man 464
|
|
« Reply #180 on: October 16, 2013, 15:30:44 » |
|
Kao što napisah već, dok je bila tekma bilo je malo do šestice, pa do četvorke i zastalo je.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #181 on: October 17, 2013, 14:53:47 » |
|
Tramvajsko stajalište u Kasindolskoj ulici: Početak radova krajem oktobra Iako je tramvajsko stajalište u Kasindolskoj ulici na Ilidži izgrađeno 2006. godine, još nije pušteno u promet, jer ima mnogo nedostataka koji ugrožavaju normalno odvijanje saobraćaja.
Pri izradi nisu poštovani standardi, pa je stajalište ostalo nedovoljne dužine i širine i nema pješačke prilaze ni sa jedne strane. Građani iz Kasindolske i Rustempašine ulice godinama insistiraju da se riješi ovaj problem kako bi konačno dobili funkcionalnu i bezbjednu tramvajsku stanicu.
Kako saznajemo u Službi za razvoj, investicije i komunalne poslove Općine Ilidža, završena je izrada glavnog projekta i dobijene su sve potrebne saglasnosti, pa se očekuje da će izgradnja početi do kraja oktobra. Ministarstvo saobraćaja KS-a će finansirati troškove semaforizacije, Direkcija za puteve KS-a će platiti nadstrešnice, a građevinske radove Općina Ilidža. Projekat će koštati preko 130 hiljada KM.
- Projekat se sastoji iz dva dijela, izrade putne signalizacije i građevinskih radova. Ranije izgrađeno stajalište nije zadovoljavalo propisane norme koje nalažu da njegova dužina mora biti dvije dužine tramvaja, kako bi se normalno moglo ulaziti i izlaziti na sva vrata. Zato će se ono dograditi i time će biti ispoštovane propisane dužine stajališta. Za građevinski dio su već provedene javne nabavke, a za izvođača je odabrana firma Buco-Merc, kazao je Mensur Rondić, stručni savjetnik u Službi za razvoj investicije i komunalne poslove Ilidže.
Na prilazima za ovo stajalište će se morati uraditi nova semaforizacija i pješački prelazi. Za ove radove je također raspisan tender i trebao bi biti završen za desetak dana.
- Semaforima će se regulisati horizontalna i vertikalna signalizacija pa će pješaci bezbjedno moći koristiti ovo stajalište. Dok traje izgradnja, neće biti nikakvih obustava saobraćaja, a stajalište će nakon završetka biti predato Grasu na korištenje i održavanje, zaključio je Rondić.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #182 on: October 19, 2013, 12:46:43 » |
|
15-ka opet danas kažu do "Zraka" ...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #183 on: October 19, 2013, 12:54:52 » |
|
i juce je do zraka mada su mogli prolaziti bez ikakvih problema
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #188 on: November 09, 2013, 16:30:23 » |
|
Samo da utefterim bitno, a to je da tramvaji sada na Stupu staju na novoj stanici malo nize stare i da je pasarela pustena u promet.
Danas sam prvi put prešao preko pasarele i ono je "slomivrat" neopisiv, Stepenice su haos stme i drvene tako da ćemo imati klizalište kad padne snijeg, KM je tako blizu da ako se malo više nagneš možeš se priključit na struju.... Nigdje rukohvata na sredini. Ako su već pravili trebali su napraviti kako "Bog zapovijeda". A sad nazad na temu, 850 danas nakon M. dvora ne ide kraj parlamenta nego skrene i ide glavnom džadom do Skenderije, pa se vrati na svoju trasu, a u A smijeru ide do Skenderije, pa skrene i stoji kod okretnice "šestice" na stjalištu trole i nastavlja do M. dvora i uklučuju se nazada, samo sam vidio znak Radovi na putu kod parlamenta, za detalje na znam.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #190 on: November 10, 2013, 18:02:42 » |
|
Tako kad nekoga namaštrafi tramvaj,biće opet problem GRAS,uposlenici i njihove kvalifikacije,Uprava,Vlada KS,država, itd itd.
Naravno I ne samo da de ide i zaobilazi već se razvila nova metoda, tamo gdje ograda završava ima uski prolaz koji su već uspjeli razvalit i ulaze tu. Ili se penju po ogradi pa preskaču...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
|
|
|
|