bhbus.ba
November 24, 2024, 23:57:15 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 56   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije (4)  (Read 162200 times)
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #570 on: October 14, 2013, 17:25:16 »

Quote
Kako je kazao Omer Hadžiomerović, v.d. direktora preduzeća Gras, radna grupa koja je formirana da uradi sistematizaciju u ovom preduzeću radi na tome i uporedo priprema program zbrinjavanja radnika.

- Radna grupa već ima podatke da ćemo do kraja ove i u 2014. i 2015. godini imati 168 radnika koji stiču pravo na odlazak u penziju i koje moramo zbrinuti, a za to će nam trebati novac. Ovaj dio posla trebalo bi da se završi u naredni mjesec, kada bi trebali izaći sa prvim prijedlogom prema Nadzornom odboru, Skupštini preduzeća i Ministarstvu saobraćaja Kantona Sarajevo, kazao je Hadžiomerović.

Jusuf Bubica, ministar saobraćaja KS-a, istakao je da postoje dva načina rješavanja problema u Grasu.

- Jedno brzo i efikasno rješenje je stečaj koji ja zagovaram, a drugo je to rješavanje o kojem priča direktor, pa čak i premijer Kantona Sarajevo Suad Zeljković da se prvo riješe ljudi koji su za penziju i da se povede računa o invalidima i taj proces će trajati mjesecima i godinama. Ono čega se objektivno bojim je da Gras više nema toliko vremena jer je dužan skoro svim dobavljačima i povjerioci mogu svaki čas blokirati njihove račune. I onda će svi naši pokušaji da nešto riješimo bezbolno i polako propasti. Preduzeće je u velikoj finansijskoj dubiozi i ima ogroman broj zaposlenih u odnosu na trenutni kapacitet. To što se krenulo sa sistematizacijom je mali pozitivan pomak i to je čin dobre volje. Međutim, ne može se raditi po principu da imamo hiljadu radnika viška, a da su njihove plate preko hiljadu KM, dok je preduzeće u gubicima od 150 miliona KM, pojasnio je Bubica.

Isključivanje struje

Bubica je dodao da niko ne garantuje da Elektrodistribucija neće opet isključiti struju Grasu kao što je to uradila krajem septembra zbog dugovanja od tri miliona KM.

- Ko nama garantuje da će Gras moći platiti ratu za ovaj mjesec i da građani opet neće ostati bez prevoza? Ko garantuje da neko drugi kome je Gras dužan neće tražiti svoje pare i da ćemo se opet naći u začaranom krugu, zaključio je Bubica.

 Roll Eyes
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #571 on: October 17, 2013, 14:52:22 »

Quote
Jusuf Bubica o javnom prevozu: Zakon je sa dnevnog reda povukla politika
Iako je zakon o javnom prevozu u Kantonu Sarajevo povučen sa dnevnog reda sjednice Skupštine Kantona Sarajevo i upućen na doradu, Jusuf Bubica, ministar saobraćaja Kantona Sarajevo, mišljenja je da je zakon na najbolji mogući način definisao oblast koja je godinama bila neuređena.


Najbolja rješenja

Ministar Bubica ističe da uopće nije bilo razloga da se zakon ne usvoji, ali da je i ovaj put politika u svemu imala prste.

- Zakon je u formi nacrta bio na Skupštini KS-a prije osam mjeseci i moje mišljenje je da od tada nije pretrpio nikakve promjene u odnosu na nacrt koji je tada usvojen na Skupštini KS-a. Zakon je sa dnevnog reda povukla dnevna politika i to na štetu građana. Materijal je odlično obrađen i on je samo formalno trebao da bude usvojen te da na taj način u znatnoj mjeri doprinese regulaciji stanja u javnom gradskom prevozu u Kantonu Sarajevo. Zakon nudi najbolja rješenja i on će se opet pred zastupnicima naći u istoj formi sa možda samo sitnim formalnim ispravkama. Kada će opet doći na dnevni red, ne znam, ali mislim da nepotrebno gubimo vrijeme i da smo zakon već trebali staviti u funkciju građana. Što se mene tiče, nije ni trebao biti povučen, ali to je nakon insistiranja pojedinih zastupnika uradio premijer Kantona Sarajevo Suad Zeljković, kazao je ministar Bubica.

Kupovina vremena

Ministar je naglasio da je cilj donošenja zakona postizanje višeg nivoa i kvaliteta u prevozu.

- Očito da pojedinim zastupnicima nije bilo u interesu da se usvoji ovaj zakon jer su svi umjesto da govore o predloženim rješenjima, govorili o Grasu i problemima u ovom preduzeću. Mislim da se trebalo raspravljati o autobuskim linijama, o tome kako poboljšati prevoz za građane kojih se zakon najviše tiče, ali očito se kupuje vrijeme kako bi se što više odugovlačilo sa njegovom primjenom u praksi. To, nažalost, nimalo ne ide naruku građanima, koji se svakodnevno suočavaju sa problemima u prevozu, kazao je ministar Bubica.




Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #572 on: October 17, 2013, 16:34:49 »

Jes mu krivo hahahahaha.....  Grin
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #573 on: October 19, 2013, 11:24:46 »

Quote
Predsjedniku i dvojici članova Nadzornog odbora preduzeća GRAS u ponedjeljak je istekao dvomjesečni v. d. mandat, a, kako saznajemo, raspisan je i konkurs za izbor NO na koji su se do sada prijavila četiri kandidata. Izet Horman, dosadašnji predsjednik NO, kazao nam je da se nije prijavio na konkurs iako je dvije
godine obavljao ovu funkciju i veoma je dobro upoznat s problematikom u GRAS-u. - Nakon što je Upravni odbor razriješen dužnosti, produžen mi je mandat na dva mjeseca, a 14.oktobra je istekao. Iako su trebali produžiti mandate dok se konkurs ne završi, to nisu uradili, već su preduzeće ostavili bez NO. Sreća pa je v. d. mandat produžen Omeru Hadžiomeroviću (SDU), inače bi GRAS ostao i bez direktora - kazao je Horman. On navodi da je za dvije godine Vladi KS i radnicima ponudio brojna rješenja, ali da nije bilo razumijevanja ni s jedne strane. - Kada sam govorio da treba uraditi sistematizaciju, Uprava to nije provela. Kada sam tražio od Vlade
podršku, nailazio sam na zid. Ne vidim više razlog da ostanem na ovoj funkciji - pojasnio je Horman. Kako je kazao ministar saobraćaja Kantona Sarajevo Jusuf Bubica (BPS), izabrana je komisija za imenovanje novog predsjednika i dva člana NO GRAS-a. - Uskoro bi trebala biti poznata i imena kandidata koji su aplicirali - rekao je Bubica.
« Last Edit: October 19, 2013, 11:30:03 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #574 on: October 19, 2013, 13:27:00 »

Vozni park je malo osvježen sa slikama, ali bih zamolio one koji su bolje upućeni da pregledaju još jednom vozni park za eventualne dopune, a da posebno obrate pažnju na vozila sa zvjezdicom (*), pa da prijave ako ima koje da je otišlo definitivno u rashod ili da je proradilo.

Informacije mi dobacite u poruku, da ne bi ovdje razglabali previše.

Hvala.
Logged


Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #575 on: October 21, 2013, 17:46:23 »

GRAS-u bi mogli ostati samo tramvaji i trolejbusi

Quote
Prijedlog zakona o javnom gradskom prijevozu u Kantonu Sarajevo nije dobio potrebnu većinu glasova poslanika Skupštine KS, zbog čega je vraćen na doradu, a ponovo će se naći na dnevnom redu na jednoj od narednih sjednica. Na taj način ponovo je aktuelizirana priča o kriminalu u preduzeću i opstanku GRAS-a.

Ispaštaju radnici

Prema riječima poslanika u Skupštini KS Adnana Solakovića (SBB), usvajanjem ovog zakona GRAS bi definitivno izgubio autobuski i minibuski gradski prijevoz.

- Hiljadu ljudi u preduzeću ostat će bez posla, dok će 700 njih raditi samo na tramvajskom i trolejbuskom saobraćaju. Ovo što se radi s GRAS-om je kriminal i to ću dokazati, uništava se preduzeće, zbog čega će najviše ispaštati nedužni radnici - kazao je Solaković.

Samostalni poslanik u Skupštini KS Mujo Hošić rekao je da je resorni ministar Jusuf Bubica (BPS) s Prijedlogom zakona dirnuo u osinjak te da za GRAS postoje dva moguća rješenja.

- Imaju dva načina rješavanja problema, ili da se 700 do 1.000 ljudi otpusti kao višak, a radnici nisu krivi već oni koji su ih primali, ili ako se pokaže da nema viška, onda treba nabaviti 100 vozila, a Kanton za njih nema novca. Neko mora povući bolne rezove i reći ko je krao 15 godina. Jedno je sigurno, tramvaji i trolejbusi će ostati u vlasništvu Kantona, a minibuski i autobuski saobraćaj će završiti na tenderu - kazao je Hošić.

Pružiti šansu

Zastupnik Nedžad Fazlija (SDP) ističe da se ovakvim zakonskim rješenjem GRAS zbog duga od 65 miliona prema državi ne bi mogao prijaviti na tender za linije.

