MAN Lions coach
|
|
« Reply #315 on: July 23, 2013, 12:11:59 » |
|
Uživajte u svim talentima naše divne sarajevske mladeži.... g.b. 417 Dobar im štafelaj... A i spužva se dere.... Limeni poklopci... Valja kući ponijeti da imaju rasvjetu.... A i ograda se pravi, sve je korisno... Kuća se pravi, valja i odmorit, nešto ispod stavit da ne žulja... Čudi me da i ovo staklo nisu ponijeli da ustakle... http://www.oslobodjenje.ba/vijesti/sarajevo/gras-vozila-se-redovno-ciste-ali-dosta-zavisi-i-od-ponasanja-gradjanaOvo je iz Grasa saopćeno Agenciji FENA uz navode da za vanjsko pranje vozila koriste suvremene autopraonice dok se unutrašnje čišćenje vozila i dezinfekcija rukohvata svakodnevno vrši vlažnim postupkom, uz upotrebu vode i odgovarajućih deterdženata i sanitarnih sredstava.
- Čišćenje unutrašnjeg dijela vozila vrši se i na pojedinim terminalima u vrijeme kad je vozilo u saobraćaju, u pauzi između dvije vožnje, a te poslove obavljaju radnice zadužene za održavanje čistoće vozila - ističe se.
Iz Grasa napominju da se dezinfekcija kompletne unutrašnjosti vozila vrši mjesečno, a za te potrebe angažirana je Higijensko - epidemiološka služba Zavoda za zdravstvenu zaštitu radnika u saobraćaju.
Iz Higijensko - epidemiološke službe Zavoda potvrđeno je FENI da se vozila Grasa čiste i održavaju, mjesečno se vrši dezinfekcija, ali da to možda zbog starosti vozila uvijek i ne izgleda tako. Napominju da čistoća vozila u velikoj mjeri zavisi i od ponašanja i odnosa putnika prema vozilima.
Iz Grasa ističu da je redovna pojava bacanje otpadaka i smeća, a česti su i različiti vidovi uništavanja vozila poput ispisivanje grafita, cijepanje tapacirunga i lomljenje plastične konstrukcije sjedišta, uništavanja rukohvata, razbijanja stakala na vozilima...
- Tako nedolično ponašanje i loše navike pojedinaca ostavljaju ružnu sliku ne samo o javnom gradskom prijevozu nego i našem gradu. Stoga, svi zajedno moramo više poraditi da naša vozila budu čistija i urednija što je jedan od bitnih faktora koji utječe na kvalitet javnog gradskog prijevoza a ujedno i imidž našeg grada - ističu iz Grasa.
|
|
« Last Edit: July 23, 2013, 12:20:03 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #316 on: July 23, 2013, 12:46:58 » |
|
http://www.oslobodjenje.ba/vijesti/sarajevo/sindikalci-grasa-mole-vlast-za-pomoc-pitanje-je-dana-kada-cemo-se-ugasitiIz Sindikata radnika komunalne privrede KJKP Gras upućeno je otvoreno pismo vlastima Kantona Sarajevo te rukovodstvu preduzeća, od kojih traže da to obraćanje ne shvate kao prijetnju ili ucjenu, nego kao dobronamjerno obraćanje uposlenika svom vlasniku, a u cilju spašavanja preduzeća u kojem radi 1.700 zaposlenika i koje postoji 128 godina.
U pismu se ističe da vlasnici preduzeća imaju odgovornost i prema preduzeću i prema građanima koji su ih birali i da u Grasu čekaju da osiguraju uvjete kako bi Gras bio preduzeće kojim bi bili zadovoljni i građani Kantona Sarajevo i uposlenici.
Sindikalci žele da vlasti KS-a i rukovodstvo shvate da je ključ ozdravljenja Grasa u njihovim rukama i mole ih da učine sve da agonija tog preduzeća stane, za koju tvrde da je počela prije desetak godina u cilju uništenja državne imovine, a kako bi se "otvorio put privatnicima".
