bhbus.ba
November 26, 2024, 16:00:43 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 80 81 [82] 83 84 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Crna hronika  (Read 370132 times)
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1215 on: December 29, 2012, 00:03:45 »

Pametnjakovicu najlakse je djecu koja "tek dolaze" ubiti u pojam, poniziti i omalovažiti.....Zašto im nisi dao neki koristan savjet nego ti FACA , MANGUP kakav je tvoj interes ponižavati djecu koja kao što kažeš nisu još ni punoljetna. Taj tvoj "metar poluge" okači mačku o rep. Ljudi izmislili "moment ključ" ili ti "kilo ključ" s kojim se to obavi bez problema. Uostalom ne serki i ne glupiraj se. Samo mi nađi ko to još danas tim ključem zateže gume. Osim toga rijetko koja saobracajka uzrokovana tockom se desila zbog nedovoljno zategnutih guma......
Logged
mirza
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.972



« Reply #1216 on: December 29, 2012, 00:12:15 »

Možda će se neko složit sa ovim mojim komentarom a možda ne, ali prije je bilo puno, puno bolje održavanje vozila. Malo je bilo privatnika koji minimalno ulažu u vozila -čast izuzetcima, a nije bilo ni korumpiranih inspektora. Bio zakon koji se morao poštovat. Vozila su bila redovno servisirana. Danas privatluk zavladao a "gazde" izvlaće maximum iz vozila a minimalo ulažu u vozilo. I štoje kolega Transformers napisao u jednom predhodnom postu sreća ide na ruku "gazdama" pa nema nesreća hvala Bogu.
Logged

TOVARNA  AVTOMOBILOV  IN MOTORJEV
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1217 on: December 29, 2012, 09:09:51 »

Mirza mislio neko kao ti ili ne mislio to su neoborive činjenice.
Logged
svicer
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 154



« Reply #1218 on: December 29, 2012, 11:44:24 »

Pametnjakovicu najlakse je djecu koja "tek dolaze" ubiti u pojam, poniziti i omalovažiti.....Zašto im nisi dao neki koristan savjet nego ti FACA , MANGUP kakav je tvoj interes ponižavati djecu koja kao što kažeš nisu još ni punoljetna. Taj tvoj "metar poluge" okači mačku o rep. Ljudi izmislili "moment ključ" ili ti "kilo ključ" s kojim se to obavi bez problema. Uostalom ne serki i ne glupiraj se. Samo mi nađi ko to još danas tim ključem zateže gume. Osim toga rijetko koja saobracajka uzrokovana tockom se desila zbog nedovoljno zategnutih guma......
Vokuburaj ti je na zavidnom nivou, cestitam.
Dobro jutro, tebi nemam sto da se pravdam, postavio sam pitanje i odgovori to istoj djeci sto sam pitao, a meni ne soli sa cim se sto steze.
 Pa reci nasim mladim prijateljima:na koliko se podesi taj amozni kilo kljuc i na koliko bara se pumpaju gume od busa, to ti znas, ali vjerovatno neznaju nasi mladi prijatelj
Pozdrav iz Bosanske Posavine
Logged
BERKOF
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 25



« Reply #1219 on: December 30, 2012, 14:08:36 »

Imali neko da mi kaže koliko autobusa u svojoj opremi ima kilo(moment) polugu za stezanje točka a koliko njih u OBAVEZNOM ima bar metar jake cevuljage pa kad zatreba zapre dok ne zaškripi matica
Logged
Semir
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.701



« Reply #1220 on: December 30, 2012, 21:11:57 »

http://www.bljesak.info/web/article.aspx?a=ed32fbaa-906f-4ccd-a7ee-bf9c6f6cbf27&c=a76d03e1-6e68-46ef-9626-00aa1c12c7ae
Logged

Adin_Zne
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 6.229


www.BHBus.net


WWW
« Reply #1221 on: December 30, 2012, 21:14:36 »

Uuuu jbt !! Sreća pa nema povrijeđenih.
Logged

Neoplan VIP Class
AudiEd
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 404



« Reply #1222 on: December 31, 2012, 01:06:50 »

HAhah Smiley
Automobil ga slepao ?
Pa za ovu mrcinu se ubio V10 Tdi da ga slepa hahah Smiley malo sale . .
Sva srecaaa da nikog nije tad bilo u blizini autobusa Cheesy !
Logged
svicer
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 154



« Reply #1223 on: December 31, 2012, 04:33:41 »

V10 tdi se igra sa tim busem, taj potegne B747 kao od sale,casna pionirska, lako vuci ali kako stati, nego sto mislite koliko konja imaju tegljaci sto curikaju avione i do skorom 400t.
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1224 on: December 31, 2012, 19:08:02 »

Na kilograme i to zato da bi obicni smrtnici znali koliko kilograma na metar poluge, Njutnmetar mozda bolje, ali poznavaoci nerekoste koliko kilograma ili ti toh kiloponda treba dotegnuti, ili dali to netko moze propisno dotegnuti za kljucem svojom tezinom da bude po JUS-u.
Za dotezanje postoji procedura koje se treba prdrzavati, svaka nesreca bi se mogla izbjeci samo da se przdzavamo barem minimalno.
Pricamo o obicnim stvaria, pa koliki je tlak u gumama, ako vec volite buseve i joso niste punoljetni da bi sjeli i volizili, dali nesto drugo znate sem da kazete, joj ubio se kako dobro izgeda.