- Nije korektno, jer im se reprogramom duga može pružiti šansa da učestvuju na javnom pozivu. Usvajanjem zakona kakav je sad u prijedlogu, ovaj saziv Skupštine bio bi grobar vlastitog preduzeća. Skupština mora naći zakonska rješenja da mu pomogne da opstane - kazao je Fazlija.

Bubica: GRAS se ne može izvući

Ministar Jusuf Bubica (BPS) kaže da je većina poslanika smatrala da prvo treba riješiti status GRAS-a pa tek onda usvojiti zakon o javnom gradskom prijevozu.

- Većina je burno reagirala, pojedini su se uplašili da će GRAS nestati s linija. Ovim zakonom želimo pomoći i GRAS-u i građanima Kantona, napravljen je s ciljem bržeg i efikasnijeg funkcioniranja javnog prijevoza. GRAS se ne može izvući iz milionskih dugovanja i jedino rješenje je unutrašnja reorganizacija - kazao je Bubica.


http://www.avaz.ba/vijesti/sarajevo/gras-u-bi-mogli-ostati-samo-tramvaji-i-trolejbusi
Logged

The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #576 on: October 21, 2013, 19:45:57 »

Ovo što je Hošić rekao, ja sam rekao davnih dana uz dopunu da GRASu ostane onoliko linija koliko može raditi sa minibusevima i autobusima, a ostalo na tender pa ko ima nek radi...
Logged


MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #577 on: October 21, 2013, 19:49:38 »

Nema ništa gore kad se nekompetentni ljudi bave poslom o kojem doista pojma nemaju.To samo može značiti jedno-propast.

Quote
Trolejbusi i tramvaji trebaju imati zvučnu najavu stanica za slijepe
Semafor sa zvučnom signalizacijom koji je prije nekoliko dana postavljen pored Centra za slijepu i slabovidnu djecu i omladinu u Nedžarićima jedan je od rijetkih projekata koji imaju za cilj olakšavanje prelaska ulice slabovidnim osobama. Predsjednik Udruženja slijepih Kantona Sarajevo Fikret Zuko ističe da bi sve semafore u gradu trebalo ozvučiti jer je to najefikasniji način da slijepa osoba bezbijedno pređe ulicu.
Bilo ih je 15-tak, ali su mnogi zbog neodržavanja pokvareni. Grad je jako nepristupačan za kretanje, pa i osobe koje nemaju poteškoća s vidom imaju problema zbog vozila parkiranih po trotoarima, otvorenih šahtova... Nadležni bi trebali poštivati standarde kada postavljaju semafore. Veliki problem je i što vozila javnog gradskog prijevoza nemaju zvučnu najavu stanice, što je standard svugdje u svijetu. To bi trebalo uraditi bar u tramvajima i trolejbusima - navodi Zuko.

Zbog svih ovih nedostataka Zuko smatra da osobe s invaliditetom nisu ravnopravni građani. Ministar saobraćaja KS Jusuf Bubica (BPS) rekao nam je da su ovi zahtjevi potpuno opravdani te da rade na tome da ih realiziraju.

- Pokrenuli smo akciju da na postojećim semaforima postavimo zvučne signale, a nove koje postavljamo ih već imaju. U prijedlogu zakona koji će biti pred Skupštinom KS predviđeno je da prijevoznici koji budu konkurirali za linije javnog gradskog saobraćaja moraju imati najmanje 10 posto niskopodnih vozila - pojasnio je Bubica.

FENA
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #578 on: October 22, 2013, 16:08:24 »

Sljedeće sedmice moguće isključenje struje GRAS-u, ViK-u, ZOI-u...

http://www.klix.ba/vijesti/bih/sljedece-sedmice-moguce-iskljucenje-struje-gras-u-vik-u-zoi-u/131022105


Danas se bira novi NO GRAS-a

Quote
Pet kandidata za izbor novog Nadzornog odbora GRAS-a zadovoljava kriterije konkursa i dobilo je dovoljan broj bodova nadležne komisije. Ovo preduzeće prije sedam dana ostalo je bez predsjednika i članova Nadzornog odbora, kojima je istekao v. d. mandat.


Kako nam je kazao ministar saobraćaja KS Jusuf Bubica (BPS), danas bi trebala biti poznata imena novog predsjednika i članova Nadzornog odbora.


- Komisija iz GRAS-a ocijenila je kandidate i ta lista bodovanja dostavljena je Ministarstvu. Prema političkom dogovoru, predsjednik bi trebao biti kandidat iz SDA, dok bi dva člana NO bila iz SDU. Skupština preduzeća dostavit će mi konačan prijedlog kandidata koje žele imenovati, a ja ću ih bezuvjetno prihvatiti - naveo je Bubica.


