man 464
|
|
« Reply #585 on: October 30, 2013, 22:14:38 » |
|
Čuo sam i ja, ali mislim da je to propalo.... nek me Azra ispravi ako treba , ona zna najbolje.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #586 on: October 30, 2013, 22:50:29 » |
|
Ja sam čuo informaciju da je trebalo da se zaduže po 1.200 maraka što bi im se odbijalo od plate godinu po 100 ili dvije po 50 maraka. Radnici bi dobili pismenu garanciju da će novac biti utrošen za šta je namjenjen, a trebalo bi da se od tog novca kupi 40-50 polovnih vozila.
Držim fige da tu uspije i da što više radnika pristane, inače smo nagrabusili.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #587 on: October 30, 2013, 23:02:26 » |
|
ma ljudi ko ce dati ispred svoje djece a platu cekaju po dva-tri mjeseca!!!!!! kanton je vlasnik firme i nema tog koji moze uraditi nesto mimo pristanka vlasnika. imamo primjer kad je opstina stari grad htjela kupiti minibuse,pa skorosnja prica o donaciji autobusa ili trolejbusa,nemojte biti djeca. da se to moze uraditi skupili bi keš da dignu par grobova.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #588 on: October 30, 2013, 23:22:00 » |
|
Ne znam, uglavnom ima 20-tak dana kako sam načuo ovu priču.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #589 on: November 01, 2013, 16:56:54 » |
|
Povodom ovog udesa - Je li sad moguće da putnici koji su imali validnu kartu traže nadoknade za povrede, strah i slično od GRASa?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
dresdener
Putnik
Offline
Posts: 200
|
|
« Reply #590 on: November 01, 2013, 17:40:41 » |
|
ukoliko je GRAS osiguran za ovakve slučajeve onda je to stvar osiguravajuće kuće... ako ne, onda će GRAS debelo platiti...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #591 on: November 01, 2013, 18:47:42 » |
|
Kao što Azra reče, ko je imao kartu imaće pravo tražit pare.... ko nije imao ništa... Piše i na karti.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #593 on: November 02, 2013, 15:16:11 » |
|
Od realizacije bombastičnih najava o izgradnji Trebevićke žičare, koje su proteklih godina stizale iz Gradske uprave, još nema ništa. Kako saznajemo, informacija o ovom projektu tek bi se na narednoj sjednici Gradskog vijeća prvi put trebala naći na dnevnom redu. Pomoćnik gradonačelnika Aljoša Čampara kazao nam je da će, kada pripreme kompletan materijal, Vijeću biti ponuđena tri prijedloga - ugradnja donirane žičare iz Švicarske, izgradnja potpuno nove i revitalizacija stare. - Prema našoj analizi, najbolje je praviti novu žičaru na staroj trasi, gdje su potpuno riješeni imovinskopravni odnosi i eventualne eksproprijacije, a već postoje polazna i dolazna stanica te osam stubova. Analiza Evropske komisije pokazala je da za doniranu žičaru treba dodati još 6,7 miliona eura jer nema ni motor ni upravljačku jedinicu, a imamo ponude za novu žičaru od 5,5 miliona eura, bez građevinskih radova koji bi koštali oko 400.000 KM - pojasnio je Čampara i dodao da je pitanje je li moguće doniranu žičaru prilagoditi novoj trasi te gdje naći firmu koja bi dala garanciju za njen rad. Dodatni problem je vlasničko-pravna struktura same žičare, polazne i dolazne stanice koje su u nadležnosti Kantona Sarajevo, odnosno preduzeća GRAS. - Polazna stanica je hipoteka za GRAS-ov kredit, što, također, treba riješiti. Naša iskustva iz Skoplja i Dubrovnika govore da bi žičara bila veoma isplativ projekt i zbog toga je potrebno da se uključe i drugi nivoi vlasti - kazao je Čampara. Vrijedna 6 miliona franaka? - Donirana žičara stara je 30 godina, a neko je utvrdio da košta šest miliona franaka. Ne znam čija je to procjena, jer na početku ugovora o donaciji piše da je žičara amortizirana, a to onda znači da je njena vrijednost nula - dodao je Čampara. Simbol grada Muhamed Tafro iz Udruženja tehničke kulture KS dugo vremena uključen je u problematiku Trebevićke žičare i smatra da je najbolje i najisplativije obnoviti staru žičaru. - Već postoje stubna mjesta i obje stanice. Trebalo bi puno manje novca nego za druga dva projekta. Nema potrebe sjeći šumu, a usto, stara žičara je simbol grada i Sarajlije su emotivno vezane za nju -mišljenja je Tafro.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #594 on: November 03, 2013, 16:53:10 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #595 on: November 03, 2013, 17:17:14 » |
|
Pošto se imena svakako već znaju. Vozačica tramvaja 228
Hamzić Sejda Zanimanje: KV Poslastičar Radno mjesto: Prodaja i izdavanje robe DIS-a (maj 2013) Datum zasnivanja radnog odnosa: 11.02.1999.