Dodaju da je samo zajedničkim snagama moguće učiniti da Gras bude ono što je nekada bio, kada je saobraćalo više od 250 voznih jedinica.
Iz sindikata naglašavaju da se Gras polako gasi i da je pitanje dana kada će Kanton Sarajevo ostati bez javnog prijevoza, a uposlenici i njihove porodice bez egzistencije, zbog čega od vlasti KS-a traže da se iskreno okrenu poslu i odrede mjere koje bi počele davati rezultate kako bi se situacija u Grasu popravila u smislu davanja usluge i prava radnika.
- Mi vas i molimo i od vas zahtijevamo da to uradite jer u suprotnom vas upozoravamo da bi do sredine septembra uposlenici opet mogli izgubiti vjeru i nadu, osjetiti se po hiljaditi put prevarenim i stupiti u akcije koje mogu dovesti do obustave saobraćaja, blokade grada i ko zna čega, a što nije u interesu nikome. Radnici Grasa su svjesni da egzistencija njihovih porodica zavisi isključivo od onoga što ćete ili nećete vi uraditi i spremni su se svim sredstvima boriti za svoja prava i očuvanje vašeg i našeg preduzeća - navedeno je, između ostalog, u pismu.
Sindikat radnika komunalne privrede KJKP Gras pismo je dostavio premijeru KS-a i ministrima saobraćaja,prostornog uređenja i okoliša u Vladi KS-a, predsjedavajućoj, zamjenici predsjedavajće i poslanicima Skupštine KS-a, kao i predsjedniku Skupštine Grasa, Nadzornom odboru i v.d. generalnog direktora Grasa.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #317 on: July 23, 2013, 13:40:46 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #318 on: July 25, 2013, 13:16:21 » |
|
http://www.avaz.ba/vijesti/sarajevo/bubica-zagovara-stecaj-i-otkaze-za-stotine-radnikaKako je i najavio, ministar saobraćaja KS Jusuf Bubica (BPS) jučer je na sjednici Vlade KS kolege ministre i premijera Suada Zeljkovića informirao o poslovanju GRAS-a za 2012. godinu te im iznio svoj stav da je stečaj najbolje rješenje za ovo preduzeće. Dug dobavljačima Vlada KS jučer se nije očitovala o ovom njegovom prijedlogu, a dok 1.700 zaposlenih radnika zajedno sa Skupštinom preduzeća, Nadzornim odborom i v. d. direktora Omerom Hadžiomerovićem (SDU) tvrdi da rješenje postoji, Bubica i dalje smatra da što prije treba pokrenuti stečajni postupak. - Akumulirani gubitak je za 13,5 miliona veći u odnosu na vrijednost kapitala i, shodno zakonskoj proceduri, povjerioci ili osnivač trebaju proglasiti stečaj. Preduzeće će kad-tad biti blokirano. Samo "Elektroprivredi" duguju 3 miliona KM za struju, a gdje su isporučioci goriva, nabavka dijelova... - ističe Bubica. Dok resorni ministar zagovara stečaj, koji bi značio gubitak posla za stotine radnika GRAS-a, v. d. direktora Hadžiomerović ima sasvim drugačije mišljenje. - Mi smo Vladi predložili mjere rješenja naših problema. Sveobuhvatna reorganizacija GRAS-a s urgentnim mjerama može uz pomoć Vlade dovesti do stabilnosti preduzeća. Da li neko jedva čeka da se pokrene stečajna procedura ne znam, ali mi u GRAS-u radimo sve da do toga ne dođe - ističe Hadžiomerović. Nije rješenje Radnici ne trebaju ispaštati zbog nesposobnosti Vlade kao vlasnika da preduzeće pokuša izvući iz krize i vrati na noge, istaknuo je Amir Muminović, zamjenik predsjednika Sindikata komunalne privrede GRAS-a. -Stečaj nije opcija ni rješenje. Ako i dođe do takve situacije, radnici će se opet dignuti da brane svoja prava, ali i da se bore za opstanak preduzeća - kazao je Muminović. Šta predlaže Uprava Među prvim mjerama koje bi izvukle preduzeće GRAS iz problema, a koje predlaže Uprava preduzeća, jesu povećanje mjesečnih karata sa 14 na 53 KM za subvencionirane kategorije. Osim toga, predlažu i da zaposlenici svih javnih i komunalnih preduzeća kupuju kupone da bi osigurali dodatni prihod. Traže, također, da im Vlada pomogne pri nabavci dodatnih vozila i da bude garant te nabavke. Hadžiomerović kaže da na narednoj sjednici Vlade očekuju očitovanje u vezi s ovim prijedlozima.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #321 on: July 25, 2013, 23:09:29 » |
|
[youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=9BdoM1K7fb4[/youtube] 135 i 403 u depou naparkirani.
