bhbus.ba
November 27, 2024, 09:10:41 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 50   Go Down
  Print  
Author Topic: KIM, Doboj Istok  (Read 198205 times)
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #300 on: May 29, 2011, 18:05:45 »

Ako radnike voze to je druga stvar,ja sam mislio da je turisticka tura u pitanju

ma bez obzira sta god da je ...pa nisu ni radnici zivotinje
Logged
Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 7.100



WWW
« Reply #301 on: May 29, 2011, 19:41:08 »

Gledajući, čitajući posljednje komentare u ovoj temi, povodom putovanja za Makedoniju, i ja sam sličnoga mišljenja kao kolega transformers, nije po mom mišljenju bitno da li je tu u pitanju turistička vožnja/ekskurzija ili prevoz radnika određene firme u Makedoniju, i radnici su ljudi kao i "turisti", svi oni predstavljaju putnike za prevoznika, bez po mom mišljenju potrebe za razlikovanja jedne vrste putnika od druge itd...

Mislim da je itekako došlo vrijeme za KIM da se u toj prevozničkoj firmi poradi po pitanju obnove voznoga parka novijim, mlađih godišta, manje pređenih kilometara autobusa, jer mislim da je dosta autobusa u KIM i pored stvarno finog i dobrog održavanja istih, došlo vrijeme da se ta vozila zamjene adekvatnim novijim vozilima za potrebe obavljanja sasvim ne ometanog posla na linijama ovoga prevoznika, jer vjerujem da su ova vozila koja su trenutno u KIM, većina od njih, koja voze na relacijama od Tuzle u smjeru Doboja i Tešnja itekako opravdali svoj svakodnevni rad i to sigurno uz finansijski prihod za firmu koji se i očekuju za ova vozila. Dugo dugo vremena, svi smo svjedoci, kod KIM-a se ništa nije dešavalo po pitanju kvalitetnih prinova u VP.

Ovo je naravno lično mišljenje Cheesy Naravno da se neće svi smnom složiti u ovome što sam iznjeo svojim razmišljanjem ... Ali mislim da sam sasvim realno napisao gore navedeno...
Logged


transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #302 on: May 29, 2011, 19:52:25 »

Gledajući, čitajući posljednje komentare u ovoj temi, povodom putovanja za Makedoniju, i ja sam sličnoga mišljenja kao kolega transformers, nije po mom mišljenju bitno da li je tu u pitanju turistička vožnja/ekskurzija ili prevoz radnika određene firme u Makedoniju, i radnici su ljudi kao i "turisti", svi oni predstavljaju putnike za prevoznika, bez po mom mišljenju potrebe za razlikovanja jedne vrste putnika od druge itd...

Mislim da je itekako došlo vrijeme za KIM da se u toj prevozničkoj firmi poradi po pitanju obnove voznoga parka novijim, mlađih godišta, manje pređenih kilometara autobusa, jer mislim da je dosta autobusa u KIM i pored stvarno finog i dobrog održavanja istih, došlo vrijeme da se ta vozila zamjene adekvatnim novijim vozilima za potrebe obavljanja sasvim ne ometanog posla na linijama ovoga prevoznika, jer vjerujem da su ova vozila koja su trenutno u KIM, većina od njih, koja voze na relacijama od Tuzle u smjeru Doboja i Tešnja itekako opravdali svoj svakodnevni rad i to sigurno uz finansijski prihod za firmu koji se i očekuju za ova vozila. Dugo dugo vremena, svi smo svjedoci, kod KIM-a se ništa nije dešavalo po pitanju kvalitetnih prinova u VP.

