transformers
|
|
« Reply #165 on: October 20, 2010, 22:41:00 » |
|
Komentar je krajnje neukusan i vrlo izrazito glupav...zbog čega treba privatizovati imovinu staru 125 godina da bi se riješio konkretan problem tj.dug od 60 mil.KM? Najlakše je modelom privatizacije u BiH harčiti imovinu, a problemi ostaju isti. Ili je dotični komentator sjeo u jasle države pa mu fino i ne zna kako je raditi kod privatnika? Treba procesuirati ljude koji se tamo bave kriminalom i neke nestranačke obilježene ljude dovesti koji su operisani od politike i lopovluka,nije ni u Beogradu privatizirano GSP,to nigdje nema sem kod nas... Al više to je stvar politike... komentar je bezobrazan neukusan ali ni najmanje glupav i neutemeljen. Naime ta prica o privatizaciji autobuskog i minibuskog sektora se vec provlaci par godina zadnjih. Nemojte misliti da neki "pametnjakovic" to u svojoj bujnoj masti nije i zamislio. Nije slucajno da su upravo ta dva sektora najlosije uredjeni i da su u okviru njih najveci problemi. Neko ide svjesno da osiromasi i unisti te sektore da bi ih mogao sto jeftinije kupiti ili bolje receno oteti. Ja se iskreno nadam da do toga nece doci i da ce gras obavljati ono sto obavlja godinama a CTS se prestati mjestai u poslove za koje niti su pripremljeni niti osposobljeni a uostalom namjere su im vrlo "upitne"
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #166 on: October 20, 2010, 22:48:17 » |
|
sindikat koji niko nikada niti je izabrao niti je iko ikada za njih glasao i pravna utemeljenje tj registracija sindikata je upitna tj da li su se ikada registrovali kao sindikat je vrlo diskutabilno logično je da je takav "savez" unaprijed osudjen na propast i nista drugo. Jedina uloga ovoga sindikata je bila da dovede na vlast i ustoliči ga odnosno pomogne mu da se zadrzi sto duze Hasana Basica covjeka koji je samo jos vise "zaglibio" GRAS i čovjeka koji se jedino istakao istjeravajuci iz firme poštene ljude a primajuci kriminalce tipa vozača koji je prije par godina uhapšen na talijanskoj granici zbog krivicnih djela koje je napravio u Italiji. Isti taj vozac je kasnije uhvacen u lopovluku u CTS-u odakle je izbacen i nakon svega toga Hasan Basic ga je ponovno primio na posao. Isti ovaj Dacic osim sto je u GRAS zaposlio pola svoje obitelji je istovremeno predsjednik kvazisindikata, vodi fond vozaca i vodi jedinstveno organizaciju boraca GRAS-a ......
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #167 on: October 22, 2010, 19:39:29 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #168 on: October 22, 2010, 19:47:21 » |
|
http://www.sarajevo-x.com/bih/crnahronika/clanak/101022115Jedan mladić napao je vozača autobusa N.M. (57) na liniji Dom Armije - Koševsko Brdo. Naime, kad su putnici ulazili u vozilo, vozač je tražio karte na pokaz, ali mladić star oko 30 godina je prošao pored njega ne pokazavši kartu.
Vozač ga je opomenuo da se ne može voziti ukoliko ne plati prijevoz, a mladić se vratio do njega, udario ga pesnicom u predjelu vrata i pobjegao.
Uviđaj je izvršila policija.
Iako je lakše povrijeđen, vozač nije bio sposoban za daljnju vožnju te je upućen na kućno liječenje.
Zbog napada su na ovoj liniji propuštene dvije vožnje.
GRAS apeluje da se građani korektno odnose prema službenim licima i vozilima tog preduzeća, a na taj način i prema korisnicima javnog gradskog prijevoza kako bi im bio omogućen neometan i siguran prijevoz. ccccc ovih kabadahija ništa im nije teško pa ni razračunavat se sa duplo starijim čovjekom.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #169 on: October 22, 2010, 19:48:59 » |
|
sindikat koji niko nikada niti je izabrao niti je iko ikada za njih glasao i pravna utemeljenje tj registracija sindikata je upitna tj da li su se ikada registrovali kao sindikat je vrlo diskutabilno logično je da je takav "savez" unaprijed osudjen na propast i nista drugo. Jedina uloga ovoga sindikata je bila da dovede na vlast i ustoliči ga odnosno pomogne mu da se zadrzi sto duze Hasana Basica covjeka koji je samo jos vise "zaglibio" GRAS i čovjeka koji se jedino istakao istjeravajuci iz firme poštene ljude a primajuci kriminalce tipa vozača koji je prije par godina uhapšen na talijanskoj granici zbog krivicnih djela koje je napravio u Italiji. Isti taj vozac je kasnije uhvacen u lopovluku u CTS-u odakle je izbacen i nakon svega toga Hasan Basic ga je ponovno primio na posao. Isti ovaj Dacic osim sto je u GRAS zaposlio pola svoje obitelji je istovremeno predsjednik kvazisindikata, vodi fond vozaca i vodi jedinstveno organizaciju boraca GRAS-a ...... Najgore je što se vozači među sobom razdvajaju umjesto da budu jedno. Nego kako gdje ko upadne ovisno od svog uvjerenja i poštenja.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #170 on: October 22, 2010, 22:06:03 » |
|