(to su javni podaci iz onog izvještaja radne grupe skupštine KS)
Eh sad može biti kombinacija greške na skretnici i neiskustva. npr. semafor otvoren da ide prema gradu, a skretnica prema stanici ostala otvorena, a ona kad je vidila da joj je otvoren semafor, nije obratila pažnju na samu skretnicu. To je moja pretpostavka.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #596 on: November 03, 2013, 17:44:50 » |
|
Inace imam filter da ne citam trecerazredne jeftine portale. Ako realno sagledamo i u slucaju kvara skretnice je ljudski faktor,i u slucaju da nije. Sto se tice postavljanja pitanja u kakvom su psihofizickom izdanju uposlenici konkretno vozaci,o njima brine Zavod za zastitu radnika u saobracaju.Ako pretpostavimo da je i pogrijesila,to ne znaci da nije zdravstveno sposobna.Ovi sto potenciraju na to,vjerujem da se ponasaju u skladu sa svim propisima... Neko ko ima bilo kakvih problema zdravstvenih u bilo kojem obliku ne moze dobiti uredno ljekarsko uvjerenje da pocne sa obukom.Obuka se izvodi kod nas (teorijska-sastoji se od vise segmenata i prakticna) ovisno od potrebe interno ili izvana po konkursu,i svi imaju istu obuku,neovisno od SS.Nema skole ni usmjerenja za vozaca tramvaja,kao i u slucaju obuke za trolejbus tj.specijalizacije za vozaca trolejbusa(uslov drzavni ispit i dozvola D kat.). Politika je prije bila da vozaci tramvaja imaju III/IV stepen SSS masinskog,elektro,saobracajnog smjera.Kasnije se to promijenilo da ima i poneki izvan navedenog pa i sa VŠS/VSS. Bitno je napomenuti da pojedinci ne razumiju cinjenicu da GRAS obucavanjem vozaca nije dodijelio neophodno iskustvo. Niti to bilo ko moze niti ga neko ima. A zna se da svi moraju odnekle poceti neovisno od zanimanja tj.od posla. Hocu reci sa ovim da se ista stvar moze desiti bilo kome,u bilo koje vrijeme,sa bilo kojom kvalifikacijom,ako nije vodio racuna o onome sta radi-nepaznja,bez obzira i na iskustvo koje posjeduje. Tako da prostor za senzacije i afere ne bi trebao da postoji sto je doticna KV poslasticar. Svidjalo se to pojedincima ili ne.Posto vole ljudi glumiti ravnotezu u nekim stvarima;).
|
|
« Last Edit: November 03, 2013, 17:49:21 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #597 on: November 03, 2013, 19:05:41 » |
|
Ako je osoba na koju mislim, a mislim da je ta, istina je, tek je počela voziti, ljetos oko sredine Avgusta je bila na Obuci skoro pola mjeseca, nakon toga počela voziti, ali inače jako sporo vozi ... Jednom je čak ta vozačica, ako je ta, stala kod mosta Festina Lente kod akademije i primala i ispustila putnike... Nebitno sada.... Eh sad može biti kombinacija greške na skretnici i neiskustva. npr. semafor otvoren da ide prema gradu, a skretnica prema stanici ostala otvorena, a ona kad je vidila da joj je otvoren semafor, nije obratila pažnju na samu skretnicu. To je moja pretpostavka.
Isto i moja.....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #599 on: November 03, 2013, 21:52:42 » |
|
Ja sam se definitivno trudio da se ne javljam na forumu medjutim kako su ovo vanredne okolnosti prekrsicu obecanje. Ljudi pustite vještake da rade svoj poso. To šta je žena prije radila čime se bavila nije vaš problem, pustite nadlezne instance i osobe da rade svoj poso pa tek onda komentarisite .....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|