bhbus.ba
November 25, 2024, 05:00:52 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije  (Read 325286 times)
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #540 on: April 19, 2011, 20:31:04 »

Danas isto na 464 vozač zaboravio ukucati "23" a taj 400 je nekidan radio isto neku liniju sa Želj. stanice a pisalo je 26 Dobroševići. Možda se bus ubacuje sa druge linije.

A tog Citylinera sam i ranije viđao na Kamenici i Bakićima. Nego vidjeh kratkog Jetlinera kako skreće prema stanici pa pomislih da se ne vraća iz Bakića, ali kad sam razmislio, garant je prevoz radnika.

Pogledao sam i red vožnje. Ima samo po jedan polazak iz Bakića u 06:15 i sa Autobuske stanice u 16:15 tako da 100% nije.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #541 on: April 19, 2011, 21:47:09 »

Znam za 400 nije problem u displeyu već u vozaču jer je to zamjena za 814 na buća potoku danas. Može se promijeniti. Na 464 je vozač nešto lupetao po onim tipkama i ispalo je samo natpis bez broja. Inače treba ukucati 015 023 da bi pialo 23 Željezn. stanica - Rajlovac. ( nije stojalo već stajalo nadam se da je greška u brzom kucanju) Shocked . I ja sam vidio to Dobroševići taj dan je 400 došao u 3 smjenu da Dobroševića pa je to zaostalo na displeyu. Inače na 400 drugi bočni displey gdje samo piše broj na prikolici i onaj natrag su zaštopani na 27 ali odaaaaavnooooo, pa je neka pametnica sada stavila krpicu nazad da se ljudi nebi zabunili Huh? Naprijed gdje štima vozač samo piše test sistema! Za detalje neznam jer nisam razvaljivao ploču za kontrole ha ha ha! Grin Grin Grin
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #542 on: April 19, 2011, 22:26:31 »

Znam za 400 nije problem u displeyu već u vozaču jer je to zamjena za 814 na buća potoku danas. Može se promijeniti. Na 464 je vozač nešto lupetao po onim tipkama i ispalo je samo natpis bez broja. Inače treba ukucati 015 023 da bi pialo 23 Željezn. stanica - Rajlovac. ( nije stojalo već stajalo nadam se da je greška u brzom kucanju) Shocked . I ja sam vidio to Dobroševići taj dan je 400 došao u 3 smjenu da Dobroševića pa je to zaostalo na displeyu. Inače na 400 drugi bočni displey gdje samo piše broj na prikolici i onaj natrag su zaštopani na 27 ali odaaaaavnooooo, pa je neka pametnica sada stavila krpicu nazad da se ljudi nebi zabunili Huh? Naprijed gdje štima vozač samo piše test sistema! Za detalje neznam jer nisam razvaljivao ploču za kontrole ha ha ha! Grin Grin Grin
O
A kako to zamjena za 814? On je stalni na 37 Ilidža-Lukavica-Grbavica a i danas je vozio. Jedino je u Nedjelju vozio 31 Nedžarići-Dobrinja jer 37 ne radi Nedjeljom. Jedino možda da je na Buća potoku iza 19 sati.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #543 on: April 20, 2011, 14:24:02 »

Zamjena je 814 za 400 izvinjavam se. Pomislio sam da je 400 zamjena pošto nije vozio na B.potoku u ponedjeljak već je vozio 814 na Redu vožnje 17/34/28 sve tri smjene u ponedjeljak. Osim ovoga danas je na 400 na displeyu piše 27 Buća potok.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #544 on: April 21, 2011, 20:17:47 »

Danas na 15 bio bus 818. Na displeju je pisalo 20 Park-Jagomir, inače dugo vremena stalna linija za dotični autobus.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #545 on: April 21, 2011, 20:35:15 »

Danas na 15 bio bus 818. Na displeju je pisalo 20 Park-Jagomir, inače dugo vremena stalna linija za dotični autobus.

čitavu sedmicu je na 15 ...a displey je "zakocio" na 20 i ne moze nigdje Smiley Smiley Smiley
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #546 on: April 21, 2011, 21:50:28 »

Radi li ove sedmice 405 na Industriji?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #547 on: April 22, 2011, 14:30:11 »

Ja mislim da ne jer sam ga jučer vidio odozada a na displeyu piše 21. Vjerovatno je na Vogošći ali niko ne kaže da poslije dvokratne ili možda 2 odrađene smjene nije otišao na Industriju.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #548 on: April 22, 2011, 20:31:23 »

Čudno, predhodnih dana sam ga viđao na Dobrinji oko 16h i piše Bus za garažu. Nevjerujem da je radio na komercijali jer  popodne rade 413, 416, 425 i 427, a obično sam ranije u to doba viđao autobuse sa industrije.

