bhbus.ba
November 24, 2024, 02:40:47 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Vozila na linijama (3)  (Read 281331 times)
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #765 on: May 12, 2013, 22:50:39 »

23/23a-469,815

U III smjeni je 469 zamjenjan sa 417.
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #766 on: May 12, 2013, 22:52:42 »

danas na 15 813 i 814
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #767 on: May 12, 2013, 23:01:33 »

Nedjeljom dva, a radnim danom jedan...  Roll Eyes
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #768 on: May 12, 2013, 23:45:31 »

valjda nedjeljom ima vise slobodnih vozila,ma nema,rasulo,sve je to pri kraju.
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #769 on: May 13, 2013, 11:05:51 »

ponedjeljak 832 i 400 na 15, 417 na 23
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #770 on: May 13, 2013, 11:24:29 »

Konačno neko bolje vozilo... Uz 417 i 808 je na 23/23a.
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #771 on: May 13, 2013, 16:56:16 »

13.05.2013. godine - ponedjeljak

*Autobus
15-400,832
18-854
20b-669
21-409,418,419
22-406,407
23-469,808 (Oko 12:30 je vozač sa 808 dovezao 469 na terminal i čekao svoje vozilo, a vozač H.M. koji je odradio jednu turu u drugoj smjeni sa 808 je nastavio sa 469. Pretpostavljam da je 808 nastavio na 20?)
23a-417 (Vozač sa 464)
23c-807
31e-405,416,844
41-823
*Dom oružanih snaga valjda po rotacionom pravilu? 14-853, 16/16b-850 i 17-851

*Minibus
66-6
67-6
72-5
74-11

*Tramvaj
1-709 (Opet samo jedan tramvaj, interval "indolentnih" 36 minuta.)
3-300,302,304,601,602,603,501,502,503,505,507,509,510,511,802,805,811,812,815,248,244
4-716 (Samo jedan tramvaj i na liniji 4, stanje je katastrofa, "bezobrazni" interval od 66 minuta. Danas je četvorka krcata krenula sa Ž.stanice, ljudi su jedva zakoračivali, ni na jednici nije ništa bolje jer je prepuna. Znam da su i 3 i 6 preopterećene ali ovakve redukcije se ni na 1 i 4 ne mogu tolerisati.)
5-508,217,258...
6-504,500,215,276...
« Last Edit: May 13, 2013, 17:00:18 by man 464 » Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #772 on: May 14, 2013, 18:41:05 »

14.05.2013. godine - utorak

*Autobus
15-400,832
15b-ne održava se
18-854/--- (Oko 16:00 je bio u garaži.)
21-409,418,419
21a-ne održava se
22-406,407,425
22a-415
23-808,417 (Danas nisu radili po uobičajenom rasporedu nego su u pokušaju da naprave obojica po 6 umjesto 5 tura u drugoj smjeni zapeli oko 15:30 jer je bio neki udes prema Reljevu. Uglavnom od 16:00 do 16:55 nije bilo ništa pa kad je 808 došao bio je krcat.)
23a-417,808
23c-807
24-818 (Ako dobro vidjeh.)
26-815
27-422,401 (422 i 401 su radili na smjenu, malo jedan malo drugi, ne znam zašto ali većinom je radio samo jedan u određenom trenutku.)
27a-669 (Bio je oko 15:30 parkiran da bi se oko 16:10 uključio u red vožnje.)
28-412,426,408 (Kobinovano su linije 28/30/33)
30-413,414
31e-416,405,844 (Nisam vidio 410, a vozač iz II smjene S.E. je danas bio na terminalu Ž.stanica kada je trebao raditi sa 410.)
32-841
33-411,424,408
41-823
41a-ne održava se
43-499,469 (469 je išao do garaže oko 15:00 ali se vratio oko 16:10.)
49-846

*Minibus
66-6
67-6
71-89
72-5
74-11

*Tramvaj
1-713 (Bezobrazluk se nastavlja...)
3-300,302,304,601,602,501,502,503,504,507,508,509,511,801,802,805,812,815,266,268...
4-716,712/277 (Udostojili su se pa sad rade 2 tramvaja.)
5-510,244,263,258
6-276,261,248,217,500,237
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #773 on: May 15, 2013, 16:23:48 »