Ovo je naravno lično mišljenje Cheesy Naravno da se neće svi smnom složiti u ovome što sam iznjeo svojim razmišljanjem ... Ali mislim da sam sasvim realno napisao gore navedeno...

ma treba se neko napraviti pametan i uputiti autobuss na vanredni tehnicki. Sta oni glume?Huh?
Logged
Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 7.100



WWW
« Reply #303 on: May 29, 2011, 20:08:55 »

A problem je što nema toga nekoga trenutno koji bi se napravio pametan pa to uradio. Jer jedino vidim potencijalne konkurente koji bi mogli i takvo nešto uradili, jer pored toga ne vidim koga bi toga "zanimalo" i ko bi se upleo u takvu situaciju, jer opšte poznatno je u BiH da je bolje prešutiti neke stvari i praviti se da ne vidiš ukoliko se te iste stvari ne tiču tebe, firme ili čega već direktno. I tako je to i u ovome slučaju.

Lično, svaka čast KIM-u na održavanju vozila, također mi se sviđa što im je većina vozila u istom bojenju, šemi, i stvarno dobro rade na toj relaciji Tuzla prema Doboju i Tešnju, ali vrijeme prolazi i prolazi a KIM ne radi ništa po pitanju obnove VP-a, jer to je jedna od glavnih stvari kod prevozničkih firmi, ako ne i najvažnija stvar. Jer stvarno mislim da vrijeme govori svoje i da su većina njihovih vozila odradila svoje u svakodnevnom linijskom saobraćaju, jer ipak su to Setre 100 i 200 serije koje svakodnevno valjaju zavidan broj kilometara i putnika, također i njihovi Neoplani su vozila starijih godišta.

Pa vidit ćemo, na vremenu je, da li će se nešto po tome pitanju kod KIM-a dešavati, u što se ja nadam, i bilo bi mi drago vidjeti nove vozne jedinice, novijih godišta i modela u njihovim redovima...
Logged


transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #304 on: May 29, 2011, 22:02:57 »

A problem je što nema toga nekoga trenutno koji bi se napravio pametan pa to uradio. Jer jedino vidim potencijalne konkurente koji bi mogli i takvo nešto uradili, jer pored toga ne vidim koga bi toga "zanimalo" i ko bi se upleo u takvu situaciju, jer opšte poznatno je u BiH da je bolje prešutiti neke stvari i praviti se da ne vidiš ukoliko se te iste stvari ne tiču tebe, firme ili čega već direktno. I tako je to i u ovome slučaju.

Lično, svaka čast KIM-u na održavanju vozila, također mi se sviđa što im je većina vozila u istom bojenju, šemi, i stvarno dobro rade na toj relaciji Tuzla prema Doboju i Tešnju, ali vrijeme prolazi i prolazi a KIM ne radi ništa po pitanju obnove VP-a, jer to je jedna od glavnih stvari kod prevozničkih firmi, ako ne i najvažnija stvar. Jer stvarno mislim da vrijeme govori svoje i da su većina njihovih vozila odradila svoje u svakodnevnom linijskom saobraćaju, jer ipak su to Setre 100 i 200 serije koje svakodnevno valjaju zavidan broj kilometara i putnika, također i njihovi Neoplani su vozila starijih godišta.

Pa vidit ćemo, na vremenu je, da li će se nešto po tome pitanju kod KIM-a dešavati, u što se ja nadam, i bilo bi mi drago vidjeti nove vozne jedinice, novijih godišta i modela u njihovim redovima...

to trebaju vozaci da urade. Ali ljudi je vjerovatno strah da ne izgube posao. U ovakvim situacijama se lijepo zaustavi pored saobracajne policije, zamolis gospodina saobracajca, objasnis mu da nisi siguran da je bus u tehnicki ispravnom stanju a njega nista ne kosta da te uputi na vanredni tehnicki stavise to mu je poen kod sefova...
Logged
mate
VIP Član
Glavni Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 7.972



WWW
« Reply #305 on: May 29, 2011, 22:39:45 »

O303 na liniji Gracanica - Ljubljana

Logged
Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 7.100



WWW
« Reply #306 on: May 29, 2011, 22:45:25 »

A problem je što nema toga nekoga trenutno koji bi se napravio pametan pa to uradio. Jer jedino vidim potencijalne konkurente koji bi mogli i takvo nešto uradili, jer pored toga ne vidim koga bi toga "zanimalo" i ko bi se upleo u takvu situaciju, jer opšte poznatno je u BiH da je bolje prešutiti neke stvari i praviti se da ne vidiš ukoliko se te iste stvari ne tiču tebe, firme ili čega već direktno. I tako je to i u ovome slučaju.