sindikat koji niko nikada niti je izabrao niti je iko ikada za njih glasao i pravna utemeljenje tj registracija sindikata je upitna tj da li su se ikada registrovali kao sindikat je vrlo diskutabilno logično je da je takav "savez" unaprijed osudjen na propast i nista drugo. Jedina uloga ovoga sindikata je bila da dovede na vlast i ustoliči ga odnosno pomogne mu da se zadrzi sto duze Hasana Basica covjeka koji je samo jos vise "zaglibio" GRAS i čovjeka koji se jedino istakao istjeravajuci iz firme poštene ljude a primajuci kriminalce tipa vozača koji je prije par godina uhapšen na talijanskoj granici zbog krivicnih djela koje je napravio u Italiji. Isti taj vozac je kasnije uhvacen u lopovluku u CTS-u odakle je izbacen i nakon svega toga Hasan Basic ga je ponovno primio na posao. Isti ovaj Dacic osim sto je u GRAS zaposlio pola svoje obitelji je istovremeno predsjednik kvazisindikata, vodi fond vozaca i vodi jedinstveno organizaciju boraca GRAS-a ...... Najgore je što se vozači među sobom razdvajaju umjesto da budu jedno. Nego kako gdje ko upadne ovisno od svog uvjerenja i poštenja. baš tako umjesto da su solidarni oni su zavađeni.... Sve zavisi od količine hrabrosti širim narodnim masama poznato kao *uda ...dakle ne zavisi od uvjerenja ili postenja nego od ovoga navedenoga. Javna je tajna da se pojedinim vozačima pravile spletke nekima čak i prijetilo sankcijama ako ne "predju" u "novi" sindikat koji eto po svemu sudeci propada...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #172 on: October 26, 2010, 00:10:28 » |
|
Za jedan puni krug na relaciji Ilidža - Baščaršija tramvaju su, ističu u GRAS-u, potrebne 84 minute, i to u normalnim okolnostima. No, kako navode u ovom preduzeću, "remetilački faktori" koji usporavaju tramvajski saobraćaj nisu nimalo rijetki. Prema njihovim riječima, nerijetko se na tramvajskoj trasi (šinama), ili na raskrsnicama koje se preklapaju sa tramvajskom trasom dešavaju udesi, pa su tako primorani obustaviti saobraćaj dok traje uviđaj.
"U prvih 20 dana oktobra bilo je 12 udesa na tramvajskim šinama, a u septembru 16, tako da tramvaji nisu radili značajan broj sati ili su skraćeno saobraćali. Također, problem je i nepoštivanje žute trake, tako da vozači često voze po šinama ili se zaustavljaju na tramvajskim stajalištima", kažu u GRAS-u.
Navode kako tramvaji znaju stati i prilikom posjeta stranih delegacija, održavanja raznih manifestacija, ali i pri izvođenju radova na saobraćajnicama.
"Svakodnevne gužve u saobraćaju također negativno utiču na normalno kretanje tramvaja. U jutarnjoj i popodnevnoj špici dolazi do zagušenja na trasama, posebno kad je loše vrijeme, a također, i nestanak električne energije jedan je od uzroka poremećaja u odvijanju tramvajskog saobraćaja", rečeno nam je iz press-službe ovog preduzeća.
Dakle, kad sljedeći put zakasnite na posao ili sastanak jer vas tramvaj ne može dovesti na vrijeme, znajte da su svi krivi osim GRAS-a.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
Mile
|
|
« Reply #173 on: October 28, 2010, 08:06:21 » |
|
TAM minibus je modernizirana verzija TAM-a 222
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #174 on: October 28, 2010, 20:31:41 » |
|
danas viđen i minibus gbr 83, kojeg dosad nismo imali... a na ikarbusu gbr 427, ima dispjel na kojem piše 124 godine GRASa, pa sad jel 124 ili 125 godina GRASa i još jedan "biser" za kraj - na iakrbusu gbr 404, očito nisu mogli maknuti natpis sa dispjela pa su mozgovi odlučili umočiti četku u žutu farbu i jednostavno premazati onaj gore dio gdje je dispjel jadno i žalosno žao mi samo što nisam slikao...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Mile
|
|
« Reply #175 on: October 29, 2010, 11:25:51 » |
|
Nije to ništa vidjet češ jedan dan kad 400 prođe pored tebe a prednje karamoblke nema Može fotka 404 da vidimo to remek dijelo
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #177 on: October 29, 2010, 17:31:02 » |
|
danas viđen i minibus gbr 83, kojeg dosad nismo imali... a na ikarbusu gbr 427, ima dispjel na kojem piše 124 godine GRASa, pa sad jel 124 ili 125 godina GRASa i još jedan "biser" za kraj - na iakrbusu gbr 404, očito nisu mogli maknuti natpis sa dispjela pa su mozgovi odlučili umočiti četku u žutu farbu i jednostavno premazati onaj gore dio gdje je dispjel jadno i žalosno žao mi samo što nisam slikao... hhahhahah prije nego sto ce ofarbati bili su polijepili novine i kartone da se ne vidi linijska oznaka. BTW poslije udesa linijska oznaka je pokvarena i ne moze mjenjati linije, piše Reljevo dom a vozilo radi i na drugim linijama. Sličnu stvar imate i na 815 samo je kod njega prefarbano crnom bojom i nije toliko upadljivo
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #178 on: October 29, 2010, 20:23:35 » |
|
probam uslikat pa da i ostali vide
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #179 on: October 29, 2010, 21:50:09 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|