bhbus.ba
November 28, 2024, 01:31:05 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 36   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Kvarovi/popravke/izmjene na vozilima (2)  (Read 114934 times)
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #285 on: March 03, 2014, 22:24:27 »

I 853 je oguljen. Ali nisu horor ispali, ili se još nije prašina nahvatala.

Bez obzira što nisu horor i dalje su Fuj-bljak.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #286 on: March 03, 2014, 22:45:02 »

853 fuj-bljak? Prošle zime, kad su zajedno ogulili 853 i 854, 853 bio super, i odmah očišćen, čini mi se da mu je bio spao samo komadić farbe sa retrovizora, al jedva primjetno, a 854 katastrofa.

416 je bio horor, al su ga nakon nekog vremena bili očistili. Bojim se da će i njega skoro guliti jer ima već dosta kako je dobio plazma reklamu.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #287 on: March 03, 2014, 22:51:09 »

Mah vjerujem da će 853 svakako još glancati ako se bude hvatala prašina. Nisu oni katastrofa da se razumijemo, može se gledat u njih, ali za par dana će se nahvatati prašina. kažem vjerovatno to posada sa 853 neće dozvoliti, a 405 bi mogao postati čudovište.
« Last Edit: March 03, 2014, 22:53:44 by man 464 » Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #288 on: March 04, 2014, 18:59:38 »

405 izgleda ko raspad Jugoslavije.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #289 on: March 04, 2014, 19:05:25 »

Skinut mu je i onaj selotjep sa razvaljene štopke.

Boga pitaj kad će mu to zamjeniti.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #290 on: March 04, 2014, 20:39:08 »

405 izgleda ko raspad Jugoslavije.
Otprilike.
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #291 on: March 08, 2014, 01:13:51 »

Kod 417 brisači ne šište kao kod ostalih ik-206, i dalje su pogonjeni zrakom, ali ne šište uopšte.
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #292 on: March 08, 2014, 19:51:48 »

Danas sam se vozio sa 814, kako je samo truh'o... stepenište nazad hoće da pukne kako je zahrđalo, inače sav je nekakav "spušten", kao da su mu male gume...
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #293 on: March 10, 2014, 18:23:29 »

Mislim da bi ovih dana 465 trebao na cestu.

Danas ga vidjeh u garaži, bili su majstori u njemu, a bus iskaljan kao da je već izlazio na liniju ili probnu vožnju.
« Last Edit: March 10, 2014, 18:26:04 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #294 on: March 10, 2014, 19:14:44 »

radio je u petak i jutros na Dobrosevicima

Kod 801 su nedavno otkazale kocnice i zavrsio je u nekom jarku
« Last Edit: March 10, 2014, 19:16:43 by Manas » Logged

man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #295 on: March 10, 2014, 22:50:21 »

801 danas radi na 41.

401 krepao u 12 sati i od tad je scena na Rajlovcu, sam radi 808, a evo sad se uključio 840.
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #296 on: March 11, 2014, 00:04:32 »

radio je u petak i jutros na Dobrosevicima

Kod 801 su nedavno otkazale kocnice i zavrsio je u nekom jarku

isto se desilo nedavno sa 823
Logged
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #297 on: March 11, 2014, 00:09:55 »

to dok je radio na Rajlovcu...nezz jel bas sigurno nakon toga slat ga na Velesice
Logged

man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #298 on: March 11, 2014, 21:51:58 »

417 vraćen na 23a, 401 na 27

Kod 417 ono što je škripalo pri kočenju na zadnjoj osovini sad škripi sve dok se skoro ne zaustavi po ona zastruže, kao da zablokira točak pa onda zavibrira sve koliko struže...
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #299 on: March 12, 2014, 18:27:48 »

-g.b. 417 sinoć ispao oko 21 sat, ali evo danas radi, popravljen je, ali i dalje škripi pri kočenju.
-g.b. 815 jutros ispao oko 10 sati, ili možda i prije.
-g.b. 813 mislim da je upravo krepao jer traže da 832 prebace na 15. Vozač reako da on neće raditi sa 832 na 15, ako ko hoće nek izvoli.
-g.b. 832 na izdisaju na Pofalićima, tmperatura 98C, samo što nije izbacio vodu, već baca ulje, tako je stalno jel malo prigrije. A 850 se vozika za Sokoloviće.  Roll Eyes
-g.b. 425 jutros oko 12 se vraćao iz garaže.
-g.b. 418 oko 12 išao do garažem i vratio se, ali opet nabio 90 stepeni uz Kobilju glavu, kaže vozač čim malo ugrije hoće da prokuha.)
-g.b. 405 je katastrofa... još ona štopla razbijena, ma haos... Pod hitno dobro izribati, kao 853, mada se i na 853 vidi prašina malo.
-g.b. 801 lagano "izdiše" na 41...
-g.b. 408 u garaži kako čuh nešto pravio, pa se vraća na Ilidžu.
Logged
Pages: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 36   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.046 seconds with 20 queries.