Kandidati za NO su Vinko Bošnjak, Vedad Duraković, Besim Hamidović, Džemo Pendek i Vahidin Zuko.

http://www.avaz.ba/vijesti/sarajevo/danas-se-bira-novi-no-gras-a
« Last Edit: October 22, 2013, 16:10:14 by Manas » Logged

Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #579 on: October 22, 2013, 16:47:56 »

Tuča putnika u tramvaju, razbijeno staklo

Quote
U tramvaju na Čengić Vili u ponedjeljak naveče dogodila se tuča između putnika, a u tom incidentu je razbijeno vjetrobransko staklo na vozilu.

Kako je saopćeno iz GRAS-a, incident se desio u 22:40 sati u zadnjem dijelu tramvaja.

Na mjesto događaja je pozvana policija, koja je izvršila uviđaj i utvrdila materijalnu štetu na tramvaju.

http://www.avaz.ba/vijesti/crna-hronika/tuca-putnika-u-tramvaju-razbijeno-staklo
Logged

MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #580 on: October 22, 2013, 17:41:43 »

Zadnji dio tramvaja je inače mjesto sakupljanja ološi.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #581 on: October 23, 2013, 18:40:11 »

GRAS je juče uplatio oko 150.000KM,a sutra će još oko 40 do 50 hiljada KM da se pokrije tekuća faktura za struju da ne bi došlo do isključenja.

Quote
Sjednica Vlade Kantona Sarajevo: Zakon o javnom prijevozu putnika upućen u skupštinsku proceduru

Na sjednici koja je juče održana u prostorijama novootvorenog odmarališta za porodice šehida i poginulih boraca na Boračkom jezeru, Vlada Kantona Sarajevo je utvrdila Prijedlog zakona o javnom prijevozu putnika u Kantonu Sarajevo. Predloženi Zakon tretira način organizacije javnog prijevoza, metodologiju izbora operatora te uvjete koje mora ispunjavati operator, potrebnu infrastrukturu, obaveze korisnika prijevoza, jedinstven tarifni sistem, ovlaštenja, nadzor te kaznene odredbe.

Uz Prijedlog zakona, Vlada je donijela i zaključak po kojim se, nakon usvajanja ovog Zakona utvrđuje obaveza usklađivanja ostale zakonske legislative vezane za ovu oblast, sa spomenutim Zakonom.
« Last Edit: October 23, 2013, 18:42:33 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #582 on: October 25, 2013, 13:00:20 »

Dani, kadašnje su ti one slike 417 i 418 na 31e
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #583 on: October 30, 2013, 10:09:32 »

Quote
Gras danas dobija novi Nadzorni odbor?
Preduzeće Gras danas bi konačno trebalo dobiti novi Nadzorni odbor. Nakon što su prošle sedmice propali dogovori o imenovanju zbog previranja u SDU, koji bira dva člana Nadzornog odbora, u ovom preduzeću, kako je za Oslobođenje potvrdio Jusuf Bubica, ministar saobraćaja Kantona Sarajevo, danas bi trebali biti imenovani novi članovi i predsjednik NO.


 U SDU su postojali ili postoje raskoli i mi smo, s obzirom na to da se iz ove stranke biraju dva člana Nadzornog odbora, dobili dva pisma sa dvije strane iz SDU sa memorandumom i pečatima i nismo htjeli ulaziti u njihova previranja. Zato smo predsjedniku NO Grasa Izetu Hormanu i članovima Džemi Pendeku i Mihajlu Krmpotiću, kojima je mandat istekao prije 15 dana, produžili mandat dok se stanje u SDU ne razriješi. Situacija je razriješena u subotu nakon što je održan Kongres stranke na kojem je opet za predsjednika izabran Nermin Pećanac. Nama je Pećanac jučer poslao svoje kandidate za Nadzorni odbor i mi ćemo ih proslijediti Skupštini Grasa da imenuje predsjednika i članove, istakao je Bubica.

Ministarstvo saobraćaja KS-a, kako je naglasio Bubica, ne interesuju stranačka prepucavanja, već da se imenovanja završe.

- Šta će biti u SDU, možda cijepanje stranke ili nešto drugo, mene ne zanima. S obzirom na to da je SDU stranka koja je dobila mandat da imenuje članove NO u Grasu i da je Pećanac izabran za predsjednika, uvažavamo njegove stavove, naglasio je Bubica.

Kandidati za Nadzorni odbor Grasa su Vinko Bošnjak, Vedad Duraković, Besim Hamidović, Džemo Pendek i Vahidin Zuko.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #584 on: October 30, 2013, 21:37:01 »

Prijetelj mi kaze da je nacuo od vozaca da su svi radnici ili vecina poceli izdvajat 50KM od plate da se nabave autobusi... jeli istina ili ne neznam
Logged

Pages: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 56   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.035 seconds with 23 queries.