2011, 23:04:51 »

plan je da se tramvajska pruga produzi do Hrasnice. A za ovo ostalo, ne znam sta bi reko a da vec nije receno...

Nekako mi logicno ovdje slijedi da se desi stecaj GRASa, pa da mu se ostave tramvaji i trole, te eventualno onoliko linija koliko mozemo pokriti busevima, a ostalo na tender, pa nek i ostali dobiju dio kolaca...
Logged


MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #604 on: May 18, 2011, 01:46:03 »

Htjela sam napisat Hrasnica ali ofulala...
S obzirom da ionako neće Vlada da rješava problem stečaj bi bio obaveza rješavanja istog,a dugove neće niko otpisati tako lako.A njima se ne rješavaju problemi.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #605 on: May 20, 2011, 07:28:27 »

jedna informacija:
460 se popravlja i bit će ponovo u saobraćaju šteta nije velika. U glavnom kvar je prouzročila guma koja se zapalila....
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #606 on: May 20, 2011, 10:28:32 »

Drago mi je jer je trenutno svaki bus zlata vrijedan. Ja sam ga već bio otpisao jer mi se učinilo da je situacija bila kao sa 466.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #607 on: May 20, 2011, 10:44:49 »




Kad je ovo slikano?

Bus čitavu sedmicu radi na 31, jedino juče prijepodne nije radio (mjenjali ga 801 i 820) ali je kasnije došao.
« Last Edit: May 20, 2011, 10:51:38 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Adin_Zne
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 6.229


www.BHBus.net


WWW
« Reply #608 on: May 20, 2011, 11:48:13 »

Možda prije 2-3 mjeseca. Wink
Logged

Neoplan VIP Class
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #609 on: May 20, 2011, 12:49:51 »

http://www.dnevniavaz.ba/vijesti/sarajevo/36223-ajdin-kobilic-v-d-direktora-gras-a-studenti-ce-imati-mjesecne-karte-i-kostat-ce-kao-djacke.html
Vlade su socijalnu politiku najviše vodile preko leđa GRAS-a

Naš prijedlog i zaključak je to da ćemo cijenu studentskih karata izjednačiti s cijenom đačkih. Dakle, studenti će imati mjesečne karte, kao i đaci, po cijeni od 55 posto osnovne karte koja košta 53 KM, kazao je za "Avaz" jučer v. d. direktora GRAS-a Ajdin Kobilić. Tako bi studenti mjesečnu kartu mogli plaćati oko 29, za razliku od dosadašnje godišnje koju plaćaju 50 KM.

Mnogo problema

Kobilić je govorio i o optužbama Sindikata vozača GRAS-a, nestašici goriva, problemima s naplatom, dugovanjima...

- Problem s nedostatkom goriva imali smo nedavno, jer je firma koja nam je dostavljala gorivo imala poteškoća s distribucijom. No, i tada smo sipali gorivo na pumpama koje su u vlasništvu te firme ili njihovih saradnika po cijeni koja je u ugovoru. Kada su u pitanju sredstva koja nam je uplatio Kanton, o kojima govore iz Sindikata vozača, mislim da to nisu njihove kompetencije niti struka. GRAS-u je Vlada nedavno uplatila 3,9 miliona KM, ali na ime subvencija, a mi smo to već zaradili i to je tačan podatak - kazao je Kobilić.

Prema njegovim riječima, dnevno imaju oko 6.000 polazaka, pa je broj od 460 propuštenih u normalnim granicama, iako nije nikako za opravdati!

- Mi građanima moramo pružiti kvalitetnu uslugu! Međutim, zatekli smo mnogo problema u voznom parku, nemamo rezervnih dijelova, vozila su stara sedam do 20 godina. Najviše otkazanih linija je na trolejbuskom, autobuskom i minibuskom saobraćaju, a što se tiče tramvaja, tu nemamo problema - kaže Kobilić.

