bhbus.ba
November 24, 2024, 08:47:07 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 51   Go Down
  Print  
Author Topic: GPS Sarajevo - Vozila na linijama  (Read 147119 times)
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #225 on: March 08, 2014, 19:44:42 »

08.03.2014. godine

GRAS

14-852/-
15-813,815
15b-/
16-/
16b-854
17-851
17b-/
18-832/852
21-409,418,407
21b-/
22-406,425
23-814,808
23c-807
29-715
31e-405,410,416,853
41-801
41a-/
Zamjena: 401,415,419,417 (Ako sam dobro pohvatao.)

66-6
67-6
72-5
74-11
68-69
69-9
64-4

101-4430...
103-4158,4145...

1-275
5-501,502,503,504,505,506,507,508,509,511,258,217,206,248,263,292
4-255,238

510 na probnoj vožnji  Grin Grin Grin
Tramvaji su imali uredno numerisane redove vožnje 51-516, sive boje su bili redovi vožnje, čak i na četvorki su bili drugačije obojeni redovi vožnje i prilagođeni obrtu od 46 minuta umjesto 66 koji je standardni interval.
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #226 on: March 09, 2014, 23:05:28 »

09.03.2014. godine

GRAS

15-815
15b-/
21-410
22-425
22a-832
23-417,854 (854 čitav dan...)
23c-807
24-846
31-826
31e-405
36-801

84-80
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #227 on: March 10, 2014, 19:44:37 »

Nedžarići standardno, Komercijala standardno, a što se tiče Sokolović kolonije izgleda da će tamo čitav mart ostati 850
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #228 on: March 10, 2014, 22:56:14 »

Katastrofa, 850 na 27a, a 832 i 801 na 18 i 41. Jedino da nema neka posebna kvaka? Inače je užas, nije više pitanje što će se vozilo uništiti neg što se 801 i 832 "polomiše" na 18 i 41.

Ostalo

15-813,815 (813 dobar dio dana sam, naravno kataklizma u špicama.)
15b-/
18-832
23-808,405 (405 samo vožnju u 06:10 iz Reljeva)
23a-401/840 (Oko 12 krepao, došao u Boljakov i nije nam se zaustavio, a bio je pun, mi se potrpali u 808 15-ak minuta iza i sustigli ga kod GRAS-a jer je puževom brzinom išao, vozilo "urla" koliko dodaje vozač gas ali jedva se pomiče, vuča = 0.) Oko 17:30 su ubacili 840 i pobrkali rv neviđeno u stilu dispečera M.M.)
23c-807
31e-405,410,416,853 (405 postaje lagano čudovište.)
41-801
41a-/

Na Domu bi trebali biti 852,854 i 851.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #229 on: March 10, 2014, 23:55:53 »

Ide li išta do Ahatovića? Znam da u zadnje vrijeme ide zglobno vozilo za Dobroševiće, ali ima li makar povremeno drugog vozila za Ahatoviće?

(Ako neko pouzdano zna)
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #230 on: March 11, 2014, 00:11:00 »

neide nista...samo zglob radi,trenutno je 465
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #231 on: March 11, 2014, 00:14:20 »

A iza 18h? tad po r.v. svi trebaju ići na Ahatoviće
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #232 on: March 11, 2014, 00:17:28 »

zglob radi 3 smjene... jos je u trecoj neki strucnjak za zglobne pa ga nije znao okrenut u Dobrosevicima nedavno
Logged

man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #233 on: March 11, 2014, 00:27:52 »

Vrlo, vrlo ruzno sto ide samo do Dobrosevica, treba ubaciti solo kao i do sada pa nek mu je Bog na pomoci, ili ubaciti dva solo.vozila cim se steknu uslovi za to. Zamisli platis kartu i skroz ti ukinu prevoz... bezobrazno. Isto ko.kad bi sad za Buca potok isao samo do zraka za stalno,...
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #234 on: March 11, 2014, 21:49:44 »

11.03.2014.
Kao i sinoć isti dispečer radi "mimo ostalog naroda" Svi dispečeri koji rade raspoređuju u trećoj na 23 u 17:40, 18:30, 19:20, 20:00 i na dalje na pola-cijelo, jok on raspoređuje 17:30, 18:10, 18:50, 19:30, 20:15, 21:00.... i sve nas izradi autobus u par minuta, i sinoć me je on izradio onaj u 20:30 nije išao neg tek u 21:00 i danas isto umjesto u 19:20, krenuo u 19:30, neviđeno. Također i na Buća potoku napravio scenu jer od 17:10 do 18:00 , a dva vozila... Ujutro savim regularno sve funkcioniše, jel se on pojavi problem.