Prošle sedmice sam isto viđao na Dobrinji jednog Ikarbusa (zaboravio sam gb) a na displeju je pisalo 21A  Huh?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #549 on: April 23, 2011, 11:32:04 »

405 je juče vozio  21 (vozila se u 18h sa njim prema Vogošći) i uveče je radio kad sam se vraćala iz Vogošće.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #550 on: April 27, 2011, 19:15:32 »

Quote
Sanacija okretnice na Skenderiji, nabavka novih minibusa i rekonstrukcija kontaktne mreže za tramvajski saobraćaj, posebno u starom dijelu grada, samo su neki od prioritetnih projekata preduzeća GRAS za 2011. godinu, kazao je Ajdin Kobilić, vršilac dužnosti direktora.
http://www.dnevniavaz.ba/vijesti/sarajevo/32248-ocekivanja-od-nove-uprave-gras-a-zaustaviti-drasticni-odliv-sredstava.html

živi bili pa vidjeli....
Logged


Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 7.100



WWW
« Reply #551 on: April 28, 2011, 01:41:30 »

Upravo potpisujem tvoje ovo "živi bili pa vidjeli...." The_Dubster, veoma sličnog sam mišljenja po tome/ovome pitanju objavljenom u članku u Dnevnome avazu, u svakome sluačju bi volio da se to i desi, da se riješi veoma loša finansijska situacija u GRASu, jer bi takav rasplet i rješavanje problema koji trenutno postoje, dovelo sigurno i do toga da bi se u određenome obnovio i vozni park, da bi se popravila situacija oko održavanja, sektora održavanja vozila u GRAS-u, da bi se sigurno u tome sektoru popravile većine "stvari" "situacija" nastalihu prošlome periodu, i da bi se sigurno u kratkome periodu vidio, vidljim rezultat po pitanju kvalitete održavanja vozila GRAS-a ...

Ali lično sam toga mišljenja da po tome pitanju, situaciji navedenoj u članku objavljenome u avazu, treba dosta tih stvari riješiti, popraviti, za šta sigurno treba dosta duži vremenski period, a nakon toga, kada se to riješi, da se dovede do toga da nema više odliva finansijskih sredstava, da se počne raditi na nastalom problemu oko dugova GRAS-a prema drugima... Kada se i to vremenom, nadam se iskreno, riješi, onda će doći na vrijeme obnova vozila, rad na boljem održavanju vozila itd itd, u suštini, tada će doći VEOMA bolje vrijeme za GRAS, od trenutno sadašnjega ... Nadam se da ćemo i to dočekati i doživiti ...
Logged


transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #552 on: April 28, 2011, 18:25:09 »

Vrtimo se u krug sa istom pricom dugovanja dugovanja i samo dugovanja....niko nikada nije rekao koliko iznose dugovanja. Svi pricaju "oko 60" miliona nije isto 51 i 69 miliona a  i jedno i drugo je oko 60 miliona...niko nikada nije rekao korektno i konkretno kome je GRAS duzan. Niko nikada nije rekao da li je i ko je GRAS-u duzan. Siguran sam da ima i takvih. Čini mi se da se priča oko dugova smišljeno "plasira" kako bi se polahko ubacila i priča o privatizaciji ili ne daj Boze stecaju... Tako da jedan od zadataka nove uprave bi trebao biti i da se stopiraju takve price i da se sa konacnom informacijom izadje pred javnost i radnike. Sumnjam da bi neko a u ovom slucaju vlada odnosno resorno ministarstvo gubilo vrijeme oko gubitasa za kojeg je nerealna pretpostavka da bude "izvucen" iz dubioze koja iznosi "oko 60 miliona"
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #553 on: April 28, 2011, 20:26:33 »

da malo razbijemo monotoniju o ko dugovanja - danas se priča da je bila plata Cheesy
Logged


MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #554 on: April 28, 2011, 22:54:50 »

Vrtimo se u krug sa istom pricom dugovanja dugovanja i samo dugovanja....niko nikada nije rekao koliko iznose dugovanja. Svi pricaju "oko 60" miliona nije isto 51 i 69 miliona a  i jedno i drugo je oko 60 miliona...niko nikada nije rekao korektno i konkretno kome je GRAS duzan. Niko nikada nije rekao da li je i ko je GRAS-u duzan. Siguran sam da ima i takvih. Čini mi se da se priča oko dugova smišljeno "plasira" kako bi se polahko ubacila i priča o privatizaciji ili ne daj Boze stecaju... Tako da jedan od zadataka nove uprave bi trebao biti i da se stopiraju takve price i da se sa konacnom informacijom izadje pred javnost i radnike. Sumnjam da bi neko a u ovom slucaju vlada odnosno resorno ministarstvo gubilo vrijeme oko gubitasa za kojeg je nerealna pretpostavka da bude "izvucen" iz dubioze koja iznosi "oko 60 miliona"

Vrijeđa me ministrova izjava na jednom portalu nedavno kako je GRAS kao samo dužan za energente i doprinose.Čovjek vrlo nestručno i bezobrazno dubiozu GRAS-a umanjio i predstavio.Što se tiče stečaja to najmanje odgovara onima koji MORAJU riješiti problem.Jet samo u tom slučaju će pravo morati sjesti da ga riješeGlava bi ih za pola sata zabolila.Niko neće stečajem otpisati dugove od oko cca 60mil.KM.Ne vjerujem da će npr.Elektroprenos oprostiti GRAS-u dugove i ostale firme,dobavljači goriva i sl.
Kanton treba da spašava svoju firmu on još se ograđiva od problema.
Uostalom i druge Kantonalne komunalne firme imaju gubitak isti kao GRAS pa se toliko ne pominju.Bezveze.
GRAS se može izvući pod uslovom da najvažnija karika zvana Kanton konačno shvati da ima obavezu i prema GRAS-u,prema sebi i korisnicima.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Pages: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.044 seconds with 22 queries.