|
man 464
|
|
« Reply #136 on: February 11, 2014, 20:16:42 » |
|
Ja sam mislio da je sahranjen, bio je raskopusan momački... Bolje im je da su se prihvatili da završe Satre nego što ove krpare.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #137 on: February 11, 2014, 20:31:24 » |
|
Ja poređenja. zglob mu falio, i štopka-žmigavac. Ovako ona dva se pukla kod muzeja i vjerovatno iz jednog presadili zglobni dio. Kako da naprave Satru umjesto njega? Možda su trebali prodati taj zglobni dio u staro željezo, pa bi možda skupili da završe onu satru Fakat ne razumijem neke forumaše i njihova poređenja. Još lijepo tamo piše da je tramvaj bio generalno u dobrom stanju, samo mu fali zglob
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #139 on: February 11, 2014, 22:35:01 » |
|
Pitanje je samo da li radi do Ahatovića 403?
Ako može slažem se 100% za zgloba, ako je već samo jedno vozilo.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #140 on: February 11, 2014, 23:35:03 » |
|
Azra je napisala "na Dobroševićima" pa vjerovatno je samo do tamo vozio.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #141 on: February 12, 2014, 09:28:27 » |
|
Pa onda to baš i nije "bajno", jer Ahatovići i Gornji Ahatovići su onda odsječeni? Pitam da nije možda do kraja jer je ik-201, možda su ga mogli provući gore radi toga što ima okretnu zadnju osovinu?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #142 on: February 12, 2014, 12:34:34 » |
|
Ne znam baš tamo situaciju. Na google maps sam gledao, ima jedna zeznuta okuka prema Ahatovićima, ne znam bili to IK-201 mogao proći, vjerovatno teško.
Ne znam koja je opterećenost te linije, ali pretpostavljam velika pošto su do prije par sedmica tamo vrtila 2 autobusa 840 i 815. Prednost solo busa je da može ići do gornjih Ahatovića, ali pitanje je može li on pokupiti sve putnike, a onda je to biranje između 2 zla, jer bolje od Dobroševića do Ahatovića pješačiti 1-2km (15-20min), nego pješačiti 9-10km od Stupa do Ahatovića.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #143 on: February 12, 2014, 12:38:34 » |
|
O istom razmišljamo, možda Azra kad dođe da nam napiše ako zna jel ide do kraja, jer nezgodno je baš odsjeći skroz gore da neama ništa, a opet stoji i tvoja da se makar 100% sigurmo svi mogu voziti do Dobroševića i obratno.
A definitivno je da je potreba da idu 2 busa minimalno ali eto....
|
|
« Last Edit: February 12, 2014, 12:41:58 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #144 on: February 12, 2014, 17:13:37 » |
|
ma kakav zglob u ahatovice,tu krivinu jedva uzme i solo,buca potok je pista za taj dio dionice.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #145 on: February 12, 2014, 18:09:03 » |
|
12.02.2014. GRAS 23-801 23a-417 23c-807 31e-405,410,416,853 851 iz pravca Stupa ili Ilidže ovog momenta se ulicom koja prolazi sa zadnje strane GRAS-a vraća ka gradu. Vjerovatno ode na Breku u III smjenu.
|
|
« Last Edit: February 12, 2014, 18:16:32 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
|
Ikarbus IK206
Pješak
Offline
Posts: 46
.
|
|
« Reply #147 on: February 12, 2014, 18:55:40 » |
|
23c - 807 86 - 52 101 - 4430,4145,4416,4414 108 - 4422 103 - 4142
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #148 on: February 12, 2014, 19:01:54 » |
|
31 - 826 103 - 4137, 4142, 4144, 4146, 4149, 4160, 4406... 107 (prije demonstracija) - 4144, 4418...
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #149 on: February 13, 2014, 17:44:46 » |
|
13.01.2014.
GRAS
15-813,815 15b-/ 18-852 23-801,405 23a-417 23c-807 31e-405,410,416,853 41-832 41a-/
65-/ 66-6 67-6
Tramvaji "stumbani" al nailazili su: 310-300, 311-805, 62-263, 312-303, 313-815, 314-501, 63-260.... Eto tako.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|