Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
Offline
Posts: 7.100
|
 |
« Reply #120 on: March 21, 2011, 15:55:45 » |
|
Nije ovo slika od danas ? Ne bih reko da na današnji datum ima ovoliko snijega u tome regionu ?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Aleks_BGD
Pješak
Offline
Posts: 145
|
 |
« Reply #121 on: March 21, 2011, 16:07:18 » |
|
Slika od pre jedno 15 dana..
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
Offline
Posts: 7.100
|
 |
« Reply #122 on: March 21, 2011, 16:50:30 » |
|
Eh tako već je OK 
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
Offline
Posts: 7.100
|
 |
« Reply #123 on: April 10, 2011, 15:10:57 » |
|
Super, ovo nam je definitivno i trebalo malo od Laste ...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
tomo
|
 |
« Reply #124 on: April 10, 2011, 16:23:12 » |
|
Eh sad nisam siguran da li je gbr.9301 ili 9302... Uglavnom kod laste ima par Intouro-a , 2x S 317hdh, 2xS 315gt-hd, par Bova Magiq, (SOR, Sanos i Ikarus za prigradski prijevoz neću ni računati), nekoliko Isuzua i Otokara, nekolicina DAF-ova i to je to ... Ovo sve ostalo su Berkhofi Axial 50 ili 70 te 100D i naravno Ayatsi...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
tomo
|
 |
« Reply #125 on: April 12, 2011, 20:50:58 » |
|
Odlične su ti slike vasilije  Da li bi mogao uz slike pisati i garažni broj za koje znaš? 
|
|
|
Logged
|
|
|
|
vasilije bus
Pješak
Offline
Posts: 100
|
 |
« Reply #126 on: April 12, 2011, 20:54:42 » |
|
Hvala za slike. Napisaću gbr na onima kojim znam
|
|
|
Logged
|
Sirmiumbus siguran prevoznik!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
damir fido
VIP Član
Vodič puta
Offline
Posts: 2.350
|
 |
« Reply #127 on: April 20, 2011, 20:09:05 » |
|
9007 je najcesci gost u Tuzli vec dugo vremena i isti vozac.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Nikola4217
Pješak
Offline
Posts: 6
|
 |
« Reply #128 on: April 29, 2011, 21:38:44 » |
|
Jel znas mozda ime vozaca ovog Intoura garazni broj 6312?On sada radi na podunavlju,ovde vidim da nema znak (Mercedes)a sada ima.Autobus ima oko 850.000.Nisam siguran ali mislim da ga vozi Zdravko Maksimovic,jedan veoma dobar,miran,stalozan,i oprezan vozac..Imam samo reci hvale za njega(ako je to njegov autobus)
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
Offline
Posts: 7.100
|
 |
« Reply #129 on: April 30, 2011, 06:41:22 » |
|
Ja lično nisam u toku kako to kod Laste organizacione ide oko zaduživanja vozila i korištenja istih... Da li svaki vozač ima svoj određen zaduženi bus, ili vozači često mjenjaju razne autobuse različitih gbr.-ova...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
Offline
Posts: 4.672
|
 |
« Reply #130 on: April 30, 2011, 11:28:58 » |
|
Ja lično nisam u toku kako to kod Laste organizacione ide oko zaduživanja vozila i korištenja istih... Da li svaki vozač ima svoj određen zaduženi bus, ili vozači često mjenjaju razne autobuse različitih gbr.-ova...
Pošto ima jako puno vozila, meni je logičnije da jedna posada duži jedan bus (osim u slučaju kvara, godišnjeg ittd..), mislim da je ovako lakša organizacija.
|
|
|
Logged
|
....od nas ne možete pobjeći, BHBus team  
|
|
|
Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
Offline
Posts: 7.100
|
 |
« Reply #131 on: April 30, 2011, 18:04:07 » |
|
Zamjena za Berkhofe na koje smo vec navikli...   Svakako lijepo za oči, najviše radi promjene, Berkhofi postali više monotoni Ja lično nisam u toku kako to kod Laste organizacione ide oko zaduživanja vozila i korištenja istih... Da li svaki vozač ima svoj određen zaduženi bus, ili vozači često mjenjaju razne autobuse različitih gbr.-ova...
Pošto ima jako puno vozila, meni je logičnije da jedna posada duži jedan bus (osim u slučaju kvara, godišnjeg ittd..), mislim da je ovako lakša organizacija. Da ako bi gledali nekom logikom, ali da li je to u stvari tako i u organizaciji kod Laste ? Jer me baš živo interesuje kako se to organizuje kod ovako velikog, ogromnoga prevoznika kao što je Lasta Beograd.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Aleks_BGD
Pješak
Offline
Posts: 145
|
 |
« Reply #132 on: April 30, 2011, 18:26:48 » |
|
Zamjena za Berkhofe na koje smo vec navikli...   Svakako lijepo za oči, najviše radi promjene, Berkhofi postali više monotoni Ja lično nisam u toku kako to kod Laste organizacione ide oko zaduživanja vozila i korištenja istih... Da li svaki vozač ima svoj određen zaduženi bus, ili vozači često mjenjaju razne autobuse različitih gbr.-ova...
Pošto ima jako puno vozila, meni je logičnije da jedna posada duži jedan bus (osim u slučaju kvara, godišnjeg ittd..), mislim da je ovako lakša organizacija. Da ako bi gledali nekom logikom, ali da li je to u stvari tako i u organizaciji kod Laste ? Jer me baš živo interesuje kako se to organizuje kod ovako velikog, ogromnoga prevoznika kao što je Lasta Beograd. Svaka posada ima svoj redovan auto,koji se menja na godinu dana.Takodje imaju i svoj pravac na kome su redovni i na kome voze.Naravno izmena i uletanja na tudju liniju uvek ima,kao i u svakoj firmi...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Nikola4217
Pješak
Offline
Posts: 6
|
 |
« Reply #133 on: May 10, 2011, 18:41:55 » |
|
Kilometar,jel ovaj teks za prodaju Laste sto si stavio istina da je Kavim nudio nesto?Jel se Misli na Kavim Jednistvo iz juzne Srbije?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Nenad_KM
Kondukter

Offline
Posts: 981
|
 |
« Reply #134 on: May 10, 2011, 19:10:22 » |
|
Kilometar,jel ovaj teks za prodaju Laste sto si stavio istina da je Kavim nudio nesto?Jel se Misli na Kavim Jednistvo iz juzne Srbije?
Kavim je Izraelska firma, a Kavim korporacija je u Srbiji kupila Jedinstvo iz Vranja, nekada mocni Jugoprevoz Raska(sada samo Kavim Raska) i upropastili ga, pa Sandzak trans Novi Pazar i Autoprevoz Cacak. Inace ne verujem da ce Kavim da kupuje Lastu jer je to firma u koju Vlada Srbije garantuje!
|
|
|
Logged
|
Nibus 400.22 GB 523
|
|
|
|