bhbus.ba
November 24, 2024, 02:11:49 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 14   Go Down
  Print  
Author Topic: Vozila na linijama (4)  (Read 44132 times)
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #45 on: November 10, 2013, 21:36:37 »

832 sam vidio zadnji put u utorak a 815 je bio na dobrosevicima
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #46 on: November 10, 2013, 21:41:40 »

Moguće da je otišao na Ilidžu umjesto 408, pošto nemaju odakle skinuti zgloba?
Ma mislim da nije, jer dole su 411 i 424 na Tarčinu i dosta im je, 412 na Kobiljači, 413 i 426 kombinuju 28/30/33, sad je i dole nategnuto pravo, ja ne pamtim da je 28,30,33,22 falilo vozilo do prije 2-3 dana....
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #47 on: November 10, 2013, 21:50:31 »

evo tacne informacije,832 je na kanalu od petka zbog diferencijala a da li je sta uradjeno znacemo sutra.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #48 on: November 11, 2013, 00:44:55 »

Moguće da je otišao na Ilidžu umjesto 408, pošto nemaju odakle skinuti zgloba?
Ma mislim da nije, jer dole su 411 i 424 na Tarčinu i dosta im je, 412 na Kobiljači, 413 i 426 kombinuju 28/30/33, sad je i dole nategnuto pravo, ja ne pamtim da je 28,30,33,22 falilo vozilo do prije 2-3 dana....

Falilo je kako nije, ima već mjesec kako je ispao 414, pa je onda na Ilidžu uskočio 415 pa je i on ispao. Dalje ne znam, osim da je povremeno upadao 717, Ikar sa 27 i možda još poneko Ilidžansko vozilo upadalo ili su ispaštali Hadžići. E sad kakvo je stanje kad je i 408 ispao ne znam, pa pitam ako neko zna.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #49 on: November 11, 2013, 01:27:23 »

Inače je na kombinaciji 28/30/33 potrebno 7 vozila, dva na 28 i 30, i 3 na 33, ali velike su pauze tako da je jedno ili dva od tih vozila uvijek stajalo. Vjerujem da se sa šest vozila moglo pokrit raznim kombinacijama, ali sa 5 teško, u najboljem slučaju su 2 na Tarčinu i po "jedan ipo" na 28 i 30; tj npr. 412 na 28, 413 na 30, i 426 kombinuje... Isto tako je sad i na Sutjesci, sa 5 vozila je moglo, ali sa 4 teško. I ove "jake" linije sad padaju.
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #50 on: November 11, 2013, 19:08:02 »

barni na 15 i upratio sam da je s deponije isao u 15 i 50 pa tek u 17 i 45,oko 16 i 15 832 je krenuo sa deponije i najvjerovatnije je test voznja,bruji mu u zadnjem trapu. e u 18 sati je cini mi se 801 otisao isto sa deponije znaci 15 min iza barnija. oko dva sata nije bilo nista na 15. na 23a jutos je bio 464 a na 23 801.
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #51 on: November 11, 2013, 20:49:53 »

Danas 'vaka situVacija na terenu:

850 na Podhrastovima
851 na Breki, očišćen od škrabotina i napravljen poklopac ventilacije, hvala Bogu ko apoteka iza "kaubojske" sedmice na 43.
852 na Koševskom
853 na Velešićima
854 na Pofalićima
410 i 416 na Komercijali, možda je bio i FAP ali ne vidjeh ga.
801 i 464 na Rajlovcu i Reljevu
813 i 832 na Buća potoku
807 na Boljakovom
409 i 418 na Vogošći
406 i 425 na Ilijašu
715 na Kamenici
412 i 717 na Hadžićima
413 na Rakovici
411 i 426 na Tarčinu
823 na Osjeku
806 na Otesu
401 i 403 na Hrasnici
844 na Kotorcu
818 na Vlakovu
716 na Dejčićima
322 na Aereodromskom
826 na Dobrinji
717 na Mokrinama

6 na Humu i Bakarevcu
5 na Hrastovima
11 na Roginoj
9 na Nahorevu
8 na Poljinama
60 na Mokrinama
91 na Miševićima

715 i 286 na Kecu
713,217,263 i 263 na Dvojki
302,303,304,601,602,603,801,802,805,811,812,815,501,502,505,506,508,509,511,276,268 na Trojki
712,257 i 231 na Četvorki
300,510,212,291,244,248,277 i 201 na Petici
500,503,209,210,266,255,260,261 i 240 na Šestici

