The_Dubster
|
|
« Reply #1185 on: December 18, 2012, 14:15:33 » |
|
Teša tours, a koji je uzrok?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Setra 417 HDH
|
|
« Reply #1186 on: December 18, 2012, 14:29:00 » |
|
Bus je totalka, sumnjam da se ovo moze praviti, a bgm i ne isplati ..
|
|
|
Logged
|
Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
|
|
|
noriscace
Putnik
Offline
Posts: 193
|
|
« Reply #1187 on: December 18, 2012, 14:47:08 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 10.122
|
|
« Reply #1188 on: December 18, 2012, 15:08:28 » |
|
|
|
|
Logged
|
BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
|
|
|
Adin_Zne
|
|
« Reply #1189 on: December 18, 2012, 15:22:54 » |
|
Bus je totalka, sumnjam da se ovo moze praviti, a bgm i ne isplati ..
Popravit se može sto posto, jer je Smiljić popravio Eurolinera koji je bio u znatno gorem stanju, ali sumnjam da će ga praviti.
|
|
|
Logged
|
Neoplan VIP Class
|
|
|
SlimShady
Vodič puta
Offline
Posts: 1.485
I pjan i trijezan za volan sam vezan :)
|
|
« Reply #1190 on: December 18, 2012, 16:30:45 » |
|
Bus je totalka, sumnjam da se ovo moze praviti, a bgm i ne isplati ..
Popravit se može sto posto, jer je Smiljić popravio Eurolinera koji je bio u znatno gorem stanju, ali sumnjam da će ga praviti. Ma može se popravit sigurno, i više se isplati nego novog uzimat ili polovnog...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
Offline
Posts: 4.672
|
|
« Reply #1191 on: December 18, 2012, 16:58:24 » |
|
Ma odvezi ga u Tursku pa ćeš vidjeti kako se nova karoserija nanovo stavi, samo je bitno da je šasija sačuvana....samo se nadam da je bus kasko osiguran. Uostalom, koliko vidim lijeva strana je neoštećena tako da se ovo sasvim sigurno može srediti i sa ovom karoserijom, samo ne znam da li treba stavljati novi krov ili se može ovo sanirati.
|
|
« Last Edit: December 18, 2012, 17:00:20 by Mustafa YJM »
|
Logged
|
....od nas ne možete pobjeći, BHBus team
|
|
|
Setra 417 HDH
|
|
« Reply #1192 on: December 18, 2012, 17:25:35 » |
|
Ma ne radi se o lijevoj niti o desnoj strani zar ne vidite da mu je krov otisao, i da su otisli svi stubovi na lijevoj strani. Gonit ga u Tursku, ne znam koliko se isplati, troskovi transporta iznose min. 7000-8000 KM. Slazem se sa tobom Mustafa, ako mu je sasija dobra. Eto vidjet cemo na kraju ..
|
|
|
Logged
|
Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
|
|
|
svicer
Putnik
Offline
Posts: 154
|
|
« Reply #1193 on: December 18, 2012, 18:11:21 » |
|
Ljudi, o kakvoj vi sasiji pricate?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Setra 417 HDH
|
|
« Reply #1194 on: December 18, 2012, 18:14:51 » |
|
Kako E? Steta sto se ovdje ne moze crtati, jer ne vidim nacina kako da ti objasnim. Valjda pricamo o ovom manu lion's top coach od Tese sto se prevrnuo. Pricamo o njegovoj sasiji, ima li ti jos sta nejasno?
|
|
|
Logged
|
Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
|
|
|
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
Offline
Posts: 4.672
|
|
« Reply #1195 on: December 18, 2012, 18:26:02 » |
|
A ionako je već počeo ulaziti u pozne godine za turizam te je i prešao vjerovatno oko 2 miliona kilometara tako da se postavlja veliko pitanje o sređivanju, to se mora dobro procijeniti jer bi popravka mogla koštati više od 50% vrijednosti ovog busa dok je bio ispravan,...ako se naplati šteta od kaska, može se prodati nekome za dijelove, vitalni dijelovi su sigurno ispravni (motor, mjenjač i sl...).
A što se tiče same popravke, ovo bi mogli uraditi servisi i na našim prostorima, npr. sami Smiljić bi ovo mogao srediti, i Eurolinera i zlatnog MAN-a (čak dvaput) su perfektno sredili a oba busa su bila dobro razbijena, pogotovo Euroliner.
|
|
« Last Edit: December 18, 2012, 18:29:07 by Mustafa YJM »
|
Logged
|
....od nas ne možete pobjeći, BHBus team
|
|
|
svicer
Putnik
Offline
Posts: 154
|
|
« Reply #1196 on: December 18, 2012, 18:35:27 » |
|
Bus nema klasicu sasiju nego resetku sa stotinama mjera, i pri popravci postoje posebni mjerni kalupi sa kojima se utvrdjuje dali je doslo do pomjeranja pri mjernim tockama, mjere posjeduju smo specijilizovane radje, pocme se od hvatisa donjog postroja pa na dalje. Koristi se sve, od stapa i kanapa do laserkih zrka, kada se utvrdi ostupanje odluciva se sto raditi, sjeci dio po dio resetke i mjenjati ili ispravljati.Vidim dobila je desna strna , nevidi se dali je se sto pomjerilo na lijevo, uglavnom, sama popravka je mnogo laksa nego sto izgleda ako je radiona opremljena, poslije se nabave nove oplate i sve bude za pet.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
VT10
Putnik
Offline
Posts: 216
|
|
« Reply #1197 on: December 18, 2012, 18:38:45 » |
|
Maxi Servis Sopot ovo rješava kao od šale.Remont,popravka pa i izgradnja nove šasije u toj garaži nije problem.Popravljano je i mnogo gore a ovaj se sigurno isplati popraviti.
|
|
|
Logged
|
VT10 BUS-pozdrav
|
|
|
Almir
|
|
« Reply #1198 on: December 19, 2012, 01:18:37 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
AudiEd
Putnik
Offline
Posts: 404
|
|
« Reply #1199 on: December 19, 2012, 10:34:14 » |
|
Ja bih prije rekao da se krov izvio u sred opterećenja Da se se pomijerili nosaci na lijevoj strani kao ovi na desnoj popucala bih stakla ili poispadala.Ovdje su samo u pitanju krov i desna strana. Sve se moze popraviti kad hoces pa tako i ovaj MAN
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|