GRAS

14-854 (Za dom me nemojte uzet za riječ 100%...)
15-813,815
15b-/
16-/
16b-852
17-851
17b-/
18-832
20-/
20b-/
21-418,419,407
21b-/
22-406,425
22a-415
23-808,405
23a-417
23c-807
24-846
26-409
27-401,499
27a-850
27b-/
28-412,413
29-715
30-414,426
31-826
31e-405,410,416,853
32-841
33-411,424,408
35-315
36-322
37-/
39-/
41-801
41a-/
45a-716
46-829
47-321
49-806
75-717

823 i 840? i 814 je vjerovatno na Budmolićima.

51-2
52-8
55-14
58-3
59-80
65-/
66-6
67-6
68-69
69-9
72-5
73-4
74-11

1-715,206
2-291
3-300,302,303,304,601,602,603,501,502,503,505,506,507,509,510,511,801,802,811,815,212
4-258,275,289
5-508,209,244,257,263,277,288,292
6-504,217,248,240,255,276,266,261,271
« Last Edit: March 11, 2014, 21:54:20 by man 464 » Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #235 on: March 12, 2014, 18:21:10 »

12.03.2014.

GRAS
14-854 (Ali ujutro je bio na 21 ili 22 jer su nešta ispadali na Vogošći autobusi, možda je čak tamo i nastavio.)
15-813,815 (Kaoš što rekoh od 10 sati sam 813, evo čini mi se da je i on krepao, ali neće se on dati, sutra će on opet 200 duša uz Buća potok vući.)
15b-/
16-/
16b-852
17-851
17b-/
18-832 (Temperatura 95-98 stepeni, i tako je čitavu sedmicu čim malo prigrije, vozilo ne može da izvuče 100 duša jer je prekrcan.)
20-/
20-/
21-418,419,425 (425 upadao po potrebi, vraćao se iz garaže oko 12, a 418 se tad isključio za garažu.)
21b-/
22-406,407,425
22a-415
23-808,405
23a-417
23c-807
31e-405,410,416,853
41-801 (Ono vozilo će krepat isto ko 832, na izdahu je, 832 bi se možda mogao izboriti na Velešićima.)
41a-/
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #236 on: March 13, 2014, 17:41:06 »

13.03.2014.

GRAS

15-823,813 (Ispadali naizmjenično, ali dobar dio dana su oba.)
15b-/
18-832
23-808,405
23a-417
23c-807
29-715
31e-405,410,416,853 (853 je dosta oštećen sad i loše izgleda po meni, nije kao 405 i sl., al' ratkape su oštećene i na par mjesta lak, šta reklama uradi vozilma...)
41-801
41a-/

852 je oko 09:30 došao u garažu, a 406 je od ispravnih bio parkiran. Počelo je čišćenje grafita, djelić je skinut.

1-715,291
2-504,212,238,217
3-300,302,303,304,601,602,603,801,802,811,812,815,501,503,505,506,507,508,509,510,275
4-292,206,258
5-502,237,244,289,288,240,255,271
6-511,261,248,257,276,277,231,235,286
« Last Edit: March 13, 2014, 17:48:14 by man 464 » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #237 on: March 13, 2014, 18:40:41 »

Izgleda da je popodne na 47 850.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
fakebus
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 263


Gras


« Reply #238 on: March 13, 2014, 19:13:49 »

u pravu si troler Wink i juc je bio 850 na 47. vozi sudo šahinović...
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #239 on: March 13, 2014, 19:19:28 »

Šta je onda sa 321?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Pages: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 51   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.028 seconds with 21 queries.