bhbus.ba
November 23, 2024, 03:41:49 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Centrotrans - Razno/Diskusije (2)  (Read 316819 times)
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1230 on: September 09, 2013, 15:53:43 »

Za Kamenicu sam viđao 175 je redovan, ali za Zenicu poslat novoCiti, to je skandalozno.

Bez obrzira što je dosta vozila otišlo na ovaj vanredni prijevoz, ne bi se takvi gafovi trebali dešavati.
Logged
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #1231 on: September 09, 2013, 15:59:04 »

Itekako da se moglo naci nesto bolje...sa onim kamenim sjedistima i razmakom za bebe nemogu ni zamislit kako su se putnici osjecali i + sto ih je bilo 50tak na stanici znaci vise od pola ih je prestajalo do Zenice... mnogo bolje bi bilo da su poslali nekog Grafa ili Neoplana nego onu konzervu
Logged

damir050
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.829



« Reply #1232 on: September 09, 2013, 16:48:21 »

sta  ba Novocity -a  dali  za  Zenicu   hahahahahahahahahha  oni  nisu  normalni  , doduse ima on klimu  al nije to to
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1233 on: September 09, 2013, 17:07:07 »

Užas! Nakon Centrolinera na liniji Sarajevo-Srebrenica od njih me više ništa ne može iznenaditi, pogotovo nakon što su ostali bez nekih linija u Sarajevu, pa imaju više gradskih u rezervi.

Jedino gradsko-prigradske ne očekujem ni po koju cijenu na linijama za Veliku kladušu i Bihać pošto su to najduže linije. Za Banjaluku i Tuzlu su već išli prigradski autobusi, ali ne očekujem ni tamo gradske, nadam se da nisu toliko ludi.

Na liniji Sarajevo-Zenica prikladniji bi bio čak i stari Ikarus IK-111 sa drvenim sjedištima od Novocitija.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1234 on: September 09, 2013, 17:15:58 »

Danas Novociti za Zenicu i Kamenicu

Sutjeska-Kamenica ili je ovaj sa autobuske Sarajevo-Kamenica?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #1235 on: September 09, 2013, 17:17:10 »

pa eto ja ocekujem da na moju liniju stave Ayatsa,a da Novociti i Centroliner voze vani... ovaj sto rasporeduje vozila izgleda nema pojma ni kako vozilo izgleda ni koje je namjene nego evo dosli novi Novociti i mogu oni na svaku liniju..

Troler@ Sutjeska-Kamenica ..odma iza GRASovog Sanosa je isao
Logged

damir050
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.829



« Reply #1236 on: September 09, 2013, 22:56:05 »

ne bi me cudilo da  posalju  Ayatsa i  na  Bjelasnicu
Logged

damir050
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.829



« Reply #1237 on: September 09, 2013, 23:03:32 »

Jel im ono prinova onaj  0540 Sprinter  vidjoh  sad  cini me  Dani  je   slikao
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1238 on: September 18, 2013, 13:37:06 »





Vozili su neku djecu, čini mi se  3 GS/Steyra, 1 Jetliner i 1 Centroliner zadnjeg broja registracije 306
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Kassbohrer
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.696



« Reply #1239 on: September 25, 2013, 21:03:47 »

