bhbus.ba
November 25, 2024, 14:16:34 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 79 80 [81] 82 83 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Vozila na linijama (3)  (Read 282165 times)
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1200 on: August 05, 2013, 20:34:45 »

Na 22a je bio 415,na 71 je bio 54,ali je poslije ispao,818 na 24.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1201 on: August 05, 2013, 20:50:46 »

III smjena

23-669,832
23c-8XX (Sl 222)
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1202 on: August 06, 2013, 15:26:13 »

06.08.2013. godine - utorak

*Autobus
14-850
15-813
15b-ne održava se
16-ne prometuje/851 (Oko 14:30 je otišao ka gradu sa displayem 16, ujutro ga vozio Sejfović sa 410.)
16b-852
17-853
17b-ne održava se
18-854
20-808
20b-669
21-409,418,419
21b-ne održava se
22-406,407,425
22a-415
23-815
23a-417
23c-801
29-715
31e-405,416,851...
41-807
41a-ne održava se

*Minibus
60-86
66-6
67-6
68-7
69-9
72-5
74-11

*Trolejbus
102-4417...
103-4158...
104-ne održava se u ljetnom voznom redu

*Tramvaj
1-716
2-ne održava se u ljetnom voznom redu
3-602,603,501,502,503,504,505,508,509,510,511,801,802,805,811,812,217,231,258,276,292 (805 nam je proradio.)
4-713,715
5-ne održava se u ljetnom voznom redu
6-500,212,215,248,257,266,286,291
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1203 on: August 06, 2013, 16:02:53 »

104 se svakako ne održava
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1204 on: August 06, 2013, 16:09:43 »

31 - 826 (pregrijava se)
31e - 410, 416, 405, 851/---
47 - 844
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #1205 on: August 06, 2013, 17:09:29 »

Koji je najveći brol buseva na jednoj liniji u Sarajevu?
Kod nas u BL    6 buseva radi na liniji br. 1,    6 ih radi na lin. br. 14 (u špicu, kad je interval 10 min.),    i 8 na liniji br 6, s tim da su na liniji br. 6 kooperanti Bočac i Žak (četiri Bočcova polaska, četiri Žakova).  A na najtežoj liniji u BL, liniji br. 13, rade 4 busa (sva četiri zgloba), pa nekad u špicu upadne i peti.  Uglavnom, ako je interval 20 min, rade 3 busa, ako je interval 15, rade 4, a ako je pola sata, rade 2. U špici, gužvi ili prevozu đaka (đački polasci), upadne još jedan, kao ispomoć.
Logged

Setra S 417 HDH !!!

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1206 on: August 06, 2013, 17:24:28 »

Trenutno najjača autobuska linija u Sarajevu je komercijala 31e, i tu rade 4 GRAS-ova i 6 Centrotransovih autobusa. Ostale linije su spale većinom na 1 ili 2 vozila, a u najboljem slučaju 3 GRAS-ova vozila iako je na nekima predviđeno 4-6 autobusa.
Kod trola najjača je 103 i tu je radilo više od 10 trolejbusa. Nikako mi se neda da ih prebrojim iako mi prolaze ispod prozora.
Najjača GRAS-ova linija je  tramvajska linija 3 Ilidža-Baščaršija gdje radi 21 vozilo.
« Last Edit: August 06, 2013, 17:26:31 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #1207 on: August 06, 2013, 17:28:18 »

i na 21 su nekad radila 4 GRASova vozila...sad rade 3 GRASova i 2 CTSova
Logged

man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1208 on: August 06, 2013, 17:37:18 »

Iz broja vozila po linijama izbacujem Centrotrans, govorim samo o broju vozila grasovih, sad sa CTS.om zna biti i po 8-10 vozila.

---

Prije no što je promijenjen red vožnje na komercijali, bilo je 8 vozila u intervalu od 10 minuta.
Na Rajlovcu ujutro treba 6 vozila, 4 stalna i dvije dvokratne (svako 10-15 minuta, a popdne nema š dvokratnu ni jednu samo 4 vozila, svako 20 min)
Na Buća potoku su 4 stalna i 2 dvokratne ali čudan je red, ugl. nikad u redu vožnje nemaš više od 5 vozila svako 13 minuta.
Na Vogošći je 5 vozila isto, 4 stalna + dvokratna
Na Hrasnici 4 vozila bi trebala, 3 stalna + dvokratni svako 8 minuta u špici.

Realno stanje je takvo da nemaš linije sa više od 3 vozila, izuzev komecijale 31e na kojoj su prtežno 4 vozila.
3 vozila sada rade na 21,22,33, ostalo je sve po 2, ili po jedno ili ne voze.

