od komercijale nema neke zarade , na komercijali imas vise stete nego dobit ,jer gradska voznja unisti Autobuse narocito to su sve Automatski mjenjaci , jer koji se pravovremeno ne koriste ubrzo se kvare ,treba znati automatika voziti
trose se vozila al ne toliko kolko na Komercijali , samo uzmi u obzir kolko ima km od Dobrinje do Vjecnice tamo gdje polaze prema Dobrinji i pomnozis sa brojem voznji koje pravi vozilo u jednoj smjeni za 8 sati
na ostalim linijama nema toliko cesti polazaka kao na Komercijali (citaj interval polazaka )
Glupost godine!
Šta se troše? Jesu li oni namjenjeni za krstarenje autoputem da svako pola sata promjene brzinu ili su konstruisani za gradsku vožnju? Jeste možda teža među ravničarskim linijama ali to je tipična linija za gradski autobus!
Oni budu u špicama puni, znaju biti puni do zadnjeg mjesta. Nakon svake ture odmaraju pola sata.
Svaki autobus koji im je radio pola godine na komercijali je sebe već otplatio, pošto su svi nabavljeni kao polovnjaci.
Taman da moraju svake 2-3 godine iznova kupovati polovnjaka za ovu liniju opet bi im se isplatilo!