Sa glavnim likom na početku.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #322 on: July 25, 2013, 23:29:01 » |
|
135 već ostao bez zadnjeg desnog točka.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #323 on: July 27, 2013, 18:42:42 » |
|
Veceras na TVSA kad bude bilo na portalu mozete pogledati prilog o GRAS-u iz Dnevnika. Rijec je o nabavi vozila iz Ukrajine,o cemu se govorilo za vrijeme Harisa Kadica,s tim da se govori o CNG pogonu,izgradnji plinske stanice-punionice,trolejbusima iz Njemacke i sistemu naplate koji nije nikada realiziran,mahom projekti od prije nekoliko godina,relacijama sa Holandijom,garancijama iz Kantona,i ciganisanju ministra Ubice.
|
|
« Last Edit: July 27, 2013, 18:48:40 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #324 on: July 27, 2013, 21:44:25 » |
|
nemam zivaca gledati takve vrste priloga jer nisam toliko glup da vjerujem u takvo nešto . GRAS trenutno nema gume u magacinu a neko priča o izgradnji punionice plina i sl glupostima. Osim toga onaj ko se razumije u motorna vozila zna da su vozila na CNG pogon apsolutno beskorisna za Sarajevo jer je konfiguracija terena u glavnom brdovita. CNG autobusi mogu raditi u NOvom Sadu ali u Sarajevu ni slučajno. Što se tiče trolejbusa, na ovom forumu definitivno ima veliki broj ljudi kojima ne mozete prodavati muda pod bubrege i koji su odmah provalili tu laz naravno s argumentima....ko ne vjeruje neka pogleda arhivu.... Dakle ovoj vladi i prethodnim vladama se ne moze vjerovati nista , sljedeca ce vjerovatno biti slična ovoj......
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #326 on: July 29, 2013, 11:46:50 » |
|
http://www.avaz.ba/vijesti/sarajevo/putnici-se-zale-na-smrad-i-prljavstinu-u-tramvajimaLJETI VOŽNJA JAVNIM PRIJEVOZOM NIJE NIMALO PRIJATNA Putnici se žale na smrad i prljavštinu u tramvajima
U ljetnim danima, za vrijeme velikih vrućina, voziti se javnim gradskim prijevozom nije nimalo prijatno. Higijena u vozilima je na niskom nivou, a putnicima u vrijeme jutarnjih i popodnevnih špica situaciju dodatno otežavaju pojedinci koji ne dozvoljavaju da se u prepunim tramvajima ili autobusima otvore prozori pa se skoro i ne može disati od vrućine i neprijatnih mirisa.
Ilma Kajgana svakodnevno koristi gradski prijevoz, a nezadovoljna je zbog neugodnih mirisa, prljavih sjedišta, crnih rukohvata...
- Razumijem da su velike gužve, kako na ulicama tako i u gradskom prijevozu, ali ne razumijem da čistoća vozila nije na nivou. Teško podnosim vožnju, pogotovo kad nam stariji putnici ne daju otvoriti prozor zbog propuha - ističe Kajgana.
Dalila Pirić smatra da je od prljavštine u vozilima veći problem to što ni mnogi putnici ne drže do lične higijene.
- Najgore je ljeti, kada su velike gužve u autobusima. Zbog velikih vrućina ne može se disati. Često mi bude muka i izađem nakon jedne stanice - kaže Pirić.
