Jutros je bio fjasko,jer pojedina vozila Centre su bila na svojim redovnim linijama.Jedino u sat i 15min je prosao prvo jedan MAN Confort za Fojnicu,pa iza njega Neoplan jedan za Rastalicu,pa iza toga Transliner na 31e.
Vozila iz Istocnog SA nisu bila u prometu ovdje jer su obavljala uobicajni prevoz na svojim linijama radi daka.
Sto se tice FRANC kombija,vidjela sam ga juce na terminalu Park,iz voznje,tako da nisam vidjela liniju osim table,Kant.Minist.Saobracaja.Zadnja vrata su mu bila dvokrilna,to je minibus manjeg kapaciteta,na celu iznad sajbe je pisalo FRANC,i sa boka.Definitivno se radi o firmi kojoj ste stavili slike ovdje.
Imala sam se priliku voziti ovim 803,bilo je u njemu hiljadu dusa,ali je izvana izgledalo da ce pocet se vuci po podu koliko je bilo ljudi,nije hrdjav unutra,udoban je.Ali on je zavrsio svoje.
1183 isto nas MAN unutra ima kozna sjedista,ocuvan je poprilicno,ali uzasno napolju grmi motor unutra se ne cuje.
Po prvi put sam probala i Centrine NL-ove i MAN Confort,nisu hrdjavi.
Uposlenici su sasvim korektni,iako gradjani negoduju radi placanja 31e,iako to nista nije sporno.
Vozila sam se i u Transturistu onom zelenom,nije los,ali nije ni adekvatna zamjena na 103,nepristupacan je,spor,ali s obzirom na situaciju ok je.
Ovaj 803 žuti ima "kneeling sistem"-ako se to tako zove... Kada se vrata otvore vozilo se nagne ka trotoaru te je moguće sa invalidskim kolicima bez problema ući u vozilo, naravno ne u ovim uslovima jer sad ni šibica u pojedinim slučajevima ne može ući.
Jučer oko 13:00 kada sam ušao u njega na Alipašinom zamalo se nisam onesvijestio koliko je bilo vrelo unutra.. Sauna je unutra. A što Azra kaže toliko je bio natovaren da je malo falilo da se prednja maska i asfalt "blisko upoznaju". Nisu ono loši autobusi samo ako im klima ne radi nema tu ništa dobrog... Ljeti ako ostanu biće strpani u koš sa Holandima, a ovi su još gori, jedini spas u ovim vozilma su mali ventilacioni otvori kroz koje su jučer ulazili atomi kiskika, bukavalno.
Harmonika je obložena nekim plišem, ko kauč izgleda, a ona ploča na zglobu nije u obliku kruga ?!, nego je zaobljena na dijelu ka prikolici, a ravno pričvršćena za prednji kraj... To sam viđao samo u Zagrebačkim NT 2200 takve zglobove... ?
NL 313 su sasvim ok, a i SG 312 su po meni bolji od naših ma koliko "grmili" vani....