504 i 507 nešto nema već skoro heftu u prometu....
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #52 on: November 11, 2013, 21:28:39 »

Trolejbusi na Dobrinji

Linija 103 - 4127, 4128, 4137, 4142, 4144, 4146, 4158, 4406, 4413, 4418, 4430
Linija 107 - 4157, 4149, 4414 (iza 16h 4149 prešao na 103, a 4406 na 107)
Linija 108 - 4428 (između 16 i 17 sam radio, interval oko sat)


Znači danas je neobično to što su na 103 pretežno MAN-ovi (svih 5 aktivnih SG200, i 4 solo) i samo 2 Hessa (naveče se uključio i treći 4149 koji je prešao sa 107).
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #53 on: November 12, 2013, 17:08:42 »

Kataklizma na terminalu Sutjeska, dva vozila na 21, jutros preko stanice čujem, da se ne može ovako radit sa 2 vozila jer sa polazne stanice u Vogošći bude pun "ko šipak" , poslije Hotonja ne staje bus na stanicama.... Znači ne kupi na Kobiljoj glavi gdje uvijek ima raje, ne stej ni u Barama, sad i tu ima bruka kako ne radi na 20b.... Elem isto iza toga u razgovoru preko stanice ide tema da se ukine skroz još 5 linija i da se sve stavi na Vogošću i Ilijaš, na šta stiže odgovor: Nisu ni VOgošćani iz Carskih m*da iapali... Itd.... Ni na 23a opet jutros ništa bolje, Iako je 464 nema teorije poslije Boljakovog da iko može ućui, čak i u Boljakovom pola ostane... Još sad na Rampi uvijek čeka 50 duša jer nema druge 15-ke, samo je 813 tako da i ono ljudi što izađe na Rampi inače i mogu se zatvorit vrata da ne visimo na rukohvatu stepenica, sada se opet dopuni... pa se opet vozi sa otvorenim vratima i ljudima zakačenim...

Ovo ostalo je sve ko i jučer, što sam vidio, osim na 15-ki je sam 813, barem sad, drugog nema, obrt mu je 70 minuta radi zadržavanja po stajalištima, Rajlovac i Reljevo po uobičejenom RV svako 40 minuta.
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #54 on: November 12, 2013, 17:19:03 »

pa i juce je 813 bio sam negdje do 16 i 30 nece ni on dugo,sinoc poluprazan nema vuce drinskom,mjenjac udara... sto se tice vogosce nije mi ni malo zao i mi se patimo mozda najduze od svih,nek svi osjete kad radi jedno ili dva vozila,cekanja,guzva,cekas sat pa opet ne mozes uci. nek im prebace 813,818,464 a i usrecili bi ih.
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #55 on: November 12, 2013, 17:24:45 »

...sto se tice vogosce nije mi ni malo zao i mi se patimo mozda najduze od svih,nek svi osjete kad radi jedno ili dva vozila,cekanja,guzva,cekas sat pa opet ne mozes uci. nek im prebace 813,818,464 a i usrecili bi ih...
Čitaš mi misli hahahaha, neka malo, nek se očeliče... hAh...
Što se tiče 813, sinoć je Delahmet govorio da je 813 zreo za njega, jer više ne može na 15, nego da ga daju na 23....
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #56 on: November 12, 2013, 17:30:47 »

odlicno a nek na 15 stave 850,ima jaci motor nego ostali clasici,hahahahahahahhahaha
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #57 on: November 12, 2013, 19:44:35 »

Haha, teško, ali ako bi došlo ovih 50 buseva, ne bi me začudilo da vidim classice na 15,26.... Nemoj ga sad Boga ti... I onako je ovih 5 razvučeno do maksimuma na 14,16b,17,18,41.
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #58 on: November 12, 2013, 19:57:22 »

za Buca potoka je najbolje osposobiti vozila sa "šalteblom". 714,668,669,673 i sl. Sve dok bagra (čast izuzecima kojih je veoma mali broj) ne shvati da ako zele bolji prevoz onda se prema vozilima moraju odnositi ljudski a ne vandalski gore ne treba slati novija vozila jer sjetite se kako su gore prosli 407, 408, 409, 415, 417, 419, 427  pa i 403 ili 404 koji su bili solidni prije nego su poceli raditi na "Čečeniji"...
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #59 on: November 12, 2013, 20:36:44 »

Ima tog vandalizma i na Vogošći i Hrasnici, ali tu bar većina ljudi ima kartu (ili je bar tako bilo prije godinu-dvije)

Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 14   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.022 seconds with 22 queries.