bhbus.ba
November 22, 2024, 02:48:10 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11   Go Down
  Print  
Author Topic: Ikarbus  (Read 60118 times)
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #60 on: July 06, 2012, 18:58:21 »

Dvije sličice ik 206-ice iz Sarajeva



Logged
suikar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 321



« Reply #61 on: August 29, 2012, 21:12:54 »

Evo,napokon da odgovorim na ovo pitanje.Između IK-105B i IK-115B ima razlike.IK-105 ima auspuh dole i nema usisnu cev gore,dok IK-110,IK-115 ima,kao i auspuh gore.Ovi tipovi,tačnije IK-105,IK-108,IK-110,IK-115,IK-118,IK-111R,IK-160 i IK-161R imaju ugrađen RÁBA motor,pa im je usisna cev,osim kod IK-105 i IK-108,na levom zidu karoserije,gde je smešten i cev za auspuh.Kod IK-111,IK-112,IK-161,IK-162,IK-166 i IK-167 je usisna cev na desnom zidu karoserije,dok se auspuh može naći i gore i dole.(Zavisilo je od kupca),i imaju ugrađen MAN motor.Oznake "B"je bilo namenjeno za beograd,a "P" kod IK-160P je bilo namenjeno za Poljsku.
IK-105 je imao RÁBA motor,usis dole,auspuh dole.Prednji i zadnji vetrobrani su bili dvodelni ili jednodelni.Vrata dvokrilna ili četvorokrilna.IK-108 je po izgledu bio isti kao IK-105,samo što je imao auspuh gore.Ovo sve važi za vozila do 1993-e godine,dok se Ikarbus zvao Ikarus.
« Last Edit: August 29, 2012, 21:14:32 by suikar » Logged

Veliki fan Ikarbusa.
Mihael_2646
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.417



« Reply #62 on: September 01, 2012, 15:50:35 »

Extra, i hvala ti 
Logged

Aleksandar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 180


« Reply #63 on: September 05, 2012, 13:02:15 »

Posto je Ikarbus isto kao prijasnji Ikarus ovo cu postaviti ovdje.Na gornjoj i slici ispod je IK 410 predstavljen 1991 godine i IK 111 prilagodjen za invalide.Donja slika nema veze sa Ikarusom al neka je.Hercegovina-auto iz Mostara je predstavila autobus za teske terene na sasiji Fap-a.  145 ks i 37 sjedista.




izvor:Automagazin


Ima li možda veća fotografija, gde se može razaznati tekst? IK-410 je s početkom devedesetih počeo proizvoditi FAP kao model A-537
Logged
erme
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 544


« Reply #64 on: September 11, 2012, 22:33:20 »

Rjedak primjerak i to u upotrebi prjevoz radnika...
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #65 on: September 14, 2012, 21:39:01 »

ik 206 iz Sarajeva.

Logged
VT10
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 216



« Reply #66 on: October 06, 2012, 21:20:41 »

Svaki proizvođač automobila ima  poneku lošu seriju, za proizvođače našeg podneblja nije ni čudo. Ikarusi su dobri gradski autobusi,ja ih volim. Moj stari je 15 god. vozio 111. Taj auto je kretao 3-om i stajao 3-om, nije bitno dali je 20 ili 120 putnika.Man-Raba kombinacija motora, mjenjača i osovina je bila nesalomiva. Jedina zamjerka je pozicija motora  na sredini tada, bila je baš galama.IK, Sanosi, TAM-ovi si svi udobniji nego G&S ili Steyr u toj klasi, za ve danas iz Kine pa i Turske da ne govorim.
Iz albuma evo jedan 108 koji sam nekad davno prije 7-8 god. imao priliku voziti neko vrijeme.

Logged

VT10 BUS-pozdrav
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #67 on: October 28, 2012, 11:47:22 »

slazem se sa svim u potpunosti,to su bila vozila koja su mogla da podnesu sve uslove voznje a narocito stariji modeli gdje je sistem ogibljenja bio federi i jastuci.
Logged
atego
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 11



« Reply #68 on: October 28, 2012, 12:13:05 »

koja su to kola bila
brmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #69 on: October 28, 2012, 15:22:11 »

u to vrijeme su i bila medju najboljim vozilima za gradski prijevoz.
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #70 on: October 28, 2012, 18:57:18 »

ma bila su to odlična vozila , dobro vukla, solidno udobna, nisu se kvarili pouzdani pa 434 i 436 su preživjeli rat i nakon toga išli uz B Potok 4 brzinom bez problema, pogotovo 436. Rashodovani su 2004/05 ja mislim a mogli su još barem 5 godina samo da je je bilo volje želje i odgovornosti ali odgovorni su se tada vodili "devizom"  "kad Arap ima masla on i dupe namaže"....
Logged
atego
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 11



« Reply #71 on: October 28, 2012, 19:03:41 »

vozilo budučnosti
padne kiša odu remenja
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #72 on: October 30, 2012, 14:44:43 »

ma bila su to odlična vozila , dobro vukla, solidno udobna, nisu se kvarili pouzdani pa 434 i 436 su preživjeli rat i nakon toga išli uz B Potok 4 brzinom bez problema, pogotovo 436. Rashodovani su 2004/05 ja mislim a mogli su još barem 5 godina samo da je je bilo volje želje i odgovornosti ali odgovorni su se tada vodili "devizom"  "kad Arap ima masla on i dupe namaže"....

Mogli su i onog 267 remontovati da vozi još koju godinu. Čuo sam da ga mnogi hvale da je bio dobar i brz autobus.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #73 on: October 30, 2012, 19:04:42 »

ma dobar bi pravo. Imao MAN motor 260 KS išo "ko zvijezda" samo ga trebalo malo utegnuti, srediti jastuke, malo bolja sjedišta ubaciti jer je imao drvena i mogao je još par godina sigurno. MIslim da kad je rashodovan da nije bio presao ni 200 000 KM jer to je vozilo u glavnom služilo kao rezerva jer je poslije rata GRAS imao veliki broj autobusa u rezervi
Logged
Adin_Zne
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 6.229


www.BHBus.net


WWW
« Reply #74 on: November 04, 2012, 21:56:19 »

Logged

Neoplan VIP Class
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.046 seconds with 21 queries.