Prvo JUS vise u BiH ne postoji vec BAS.Toliko na temu standarda.
Razlog za spadanje moze biti da dijelovi nisu nasjeli dobro pri stezanju ili je lezaj pukao pa sletio.Matica se odvrnula,podloska uhelacila,ili je postojalo neko ostecenje od ranije od ostatka napona i doslo do defekta dijela,centralnog vijka i sl.
Stezanje ti ovisi od nosivosti,tereta ne mozes npr.stezati 120N neki mali vijak.
Znaci individualno je od slucaja do slucaja sta imas na sklopu da zavrces.
Tako da ti ne moze niko napamet odgovoriti,a za to postoje i formule za racunanje sile ovisno od navoja,precnika,debljine podloske.Znaci za nesto tacno trebaju ulazni podaci.
Nadam se da vam nece smetati moj agresivni egoisticni odgovor.

Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
AudiEd
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 404



« Reply #1225 on: December 31, 2012, 19:54:23 »

Na kilograme i to zato da bi obicni smrtnici znali koliko kilograma na metar poluge, Njutnmetar mozda bolje, ali poznavaoci nerekoste koliko kilograma ili ti toh kiloponda treba dotegnuti, ili dali to netko moze propisno dotegnuti za kljucem svojom tezinom da bude po JUS-u.
Za dotezanje postoji procedura koje se treba prdrzavati, svaka nesreca bi se mogla izbjeci samo da se przdzavamo barem minimalno.
Pricamo o obicnim stvaria, pa koliki je tlak u gumama, ako vec volite buseve i joso niste punoljetni da bi sjeli i volizili, dali nesto drugo znate sem da kazete, joj ubio se kako dobro izgeda.

Prvo JUS vise u BiH ne postoji vec BAS.Toliko na temu standarda.
Razlog za spadanje moze biti da dijelovi nisu nasjeli dobro pri stezanju ili je lezaj pukao pa sletio.Matica se odvrnula,podloska uhelacila,ili je postojalo neko ostecenje od ranije od ostatka napona i doslo do defekta dijela,centralnog vijka i sl.
Stezanje ti ovisi od nosivosti,tereta ne mozes npr.stezati 120N neki mali vijak.
Znaci individualno je od slucaja do slucaja sta imas na sklopu da zavrces.
Tako da ti ne moze niko napamet odgovoriti,a za to postoje i formule za racunanje sile ovisno od navoja,precnika,debljine podloske.Znaci za nesto tacno trebaju ulazni podaci.
Nadam se da vam nece smetati moj agresivni egoisticni odgovor.


Što se tice BAS-a on nije još zaživo.Sa druge strane BAS ce imati standarde koji ce biti preneseni iz JUS-a uz neke male prepravke tako da to znaci da ce ONaj glavni Dio basa cinit ce JUS . . Ovo nam je pricao profesor sa MAsinskog Faxa Smiley
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1226 on: December 31, 2012, 20:30:09 »

Prvo mali ne citiraj zadnju poruku,drugo sa diplomom tog profesora se moze guzica obrisati komotno.A takvih je na pasija preskakala.Cak stavise mogla bi mu se i oduzeti.
Za vise informacija posjetiti bas.gov.ba,institut za standardizaciju BIH.
Zna se sta je BAS standard on je cinjenica,JUS ne postoji i tu je sav kraj.BAS je nas standard.SRPS je proizisao iz JUS-a za RSrbiju.
Ne mogu da shvatim koji je to maloumnik odlucio da degradira takvom neukom pricom postojanje maltene drzave i svega u njoj.
Ah,da, bitno je da stancamo neuke,namjerno proizvedene da polupismena marva sa nama mlati kako hoce.
Ako cemo tjerati mak na konac,isti JUS je slican i DIN-u.
Iste citabe u tehnickom crtanju BAS-a koristili smo prije 10 godina,i to moj profesor koji je clan pomenutog instituta.
« Last Edit: December 31, 2012, 20:37:39 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
svicer
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 154



« Reply #1227 on: December 31, 2012, 22:29:18 »

Vi promasiste cjeli fudbal, ja kada ovdje pisem trudim se da to napisem obicnim jezikom dabi i mladi razumili koji jos nisu prosli taj dio gradiva, JUS i sl.., ali akocemo po normama sve je ionako DIN a vi prepisujte odakle hocete.
Ja nisam JUS spomenuo u tom kontekstu, kada je nesto uredno napravito  da je po JUS-u ili nekad reknemo po PS-(tko je sluzio JNA znace).

Ja sam rekao nesto trece tj. pitao, na koliko se stezu kotaci kod busa i tlak u gumama a ne podlozke, termodinamiku, integrale,derivacije i  sto jos necemo spomenuti, pricamo o busevima i kako ih dozivljavamo.
 Ovdje je dosta mladih koji bas vole buseve i sve sto spada u to.
Ne gubite vrijeme na glupostima,  bio sam mali kada su ukinute konjske snage a jos se koriste  na oznakama snage na vozilima, jednom Volvu nesmeta sto stavlja te oznake a kod nas zapeli za kW.
Logged
MAN TGA
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 142



« Reply #1228 on: December 31, 2012, 22:50:20 »

evo ga svicer za tebe ,link a sto se tice duvanja guma zavisi kolika je guma
http://www.conti-online.com/generator/www/de/de/continental/transport/misc/tech_info/download/drehmomenttabelle_de.pdf Grin
mislim nemoj da se ljutis al evo tabele iz cak 2012
Logged
svicer
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 154



« Reply #1229 on: December 31, 2012, 23:29:28 »

Netreba to sviceru, to ja znam, moje je od sad da gledam da mi je popeglada kosulja, da je dobar cvor na kravati, a za kvarove nek se sikiraju dispeceri, ionako neke vide u voznji pre vozaca.
Logged
Pages: 1 ... 80 81 [82] 83 84 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.032 seconds with 19 queries.