bhbus.ba
November 24, 2024, 15:21:04 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 26   Go Down
  Print  
Author Topic: Alternativni prijevoz u Sarajevu  (Read 86036 times)
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #180 on: April 10, 2013, 01:01:31 »

Pa da stavim i svoje fotografije koje napravih proteklih dana:






Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #181 on: April 10, 2013, 01:02:40 »






Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #182 on: April 10, 2013, 01:04:38 »

Ja kao autor pomenutih fotografija ograđujem se od eventualnih zloupotreba istih.





Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
SlimShady
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.485


I pjan i trijezan za volan sam vezan :)


« Reply #183 on: April 10, 2013, 01:07:00 »

dubster tvoja slika
ovo sam vidio na bjelavama
http://img256.imageshack.us/img256/9313/dscn2100v.jpg
Logged

MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #184 on: April 10, 2013, 01:08:50 »






Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #185 on: April 10, 2013, 01:09:56 »






Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #186 on: April 10, 2013, 01:11:22 »






Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #187 on: April 10, 2013, 01:13:28 »






Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #188 on: April 10, 2013, 01:14:38 »





Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #189 on: April 10, 2013, 08:47:03 »

dubster tvoja slika
ovo sam vidio na bjelavama
http://img256.imageshack.us/img256/9313/dscn2100v.jpg

Nije ovakav, liči na taj, ali taj na lin 74 koja prolazi kroz Bjelave nema dva točka nazad samo jedan i ima dvokrilna vrata nazad, a jednokrilna naprijed.
Definitivno liči na ovaj, ali nije.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #190 on: April 10, 2013, 08:54:54 »

Osmog je objavljen novi oglas koji je ovaj put otvoren do daljnjeg (prošli je bio otvoren 2 dana)
Plaćanje je veće za pola marke po kilometru (od 2,50 za minibuse do 8m do 4,00 za autobuse preko 15m)
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #191 on: April 10, 2013, 09:27:48 »

Jutros je bio fjasko,jer pojedina vozila Centre su bila na svojim redovnim linijama.Jedino u sat i 15min je prosao prvo jedan MAN Confort za Fojnicu,pa iza njega Neoplan jedan za Rastalicu,pa iza toga Transliner na 31e.
Vozila iz Istocnog SA nisu bila u prometu ovdje jer su obavljala uobicajni prevoz na svojim linijama radi daka.

Sto se tice FRANC kombija,vidjela sam ga juce na terminalu Park,iz voznje,tako da nisam vidjela liniju osim table,Kant.Minist.Saobracaja.Zadnja vrata su mu bila dvokrilna,to je minibus manjeg kapaciteta,na celu iznad sajbe je pisalo FRANC,i sa boka.Definitivno se radi o firmi kojoj ste stavili slike ovdje.
Imala sam se priliku voziti ovim 803,bilo je u njemu hiljadu dusa,ali je izvana izgledalo da ce pocet se vuci po podu koliko je bilo ljudi,nije hrdjav unutra,udoban je.Ali on je zavrsio svoje.
1183 isto nas MAN unutra ima kozna sjedista,ocuvan je poprilicno,ali uzasno napolju grmi motor unutra se ne cuje.
Po prvi put sam probala i Centrine NL-ove i MAN Confort,nisu hrdjavi.
Uposlenici su sasvim korektni,iako gradjani negoduju radi placanja 31e,iako to nista nije sporno.
Vozila sam se i u Transturistu onom zelenom,nije los,ali nije ni adekvatna zamjena na 103,nepristupacan je,spor,ali s obzirom na situaciju ok je.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
mate
VIP Član
Glavni Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 7.972



WWW
« Reply #192 on: April 10, 2013, 09:38:21 »





U ponedjeljak na gradskom prijevozu, a jucer na Sarajevo-Amsterdam Cheesy
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #193 on: April 10, 2013, 09:44:40 »

Jutros je bio fjasko,jer pojedina vozila Centre su bila na svojim redovnim linijama.Jedino u sat i 15min je prosao prvo jedan MAN Confort za Fojnicu,pa iza njega Neoplan jedan za Rastalicu,pa iza toga Transliner na 31e.
Vozila iz Istocnog SA nisu bila u prometu ovdje jer su obavljala uobicajni prevoz na svojim linijama radi daka.

Sto se tice FRANC kombija,vidjela sam ga juce na terminalu Park,iz voznje,tako da nisam vidjela liniju osim table,Kant.Minist.Saobracaja.Zadnja vrata su mu bila dvokrilna,to je minibus manjeg kapaciteta,na celu iznad sajbe je pisalo FRANC,i sa boka.Definitivno se radi o firmi kojoj ste stavili slike ovdje.
Imala sam se priliku voziti ovim 803,bilo je u njemu hiljadu dusa,ali je izvana izgledalo da ce pocet se vuci po podu koliko je bilo ljudi,nije hrdjav unutra,udoban je.Ali on je zavrsio svoje.
1183 isto nas MAN unutra ima kozna sjedista,ocuvan je poprilicno,ali uzasno napolju grmi motor unutra se ne cuje.
Po prvi put sam probala i Centrine NL-ove i MAN Confort,nisu hrdjavi.
Uposlenici su sasvim korektni,iako gradjani negoduju radi placanja 31e,iako to nista nije sporno.
Vozila sam se i u Transturistu onom zelenom,nije los,ali nije ni adekvatna zamjena na 103,nepristupacan je,spor,ali s obzirom na situaciju ok je.

Ovaj 803 žuti ima "kneeling sistem"-ako se to tako zove... Kada se vrata otvore vozilo se nagne ka trotoaru te je moguće sa invalidskim kolicima bez problema ući u vozilo, naravno ne u ovim uslovima jer sad ni šibica u pojedinim slučajevima ne može ući.

Jučer oko 13:00 kada sam ušao u njega na Alipašinom zamalo se nisam onesvijestio koliko je bilo vrelo unutra.. Sauna je unutra. A što Azra kaže toliko je bio natovaren da je malo falilo da se prednja maska i asfalt "blisko upoznaju". Nisu ono loši autobusi samo ako im klima ne radi nema tu ništa dobrog... Ljeti ako ostanu biće strpani u koš sa Holandima, a ovi su još gori, jedini spas u ovim vozilma su mali ventilacioni otvori  kroz koje su jučer ulazili atomi kiskika, bukavalno.

Harmonika je obložena nekim plišem, ko kauč izgleda, a ona ploča na zglobu nije u obliku kruga ?!, nego je zaobljena na dijelu ka prikolici, a ravno pričvršćena za prednji kraj... To sam viđao samo u Zagrebačkim NT 2200 takve zglobove... ?

NL 313 su sasvim ok, a i SG 312 su po meni bolji od naših ma koliko "grmili" vani....
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #194 on: April 10, 2013, 09:51:40 »

Banjalučki SG imaju onu ventilaciju nazad kao kod SL172 trola, a u 1182 sam vidio da imaju drugačije krovne luftere na kojima piše da se otvataju kod vozača na taster.

Žuti navodno nisu puno korišteni i navodno su malo prešli.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Pages: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 26   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.031 seconds with 22 queries.