bhbus.ba
November 21, 2024, 22:13:10 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Centrotrans - Razno/Diskusije (2)  (Read 316335 times)
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #30 on: July 17, 2012, 21:51:09 »

Sarajevo - Wien


Ove gore ko da su na koridi...
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #31 on: July 17, 2012, 21:54:19 »

Taj ÜL313 nije los...da hoce on biti pa da ga ako bog da ubace nekad na moju liniju... Smiley
Logged

damir050
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.829



« Reply #32 on: July 17, 2012, 22:02:41 »

Koliko je  dobar  ovaj  Ayats  u  toliko je i los , u neku  ruku ima i  do ponasanja naseg  naroda  naime  slika  sve  govori i  nije  dzabe  ona  slika  vise kaze  od 1000 rijeci
Logged

flatić
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 1.181


flatić


« Reply #33 on: July 17, 2012, 22:05:11 »

šta si ovime htio da kažeš ?
Logged

The Doctor
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #34 on: July 17, 2012, 22:08:59 »

Htio je da kaže šta sam i ja rekla.

Sjećam se prije 3 godine kad sam se vraćala Prometom sa mora,lik spustio sic meni u krilo,došao šofer i izlijepio ga.
Ili sjedi ko čovjek,a ne ko pjana stoka u kafani.
Stavljanje nogu okolo i sjedenje mimo reda je nekulturno i neodgovorno.

Ali takav je posao...svega ćeš vidjeti.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
damir050
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.829



« Reply #35 on: July 17, 2012, 22:18:25 »

zar  nema   gore  naprijed  samo  4 mjesta ovdje  se  vide 5 osoba , ovo je  kaznjivo
Logged

flatić
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 1.181


flatić


« Reply #36 on: July 17, 2012, 22:21:37 »

Htio je da kaže šta sam i ja rekla.

Sjećam se prije 3 godine kad sam se vraćala Prometom sa mora,lik spustio sic meni u krilo,došao šofer i izlijepio ga.
Ili sjedi ko čovjek,a ne ko pjana stoka u kafani.
Stavljanje nogu okolo i sjedenje mimo reda je nekulturno i neodgovorno.

Ali takav je posao...svega ćeš vidjeti.
To je već pojašnjeno perfektno Wink
Al vidjela si sta je napisao "koliko je dobar toliko je i los ovaj Ayatas ".
Msm da bus nema nikakave veze sa ovim "seljacimA" i s anjihovom neodgovornošću xD
Logged

The Doctor
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #37 on: July 17, 2012, 22:23:02 »

Možda ima,komotan je,udoban,pa se razbaškarili...hahaha
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
damir050
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.829



« Reply #38 on: July 17, 2012, 22:23:53 »

to  koliko je los Ayats  se  odnosilo  na Gornju Sajbu   vidis  i sam  prizor  ,ok  necemo   vise o  tom
Logged

Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« Reply #39 on: July 17, 2012, 22:25:58 »

Svi hoće naprijed da sjede u deckeru a nisu ni svjesni koliko je to opasno, pogotovo bez vezanog pojasa, malo oštrije kočenje može dovesti do povrede a da ne govorim o nekom udesu ne daj Bože.
Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
damir050
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.829



« Reply #40 on: July 17, 2012, 22:27:05 »

Sad  nesto  drugo  zamislite  situaciju  sto  je  i normalno  naglo  kocenje ,ove  odozgo  bi bile  dole  
Logged

damir050
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.829



« Reply #41 on: July 17, 2012, 22:29:38 »

Meni je  jednom rekao  Sofer  koji je  vozio  za Sa , sada  nazalost  ne  vozi  Da znaju  ljudi  kolko je  opasno  sjedenje  u prvih 7 - 8 Redova  u  Autobusu  nikada nebi  sjedili
Logged

Almir
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.226



« Reply #42 on: July 18, 2012, 13:52:58 »

Ehh ovo je rizicno pustiit za Bugojno.. pun je kreno a nedo bog jos da mu uleti par studenata..  Cheesy Cheesy Bugojno-Sarajevo 075-T-244



Možda jedan od razloga je i taj da im je za Sloveniju i Bugarsku otišlo dosta turističkih autobusa, posto danas i sutra su utakmice Željezničara i Sarajeva, plus ostale vanredne i tako..
Logged