Vozila se redovno čiste i dezinficiraju
Iz GRAS-a tvrde da prije svakog uključivanja u saobraćaj vozila prođu unutrašnje i vanjsko čišćenje te pranje. Dezinfekcija kompletne unutrašnjosti vozila vrši se mjesečno, a za te potrebe angažirana je Higijensko-epidemiološka služba Zavoda za zdravstvenu zaštitu radnika u saobraćaju. - Za vanjsko pranja koriste se savremene praonice, dok se unutrašnje čišćenje i dezinfekcija rukohvata svakodnevno obavljaju vodom i odgovarajućim deterdžentima te sanitarnim sredstvima. Čistoća u velikoj mjeri zavisi i od ponašanja putnika - navode iz GRAS-a. Da se neki nekad okupaju ne bi smrdilo, slika je od vozila 409 kojem su zadnja dva reda sjedišta iz 404..... Inače ovo su išarali Grasovi vozači, ugledani građani to nikad ne rade....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #327 on: July 30, 2013, 09:32:28 » |
|
http://www.avaz.ba/vijesti/sarajevo/traze-skuplje-karte-a-odricu-se-trecine-svog-toplog-obrokaNa proširenoj sjednici Nadzornog odbora GRAS-a, kojoj je prisustvovao i ministar saobraćaja KS Jusuf Bubica (BPS), predstavnici Skupštine i Uprave preduzeća donijeli su nekoliko mjera i prijedloga za podizanje ovog preduzeća na noge.
Hitna korekcija
Hoće li SDA-ova Vlada KS sa Suadom Zeljkovićem na čelu usvojiti prijedloge reorganizacije i smanjenja troškova u ovoj kompaniji, bit će poznato u četvrtak, za kada je zakazana redovna sjednica Vlade.
- Dostavili smo im prijedlog usklađivanja tarifne politike prema subvencioniranim kategorijama. Ako ne bude promjene cijena mjesečnih karata za njih, preduzeće će ići u sve veću dubiozu i zato je potrebno uraditi hitnu korekciju cijena. Očekujemo da prihvate naše prijedloge - kazao je predsjednik NO GRAS-a Izet Horman.
Glavni korak za prevazilaženje GRAS-ovih nedaća, prema mišljenju NO, Skupštine i Uprave, jeste sistematizacija radnih mjesta, gdje višak radnika ne bi bio tako drastičan, kako je to zamislio ministar Bubica.
Naredni koraci su smanjenje toplog obroka radnicima s 12 na 8 KM, novi plan nabavke vozila i rezervnih dijelova, uvođenje u zakonske okvire ovlasti kontrolora, kao i da se budžetski korisnici obavežu na kupovinu mjesečnih karata.
Zamjenik predsjednika Sindikata komunalne privrede Amir Muminović kazao nam je da su sindikalisti dali punu podršku ovim mjerama, a Vlada KS će sada pokazati kakav uistinu GRAS želi.
Drastične promjene
- Za ove prijedloge mjera sanacije Vlada ne bi morala izdvojiti niti jednu marku. Neće biti drastičnih promjena za građane ni za radnike, a bit će koristi za preduzeće. Ako ne usvoje prijedloge, 1.000 radnika borit će se da ne završi na ulici i potvrdit će se naša bojazan da svjesno idu u uništenje GRAS-a - naveo je Muminović.
Bubica: Dužni su kupiti kupone
Resorni ministar Jusuf Bubica kazao nam je da su prijedlozi proslijeđeni Vladi i da će na ispunjenje nekih i sam pokušati utjecati.
- Kao ministar tražit ću veće ovlasti od Vlade KS o pitanju budžetskih korisnika i kupovine karata. Iako je već odavno na snazi ova odluka, tražit ću od Vlade da se još jednom upozore da su dužni kupiti kupone, a ne dobivati novac za prijevoz - kazao je on.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
the hicme
|
|
« Reply #328 on: July 30, 2013, 14:57:48 » |
|
znaci mor'o sam se otic' umit ledenom vodom da dodzem sebi.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
|