Evo ti spisak za radni dan kako bi trebalo i kako je stvarno)
Linija-Broj stalnih vozila+dvokratne službe
14-3+0 (radi 1/3)
15-4+2 (rade 2/5)
15b-1+1 (ne radi)
16-2+0 (radi 1/2, ili ne radi)
16b-2+0 (radi 1/2)
17-2+0 (radi 1/2)
17b-1+0 (ne radi)
18-2+0 (radi 1/2)
20-1+0 (radi 1/1)
20b-1+0(radi 1/1, ili ne radi)
21-4+1 (rade 3/5)
21b-0+1 (ne radi
22-3+0 (rade 3/3) Mada je realno 2+1, jer je red vožnje 85/170 vrlo čudan, ustvari dvokratni, ali eto vodi se kao stalni.
22a-2+0 (radi 1/2)
23-3+1 (radi 1/3) I ovdje je ovaj dvokratni 013 čudan jer ima samo jednu turu u 7:05 iz Rajlovca, on radi prijevoz radnika u 03:35 iz Ahatovića i Raštelice)
23a-1+1 (radi 1/2)
23c-1+1 (radi 1/2, ili ne radi)
24-1+0 (radi 1/1)
26-3+0 (radi 2/3, ili ponekad 1/3)
27-3+1 (radi 2/4)
27a-1+1 (radi 1/1, ili ne radi)
27b-1+0 (ne radi)
28-2+0 (radi 2/2)
28e-0+1 (za 1. Maj.)
29-1+0 (radi 1/1)
30-2+0 (radi 2/2)
31-3+0 (radi 1/3, ili ne radi)
31e-4+0 (radi 4/4, ili rijetko 3/4)
32-2+1 (radi 1/3)
33-2+1 (radi 3/3)
35-0+1 (radi 1/1)
36-1+0 (radi 1/1, ali pretežno dvokratno jer je samo jedan vozač na 322, ili ne radi nikako.)
37-1+0 (ne radi)
39-1+0 (ne radi)
41-1+0 (radi 1/1)
41a-4+0 (ne radi)
43-2+0 (radi 1/2 ili 2/2)
44-0+1 (Kad radi, tj u zimskom redu vožnje)
45-0+1 (radi 1/1)
46-1+0 (radi 1/1)
47-1+0 (radi 1/1)
49-1+0 (radi 1/1)
75-1+0 (radi 1/1)
78-1+0 (radi 1/1)

Cts pretežno vozika sa 2-3 vozila 21, 21b sa 1 vozilom, 22 sa tri vozila, 27 1-2 vozila, 27a sa 1 vozilom, 28,30,33 sa dva vozila, ponekad 33 sa tri. Eto toliko.
« Last Edit: August 06, 2013, 17:39:44 by man 464 » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1209 on: August 06, 2013, 18:10:56 »

Mislim da na 33 trebaju biti 3 stalna i jedan dvokratni ili je tako bilo po starom redu vožnje ne znam. Valjda da 2-3 voze jedan odmara pošto je duga linija.

Na 22a i 43 možda su planirana i 3 autobusa po redu vožnje. Mislim da transformers bolje zna. Ma i ja sam već jednom kako su planirane te linije ali sam zaboravio odg.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1210 on: August 06, 2013, 18:12:51 »

Nou..... Tarčin je 2+1 ili 3+0... A 22a, je 100% sa dva busa kao i 43, ali ako hoćeš neka nam još transformers potvrdi.
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1211 on: August 06, 2013, 18:41:15 »

na 22a  su dva stalna bila, nije bilo dvokratnog a na Tarcinu su bila tri stalna i mislim da je bio i jedan dvokratni....
Što se tiče linija sa Doma sve osim 17b su imali i dvokratni red voznje. Isti slučaj je i sa linijama 18 i 41 ....na 15 je b ilo 5 vozila plus 2 dvokratna s tim da su u trecoj smjeni ostajala 4 vozila....
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1212 on: August 07, 2013, 10:24:27 »

464 radi .... yes, yes..... Radi na Rajlovcu jutros....
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1213 on: August 07, 2013, 10:32:15 »

Jel šta govorio Majstorović za vremenske (ne)prilike danas??? Grin
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1214 on: August 07, 2013, 10:36:52 »

Hhhhhhhhhhhhh, najtopliji dan u godini danas, topi se asfalt, ali pakleni 464 radi hehehehehe.... Vidjećemo dokad će dogurat danas... Kad pređe 30C on će stat, osim ako ga nisu popravili, Ja znam koliko je stepeni po njemu, ako je ispod -5 ili preko 30C on samo stane i ne može vozit....
Logged
Pages: 1 ... 79 80 [81] 82 83 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.037 seconds with 21 queries.