Strožiji stavovi

Najvećih problema imaju, kako je istakao Kobilić, s naplatom karata. Što se tiče broja putnika, kaže da ih je 75 posto s mjesečnom kartom, a 68 posto imaju razne subvencije.

- Nažalost, prethodne vlade su dovele do toga da su socijalnu politiku najviše vodile preko leđa GRAS-a! Ima samo 25 posto onih koji plaćaju kartu, a i oni su povremeni. Mnogi ne plaćaju karte, a pri tome ni kaznu. Zato je naša kontrola zauzela strožije stavove, a još čekamo da Vlada donese propise po kojima će naši revizori moći naplaćivati kazne - dodao je v. d. direktora Kobilić.

38 miliona  gubitak GRAS-a bez kredita
35.000        dnevni prihod od pojedinačnih karata

Brojniji sindikat je komunalne privrede

Što se tiče sindikata, Kobilić kaže da imaju tačne spiskove u kojima je 447 članova u Sindikatu vozača, a 1.421 komunalne privrede. Ističe da će razgovarati s brojnijim.

Imovina pod hipotekom

- U toku je priprema odluke da svi radnici u državnim institucijama i firmama dobiju kupon, a da poslodavac novac uplaćuje GRAS-u. Osim toga, Uprava ima stav da bez obnove voznog parka ne možemo ići naprijed, jer su vozila sve starija i više se kvare. No, sva imovina nam je pod hipotekom, ne možemo kredite uzeti, ali ćemo početi nabavljati nova vozila - istakao je Kobilić.

_______________________________________________________________

Izgleda da se nadzire rješenje oko prodaje karata uposlenicima državnih službi i studenata kao i naplate kazni za švercanje.Valjda će se popraviti prihod kroz ovo čim prije.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #610 on: May 20, 2011, 17:29:41 »

460 jutros na r.v. 105, linija 23 ja se vozio sa njim. Tačno da je do gume jer je kutija za gumu unutra krpljena ali nekom bordo bojom. Takođe parovi sjedišta u prikolici koji su bili okrenuti prema nazad (ne u pravcu vožnje) sada su prema naprijed. Sada se tu pa skoro ne može sjediti jer noge dolaze tačno na to izbočenje za gumu u unutrašnjosti. Jako fino vuče, ali poklopac od motora je malo ipak odškrinut. Izgubio je špreploče kod zadnjih vrata u najvjerovatnije plamenu. Nema unutrašnjih (PREGRADNIH) stakala nazad. Vide se ostaci gorenja, na krovu ogromne količine čađi, ali sve u svemu dobro je da vozi. Ko hoće da slika može sutra na liniji 23. Polasci sa ž . stanice su u 6.20, 7.20,8.20 ....... 14.20, 15.20....... 18.30, 19.30....
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #611 on: May 20, 2011, 17:34:43 »

Quote

jel ovo za R. dom 425 u "stara dobra vremena" prije 2-3 mjeseca kada su na 23/23a vozale samo ik 206, ik 201, manovi lions classici zglobni Adine. Molim te odgovor jel me kopka da li je vozo kakav novi na 23 ovih dana.
Logged
Adin_Zne
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 6.229


www.BHBus.net


WWW
« Reply #612 on: May 20, 2011, 17:38:04 »

Ma valjda druže, ja se ne razumijem baš u te njihove linije. Cheesy
Logged

Neoplan VIP Class
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #613 on: May 20, 2011, 17:52:35 »

Quote

jel ovo za R. dom 425 u "stara dobra vremena" prije 2-3 mjeseca kada su na 23/23a vozale samo ik 206, ik 201, manovi lions classici zglobni Adine. Molim te odgovor jel me kopka da li je vozo kakav novi na 23 ovih dana.

mucni malo glavom legendo i pogledaj da su ostaci snijega pored busa a znas kad je snijega bilo uhuhuuuu davno
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #614 on: May 20, 2011, 17:57:11 »

Aj nisam ni pogledao. Stvarno ću morat kupit naočale. Grin Grin Grin Hvala Adine.
Logged
Pages: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.035 seconds with 23 queries.