Manas
|
|
« Reply #150 on: February 13, 2014, 17:56:49 » |
|
kod CTS je bio danas i gbr 512 na 31e al opet su vozili do M.Dvora
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #151 on: February 13, 2014, 17:57:17 » |
|
Po našem 501.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #152 on: February 14, 2014, 20:02:42 » |
|
14.02.2014.
GRAS
15-813,815 15b-/ 18-852 (Fulao vožnju u 15:00 sa Drvenije i 15:30 sa Pofalića.) 23-801,405 23a-417 23c-807 31e-416,405,410,853 41-832 41a-/
66-6 67-6
1-286,237 2-500,210,248,263 3-300,302,303,304,601,602,603,501,502,503,504,505,506,507,508,802,805,811,812,815,275 4-289,277,206 5-511,217,255,257,258,260,261,288 6-509,298,291,292,240,244,266,276,235
Al' radili su do "šestice" od 12 čini mi se. Komercijale su radile sa "Austrije", a gerijatrija je bila bez ičega čini mi se, nisam vidio ni jedan, na radio vezi čuo sam da spominju Breku da treba nešto uključit.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #153 on: February 14, 2014, 20:41:37 » |
|
juce su divlji prevoznici opet sa kombijem vozili za B.Potok... neznam dali ih danas ima
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #155 on: February 15, 2014, 17:21:47 » |
|
Uh evo presječe me 15.02.2014. GRAS 14-854 (I smjena, oko 12: 10 je prošao za Stup na Malti, vjerovatno obavio vožnju dvokratne službe na 22a u 12: 40,a možda je i nastavio.) 15-815,813 (813 se oko 15: 15 isključio.) 15b-/ 16-/ 16b-850 (I smjena) 17-851 (I smjena) 17b-/ 18-852 20-808 21-409,418,406 (406 kombinovano 21/22) 22-406,425 22a-415 23-801,417 23c-807 24-846 26-403 27-401,499 27a-840 27b-717 28-412,413 29-715 30-426,499 31-826 31e-405,410,416,853 32-814 33-411,424 35-315 36-322 37-/ 39-/ 41-832 41a-/ 43-841 44-325 45a-716 46-829 47-321 49-806 51-9 52-2 53-8 55-3 59-95 60-42 61-93 63-4 65-/ 66-6 67-6 68-69 69-9 72-5 73-14 74-11 1-500 (I smjena) 3-501,502,503,504,505,506,507,508,509,511,206,217,238,248,258,268,275,288,291,292 (I smjena) 4-286,235 (I smjena) + u II smjeni svi gore navedeni na liniji 3
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #156 on: February 15, 2014, 19:36:28 » |
|
Ev jedna sikiracija za man464,Hespo bio na 22a,dosao je oko 13h na Stup ,s tim da se 415
ukazao i pokupio ljude 10 do 13h,tako da ne vjerujem da je dalje bio dole. Dalje 96 se vratio na 71 403 na Dobrosevicima 846 na Zabrdje Smiljevici I na 61 ako se ne varam 93(onaj sa sazvakanim limom ispod vozackih vrata)
Envoyé de mon trolleybus à l'aide de Tapatalk
Hespo je ?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #157 on: February 15, 2014, 19:37:14 » |
|
854
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #158 on: February 15, 2014, 19:38:47 » |
|
ma ni na kraj mi pameti kakva mu je reklama kad je često mijenjaju
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #159 on: February 17, 2014, 22:45:54 » |
|
17.02.2014.
GRAS 15-813,815 15b-/ 23-801,410 (410 naravno samo vožnju u 6 i 10 iz Reljeva, iza uobičajeno taktom 801 i 417.) 23a-417 23c-807
Nisam danas plaho gledao, sutra ću vam reć' ostalo.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #160 on: February 18, 2014, 20:52:07 » |
|
18.02.2014.
GRAS
15-813,815 15b-/ 23-801,851 23a-417 23c-807 31e-405,410,416,853 41-832 41a-/
851 se u 14:15 uključio na 23a, umjesto 417, krug iza je 417 normalno nastavio. Nakon toga 851 je otišao ili u garažu ili negdje "dole", 854 je oko 16:30 projurio za grad.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #161 on: February 19, 2014, 16:16:50 » |
|
19.02.2014.
GRAS
14-852 15-813,815 15b-/ 16-/ 16b-854 17-851 17b-/ 18-850 23-801 23a-417 23c-807 31e-405,410,416,852 (Ne vidjeh 853, al 852 je popodne.)
Classici bi trebali ko što sam napisao, al možda su se šta pobrkali, a vjerovatno jesu jer ako se gore zakuhalo oni se "razlete" po cijelom gradu.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #162 on: February 20, 2014, 16:36:31 » |
|
20.02.2014.
Sve u glavnom isto danas. Tramvaji su trenutno na 4 i 5, a classici su se opet "pobrkali" nakon blokade.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #163 on: February 21, 2014, 18:30:32 » |
|
21.02.2014.
GRAS 14-852/- (Prebačen na 17, al već u vrijeme kad je "gerijatrija" prešla na Sutjesku.) 15-813,815 15b-/ 16-/ 16b-854 17-851/852 17b-/ 18-850 21-409,418 21b-/ 22-406,425 23-801 (Al samo ujutro, dobar dio dana radi sam 417, situacija sad u špici ravna katalizmi, ostaju ljudi po stanicama.) 23a-417 23c-807 27-499,401 27a-840 27b-717 (Kombinovano 27b/30) 28-413 29-715 30-717 31e-405,410,416 (Nisam vidio 853, 31e mijenja trasu i iz pravca DBR ide do Skenderije i skrene na Trg, obratno ide do mosta Suade i Olge i uključuje se dalje.) 32-808 41-832 41a-/ 45-717 49-808
103-4144
66-6 67-6 72-5 74-11
1-715,206 2-212,263,286,292 3-300,302,303,304,601,602,603,801,802,811,812,815,501,502,504,505,507,508,509,511,275 4-248,258,291 5-503,209,255,257,268,277,237,289 6-506,217,235,240,244,288,231,260,276
Do 12 je sve štimalo, oko 12 su tramvaji prebačeni na 6 i 7 i 206 se isključio i 715 sam nastavio na skraćenom kecu. Oko 12:50 sam ja sa 715 prošao Skenderiju i to je bio ujedno i posljednji tramvaj koji je bio za Skenderiju, nakon toga tramvaji rade na 4 i skraćenoj 5 (ako hoćete može se reć i na skraćenoj 7). 715 se naravno isključio. I sad je saobraćaj do Ž.stanice (oko 17 sati je bilo tako.)
|
|
« Last Edit: February 21, 2014, 18:36:08 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #164 on: February 22, 2014, 12:48:20 » |
|
22.02.2014.
U glavnom sve po starom, Na domu su 14-852,16b-854,17-851, a i ostalo je sve isto, stim da će se oni pobrkat vjerovatno kad se zakuha.
715,716,717 od Autobusa na Vanrednoj vožnji negdje prema Bolnici koševo, kao i minibusi 3,53,86 (ako dobro vidjeh) Polazili su sa stajališta kod okretnice šestice, a 715,716,717 su oko 09:30 bili naparkirani jedan iza drugog kod Skenderije.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|