Lično, svaka čast KIM-u na održavanju vozila, također mi se sviđa što im je većina vozila u istom bojenju, šemi, i stvarno dobro rade na toj relaciji Tuzla prema Doboju i Tešnju, ali vrijeme prolazi i prolazi a KIM ne radi ništa po pitanju obnove VP-a, jer to je jedna od glavnih stvari kod prevozničkih firmi, ako ne i najvažnija stvar. Jer stvarno mislim da vrijeme govori svoje i da su većina njihovih vozila odradila svoje u svakodnevnom linijskom saobraćaju, jer ipak su to Setre 100 i 200 serije koje svakodnevno valjaju zavidan broj kilometara i putnika, također i njihovi Neoplani su vozila starijih godišta.

Pa vidit ćemo, na vremenu je, da li će se nešto po tome pitanju kod KIM-a dešavati, u što se ja nadam, i bilo bi mi drago vidjeti nove vozne jedinice, novijih godišta i modela u njihovim redovima...

to trebaju vozaci da urade. Ali ljudi je vjerovatno strah da ne izgube posao. U ovakvim situacijama se lijepo zaustavi pored saobracajne policije, zamolis gospodina saobracajca, objasnis mu da nisi siguran da je bus u tehnicki ispravnom stanju a njega nista ne kosta da te uputi na vanredni tehnicki stavise to mu je poen kod sefova...

Ma vozači to pogotovo neće uraditi, pogotovo kakva je trenutna situacija, svako čuva svoj posao, štiti svoje interese, te neće niko tako nešto rizikovati. Ali možda dođe vrijeme kada i takve stvari budu normalne i dešavale se učestalo...
Logged


Almir
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.226



« Reply #307 on: May 29, 2011, 22:46:52 »

O303 na liniji Gracanica - Ljubljana



Jesi li slucajno vidio jeli bilo putnika ?
Logged

mate
VIP Član
Glavni Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 7.972



WWW
« Reply #308 on: May 29, 2011, 22:56:24 »

O303 na liniji Gracanica - Ljubljana



Jesi li slucajno vidio jeli bilo putnika ?

Nisam, nazalost...
Logged
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« Reply #309 on: May 30, 2011, 01:57:34 »

Ja sam uvijek govorio da KiM ima najstariji vozni park u regionu....Vidjećemo dokle će ova 0303 ''fercerati'' konstantno Ljubljanu.

I da, radnici nisu životinje i ne zaslužuju najgori i najjeftiniji mogući prevoz, ova Setra ode u Makedoniju a klima joj radi na principu ''majstore otvori prednja''...
Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« Reply #310 on: June 05, 2011, 13:35:52 »

Dokle će više ići sa ovim krpanjem ?? Neoplan dobio neka ''nova'' stop svjetla a Setra kao da ima spaljene kočnice, paranje ušiju...Još su im i karte skupe! Neoplan ode za Tuzlu, a Setra za Tešanj:




Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
The_Dubster
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #311 on: June 05, 2011, 15:57:17 »

meni se čini da su pođonili stopke sa nekog prigradskog mana...
Logged


transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #312 on: June 05, 2011, 16:01:57 »

meni se čini da su pođonili stopke sa nekog prigradskog mana...

i meni Smiley Smiley Smiley
Logged
damir fido
VIP Član
Vodič puta
*
Offline Offline

Posts: 2.350



« Reply #313 on: June 11, 2011, 00:45:13 »

Po busa bulji u mene a i jesam na po ceste stao.Ovako nesto je cak i u BiH rijetko.Pristojno i izgleda i radi za svoje godine.Jel ovo jedina?


Logged
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« Reply #314 on: June 11, 2011, 01:02:47 »

Da da....jedini muzejski primjerak Setre 100 u njihovoj floti a i jako rijetka a da je u voznom stanju uopće.
Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
Pages: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 50   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.057 seconds with 22 queries.