15.05.2013. godine - srijeda

*Autobus
15-400,832 (832 je oko 11:30 ispao, išao je do garaže ali se vratio u špicu.)
15b-ne održava se
18-854
21-409,419,418
22-406,407,425
22a-415
23-808 (U drugoj smjeni ga vozi vozač sa 410.)
23a-417 (Dobar dio dana je radio sam 417 ali nije čekao svoj vozni red već je vrtio koliko može stići i čini mi se da će uspjet "navrtit" 6 tura umjesto 5 u svom radnom vremenu koje inače duže na redu 214.)
23c-807
31e-405,416,844
41-823
41a-ne održava se

*Minibus
66-6
67-6
72-5
74-11

*Tramvaj
1-716 (I dalje takt 36 minuta)
3-300,302,304,601,602,603,501,502,503,504,505,508,509,510,511,255,248...
4-712,713/260 (U drugoj smjeni se vrši zamjena lohnera jer vozačica iz druge smjene ne zna voziti istog  Roll Eyes )
5-508,217,263,289
6-500,212,257,244
« Last Edit: May 15, 2013, 16:29:20 by man 464 » Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #774 on: May 15, 2013, 18:08:03 »

Ja ne znam šta ti prevrćeš očima.
Ako ga ne zna voziti,ko da je to neki specijalni događaj.
Imaš primjer da nemaju svi obuku za LHB vozila.
Tolike godine sjediti na K2 i SATRA tramvaju da ti dadnu neko smeće sa polugama i navijanje i Boga pitaj kojim još mehanizmom na kojeg nikad nisi sjeo ni vozio.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #775 on: May 15, 2013, 19:07:04 »

Mislim da bi svi profesionalni vozači trebali znati voziti sve tipove vozila, valjda su zato prošli obuku. To ti je kao da vozač autobusa kaže neću ja IK 201, ne znam ja to vozit ja hoću samo classica ili voziš golfa pa kažeš ne znam ja renoa....... Razumijem u potpunosti to da gospođa vjerovatno nikada nije htjela voziti lohnera jer je uvijek imala na rapolaganju K2 tramvaja, a tada kada je ona obučena nije bilo lohnera u garaži da se obuči..... Bili oni "smeće" kako ti kažeš, ili meni najdraži tramvaji, što je totalno trivijalna stvar, oni služe već duže od 50 godina što i nije baš trivijalna činjenica.....

Što se tiče LHB i to je bezveze ali eto.... tako je kako je.
« Last Edit: May 15, 2013, 19:09:26 by man 464 » Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #776 on: May 15, 2013, 19:20:21 »

S tobom nema potrebe ulaziti u širu diskusiju,jer nisi relevantan,a što je najgore čovjek je izložen samoponiženju svake vrste.
Mnogi imaju i SATRA certifikate za upravljanje.
Prema tome porediti neuporedive stvari je totalna glupost.
LHB imaju otporničko upravljanje,a npr.SATRA tranzistorsko.
Tako,osoba koja nije prošla edukaciju za neke tramvaje koji se razlikuju u nekim stvarima,treba spaliti vozilo da ne bi neko nedokazno dijete kolutalo očima...i to predstavljati kao negativnost jedne gospođe koja nikad nije vozila-smeće.
I dalje se neću raspravljati.
U svakoj normalnoj zemlji ljudi se prilagođavaju obukama tehnologiji novoj i nepoznatoj,jedino kod nas svi popili svu pamet svijeta. Roll Eyes
« Last Edit: May 15, 2013, 19:22:23 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #777 on: May 15, 2013, 19:24:17 »

Slažem se da dalje ne trebamo raspravljati, nismo ni trebali početi jer je moje mišljenje, prema tvojim riječima nerelevantno, stoga ne treba ga ni komentirati.  Očito nas rasprava vodi u ćorsokak, jer nam se mišljenja bila ona relevantna ili ne, razlikuju.
Pozdrav. Smiley
« Last Edit: May 15, 2013, 19:31:14 by man 464 » Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #778 on: May 15, 2013, 19:38:03 »

Ni "prve" Lohnere tzv "kindere" a ni ove druge nije NIKADA vozila ni jedna žena u GRASu ali baš nikada. Prvi su imali krut upravljac, bukvalno "štangu" .....znači to je tako 15 godina i mislim da nema potrebe to više ni komentarisati..
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #779 on: May 16, 2013, 15:47:20 »

16.05.2013. godine - Četvrtak

*Autobus
23-808
23a-417 (Danas prema ustaljenom taktu od 40-45 minuta su se smjenjivali obojica.)
23c-807
31e-405,416...
Logged
Pages: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.039 seconds with 22 queries.