Troler
|
|
« Reply #705 on: August 29, 2013, 18:14:51 » |
|
Danas na komercijali Novociti E49-T-121 koji inače radi na Sutjeski.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #706 on: August 29, 2013, 19:50:55 » |
|
poceli su opet -.-'
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #707 on: August 31, 2013, 19:31:59 » |
|
SÜ363 E56-O-143 na 44a
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #709 on: September 02, 2013, 16:12:46 » |
|
21 - 193, 688, neki SU363 21b - 799 22 - 794
|
|
« Last Edit: September 02, 2013, 16:15:44 by Manas »
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #710 on: September 02, 2013, 16:13:52 » |
|
02.09.2013. godine - ponedjeljak
*Autobus,minibus 21-606,193,688 (Kod 193 piše 21C.) 21b-793 22-977,690,794 31-ne održava se 31e-314,976,981,988,913 (988 je oko 10:30 otišao za garažu.)
*Jesi li siguran za 799, ja vidjeh regularnog 793 na 21b.
|
|
« Last Edit: September 02, 2013, 16:17:49 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #711 on: September 02, 2013, 16:17:33 » |
|
da siguran..prosao sam pored njega kad je bio parkiran i pribiljezio na mob..
193 - odlicno vuce,jos i vozac voli malo stisnuti gas, sjedista su udobna ali nekako je malo tijesno, citavu vrijeme je pustena zabavna muzika
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #712 on: September 02, 2013, 16:27:48 » |
|
199 je inače od starta bio stalni na 27a, a 193 isto tako od starta stalni na 21b.
193 ti tijesan? izgleda da se nisi vozio u Centrolineru 914. Inače meni su najbolji Centrolineri 193, 141 i čini mi se 306. U 977 se još nisam vozio, kao ni u zglobovima i onom kratkom što radi na Hadžićima.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #713 on: September 02, 2013, 16:29:26 » |
|
pa jeste mi tijesan malo moro sam se bas uspravit jedino da sam ja porastao ahha
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #714 on: September 02, 2013, 16:32:38 » |
|
199 je inače od starta bio stalni na 27a, a 193 isto tako od starta stalni na 21b.
Nije 199 i 193 već 793 i 799 193 je još i dobar, al što kaže Troler 914 je gluho bilo, ne možeš noge ubacit..... 977 je pristojan kao zglobovi ista, sjedišta i isti razmak, a 144 je dobro skučen ko i 689, ali u 144 su i još tijesnija sjedišta, skoro kao u 914.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #715 on: September 02, 2013, 16:42:28 » |
|
Imaju oni jednog Stajera..vozio sam se u njemu kad je GRAS strajkovao, prvo sto sam koljenom gurno ono sjediste ispred da je naglo zakocio izvalio bi ga a drugo sto su neka nova sjedista ubacili isto fotelja..skroz propadnes kad sjedes
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #716 on: September 02, 2013, 16:50:04 » |
|
193 je još i dobar, al što kaže Troler 914 je gluho bilo, ne možeš noge ubacit..... 977 je pristojan kao zglobovi ista, sjedišta i isti razmak, a 144 je dobro skučen ko i 689, ali u 144 su i još tijesnija sjedišta, skoro kao u 914.
Ma na njih sam mislio. Ja mislim da je 914 izvorno služio za prevoz djece. Meni je bio skroz neudoban od Alipašinog do Dobrinje, a mogu misliti kako je bilo putnicima koji su prije 8 dana putovali u njemu do Srebrenice.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 10.122
|
|
« Reply #717 on: September 03, 2013, 00:11:32 » |
|
|
|
|
Logged
|
BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #718 on: September 03, 2013, 12:50:58 » |
|
Oba Ilidžanska zgloba na Kaknju, ovo bi moglo značiti da su se već juče povukli sa 27, 27a, 30, i 33
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #719 on: September 03, 2013, 15:58:53 » |
|
Na isto sam i ja pomislio...... Samo promašaj su ovi zglobovi na Kaknju..... Bolje da su dva rasporedili na 21 i dva na 22....
03.09.2013. godine - utorak
*Autobus,minibus 31-ne održava se 31e-314,976,981,988,913,689
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|