Zgode i nezgode sa Centrotransom - nastavak

Šesnaestog septembra putovao sam Centrotransom iz Velike Kladuše za Sarajevo, noćna linija sa polaskom u 23:00h. Autobus je bio Cityliner N 116 H. U D. Vakufu samo pravili pauzu negdje oko 3 sata ujutro. Vozač je stao kod gostione "Šest braće" prije ulaska u Vakuf. Bilo mi je čudno jer nikad tu nisu stajali (bar ne kad sam ja putovao sa njima). Vozač je rekao 20 min. pauze i ugasio autobus. Nakon 20 min. svi smo bili u autobusu, ali sam čuo neko čudno zujanje i verglanje, nije mogao upaliti. Odmah sam se sjetio kako sam jednom u Bihaću ostao 4 i po sata jer bus nije mogao upaliti, i tada je bio Cityliner N 116 H samo čini mi se da je bio drugi, ne ovaj. Pokušavali su i pokušavali ali bezuspješno. U svoj toj muci jedan od vozača je opsovao Boga, počeo lupati tamo, krhljati.. Nakon 10-ak minuta, imali su nafaku da je iz Beča naišao MAN EEV dvoosovinac, i čiji je vozač sam stao jer je primjetio da sa našim busom nešto nije u redu. Parkirao je MAN-a pokraj Neoplana, motor uz motor. Koliko sam primjetio, nisu koristili nikakve kablove da bi prespojili akomulatore, već su izvadili akomulator (mada se u ovo stvarno ne razumijem, velika crna kutija, ne znam možda je i nešto drugo), donijeli ga do Neoplanovog akomulatora, i onda nekako prespojili jedan s drugim. Jedno vrijeme pokušavali su bezuspješno, ali na kraju je Neoplan ipak "krehnuo" i upalio. Čitava ta pauza potrajala je oko sat vremena. Posebno bih istakao vozača koji je naišao iz Beča, i koji je odradio većinu posla, nekih 45-50 godina ima, i iskreno gledajući ga kako radi, divio sam se iz razloga što je ovakvih vozača sve manje. Ali on vjerovatno pripada onoj "staroj gardi" vozača koji su istovremeno bili i vozači i automehaničari, i koji su većinu kvarova uspjevali sanirati na putu. Nisam mu saznao tačno ime, ali sam malo načuo da se zove Sejo Memišević, ili nešto slično. Što se tiče ovih vozača Neoplana, zamjeram im što se uopšte nisu obratili nama putnicima, par riječi tipa "izvinjavamo se, imamo mali problem sa paljenjem, pokušavamo ga sanirati, molimo vas za strpljenje" itd itd, već su samo psovali sve po spisku, a psovka ništa ne pomaže i još ju je ružno čuti od vozača. Na kraju je ispalo da u suštini to nije ni bio kvar, već je vozač koji je vozio do Vakufa zaboravio isključiti klimu, i zbog tog se akumulator ispraznio. Ne znam da li ovim Citylinerima to neka zajednička mana, ili su to jednostavno autobusi koji polako počinju ispuštati dušu na zahtjevnim linijama prema Krajini. Na kraju smo sretno stigli u Sarajevo sa oko 20 minuta kašnjenja.
Logged

Kud vozite zdravo bili, sretno stigli cilju željenom.
Na vas misle vaši mili, vratite se dragom domu svom.
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #1240 on: September 25, 2013, 21:16:02 »

Izasao je novi broj biltena ali samo printano izdanje..na brzinu sam prelistao i dosta se spominju novi busevi za PGS,neki pozitivni rezultati koje su ostvarili sa njima do sada, slike primopredaje novih MANova LC EEV, novih tehnicki itd. Smiley
Logged

Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #1241 on: October 05, 2013, 00:36:53 »

Izasla nova dva broja biltena
Broj 99 - Maj 2013
http://www.centrotrans.ba/udoc/bilten99.pdf

Broj 100 - Juni/Juli 2013
http://www.centrotrans.ba/udoc/bilten100.pdf
Logged

man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1242 on: October 05, 2013, 12:14:26 »

Nakon što sam pročitao niz notornih gluposti, neistina i gramatičkih pogrešaka, evo izbora najgorih.
Ovako se dame i gospodo izražava doktor nauka, a ovako nepismeni lektor ako ga uopšte imaju koriguje "tkz" uvodnu riječ.  Roll Eyes


Inače obavljaju prevoz redovito, jest redovno odmaraju i izrabljuju vozače po 9 sati, i imaju 6 vozila n4411, tako kaže glavni čovjek PGS službe, nek se malo raspita, ima samo takva 2 vozila na raspolaganju n 4411, toliko o poznavanju tematike posla koji obavlja.
« Last Edit: October 05, 2013, 12:18:25 by man 464 » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1243 on: October 05, 2013, 15:56:51 »

Zaboravio si deterĐent označiti (malo ispod zapuštAnog) HAHAHAHAHA
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« Reply #1244 on: October 06, 2013, 10:59:39 »

Joj što kaki za ovo drndanje na leru.....kao prvo, u startu je slagao za iznos uštede, realno je u pitanju duplo manji iznos. Kao drugo, hoće li se putnici zimi na peronu ili na pauzi mrznuti 15-20 minuta zato što motor nije upaljen i ne grije, ili će se ljeti kuhati zato što klima ne radi? Vozio sam se sa mnogima i uglavnom se motor ne gasi zbog tih 15-20 minuta praznog hoda. Nije ni 'zdravo' po te velike motore često ih gasiti/paliti.
Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
Pages: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.056 seconds with 21 queries.