Kassbohrer
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.696



« Reply #43 on: July 18, 2012, 14:30:20 »

Moje zgode i nezgode sa Centrotransom  Grin

U petak sam morao u Sarajevo i jedina linija koja mi je odgovarala bila je ona večernja Bihać - Sarajevo, sa polaskom u 22:00 iz Bihaća. I dovezu me moji na stanicu, vidim parkiran N116 H na peronu... Bio sam se obradovao jer do sad sam se vozio u njihovim N116, pa da probam kakav je i N116 H. Kupim kartu, smjestim torbu u bunker, ispratim svoje, sjednem u autobus... Jako udobna sjedišta i prostor za noge malo veći od onog u N116. Vidim ja nešto nije u redu, autobus "vergla" ali nikako da upali. Hajd, ništa strašno, zna se desiti, upaliće on.... (vraga će upaliti)

Oko pola sata vozači su se borili da upale autobus, i nisu uspjeli. Najzad su odustali, vide da je nešto do elektronike i bez majstora nema ništa. Putnici pomalo ljuti, nestrpljivi, nervozni... Oko 23:00 u Bihać stiže N116 na liniji Sarajevo - Velika Kladuša (koji je u Bihaću trebao biti dva sata ranije, u 21:00. I to, da stvar bude još gora, stiže sa oko 60 putnika... Deset putnika viška na liniji dugoj preko 350 km!!!

Kad ono, vidi iznenađenja. Iz autobusa izlazi naš cijenjeni kolega Archy koji je putovao s tom linijom kući. I dok smo mi razgovarali, vodili su se "pregovori" o riješavanju novonastale situacije. CTS je zvao Mix-a da im pošalju autobus ali navodno su svi Mix-ovi autobusi bili na moru, zauzeti. Vozač nam tad dođe i saopšti da je jedina preostala solucija da N116 odveze putnike u Kladušu pa da se onda vrati po nas i odveze u Sarajevo. Ili to - ili da čekamo jutarnju liniju.  Kažu, ovaj će se iz Kladuše vratiti za oko dva sata, (što je nemoguće), al eto da malo ublaže situaciju. I ode on baš u Kladušu. Ja uđem u N116H i malo odspavam. I zbilja, vraća se onaj iz Kladuše ali tek u 02:30. I tek tad krećemo za Sarajevo. Znači, četiri i po sata čekanja da krenemo... Opet N116, živ sam se prebio u njemu, malo prostora za noge, al et... Važno je bilo samo krenuti.

Do Petrovca je putovala neka pijana ženturača koja je čitavo vrijeme "brstila", nije se gasila nikako, usmrdila čitav autobus na alkohol a vozaču prijetila da će mu odsjeći brkove. E da sam ja bio na "brkinom" mjestu, ja bih nju izbacio negdje u Medenom polju pa nek onda brsti sa divljim zvjerima od kojih nije ništa bolja. Hvala Bogu, izađe ona u Petrovcu i od tada je putovanje proteklo u najboljem redu, stigli smo u Sarajevo ujutro oko osam sati, znači kašnjenje od oko četri sata. Vozač nam se izvinuo zbog neugodnosti koje smo doživjeli, jedan lijep gest od njega...

P.S. Čuvar na AS Bihać ispričao mi je da su već nekoliko puta imali problema sa tim N116H i da su se opet usudili poslati ga na ovako zahtjevnu liniju. I stvarno, na ovako zahtjevne linije trebali bi slati najbolje autobuse... Sinoć sam se autom vraćao iz Sarajeva i u Ključu sam oko ponoći sreo Skylinera na toj liniji Bihać - Sarajevo, a u Ripču oko jedan sat poslije ponoći sreo sam MAN-a troosovinca na liniji Velika Kladuša - Sarajevo. Znači malo su se ouzbiljili, MAN je pravo riješenje za ovakve linije a oni ga pošalju tek nekoliko puta u sezoni...
Logged

Kud vozite zdravo bili, sretno stigli cilju željenom.
Na vas misle vaši mili, vratite se dragom domu svom.
Setra 417 HDH
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.917



« Reply #44 on: July 18, 2012, 15:36:35 »

Nije ti lahko nimalo bilo. Ma kakav man za takve linije on je "pretezak". Najbolje rijesenje od vozila iz CTS-a jest Euroliner.
Logged

Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.037 seconds with 21 queries.