man 464
|
|
« Reply #113 on: February 08, 2014, 18:12:57 » |
|
08.02.2014.
GRAS
14-853 15-832 15b-/ 16-/ 16b-852 17-851 17b-/ 18-854 20-808 21-409,418 21b-/ 22-406,425 22a-415 23-801,417 23c-807 24-846 26-403 (Hm? Do Dobroševića vjerovatno samo, jer zglob koliko znam gore ne može, jedino da nisu šta izmajmunisali?) 27-401,499 27a-840 (Šetao se 840 po Ilidži, malo 27,30,27a, leteći bus.) 27b-/ 28-412,413 29-715 30-426 31-826 31e-405,410,416 32-823 33-411,424 35-315 36-322 37-/ 39-/ 41-813 41a-/ 43-841 44-325 45a-716 46-829 47-320 49-806 75-717 U garaži 850 naparkiran. 815 pred halom za pregled.
51-3 52-2 53-65 55-8 58-14 59-98 60-42 61-31 63-4 65-/ 66-6 67-6 68-69 69-9 71-94 (Inače za vrijeme velikog snijega kad je on vozio na 23c, i tad je bio ko apoteka, i ja sam tad bio iznenađen, pravo je dobar, inače on je imao havariju na Kovačima, otkazale mu kočnice, nakon toga jednodijelna šajba mu je zamijenjena sa dvodijelnom, dobar je pravo, drago mi je što je očuvan i dalje.) 72-5 74-11
1-500 3-501,502,503,504,505,506,507,508,509,511,206,217,248,258,268,277,289,291,292 4-210,238 Proba-602
'UBICA-SEJARI 21-688,690,193 21b-799 22-141,606,120 29-175 31e-314,981,976,913,144,689
|