Moje zgode i nezgode sa Centrotransom U petak sam morao u Sarajevo i jedina linija koja mi je odgovarala bila je ona večernja Bihać - Sarajevo, sa polaskom u 22:00 iz Bihaća. I dovezu me moji na stanicu, vidim parkiran N116 H na peronu... Bio sam se obradovao jer do sad sam se vozio u njihovim N116, pa da probam kakav je i N116 H. Kupim kartu, smjestim torbu u bunker, ispratim svoje, sjednem u autobus... Jako udobna sjedišta i prostor za noge malo veći od onog u N116. Vidim ja nešto nije u redu, autobus "vergla" ali nikako da upali. Hajd, ništa strašno, zna se desiti, upaliće on.... (vraga će upaliti)
Oko pola sata vozači su se borili da upale autobus, i nisu uspjeli. Najzad su odustali, vide da je nešto do elektronike i bez majstora nema ništa. Putnici pomalo ljuti, nestrpljivi, nervozni... Oko 23:00 u Bihać stiže N116 na liniji Sarajevo - Velika Kladuša (koji je u Bihaću trebao biti dva sata ranije, u 21:00. I to, da stvar bude još gora, stiže sa oko 60 putnika... Deset putnika viška na liniji dugoj preko 350 km!!!
Kad ono, vidi iznenađenja. Iz autobusa izlazi naš cijenjeni kolega Archy koji je putovao s tom linijom kući. I dok smo mi razgovarali, vodili su se "pregovori" o riješavanju novonastale situacije. CTS je zvao Mix-a da im pošalju autobus ali navodno su svi Mix-ovi autobusi bili na moru, zauzeti. Vozač nam tad dođe i saopšti da je jedina preostala solucija da N116 odveze putnike u Kladušu pa da se onda vrati po nas i odveze u Sarajevo. Ili to - ili da čekamo jutarnju liniju. Kažu, ovaj će se iz Kladuše vratiti za oko dva sata, (što je nemoguće), al eto da malo ublaže situaciju. I ode on baš u Kladušu. Ja uđem u N116H i malo odspavam. I zbilja, vraća se onaj iz Kladuše ali tek u 02:30. I tek tad krećemo za Sarajevo. Znači, četiri i po sata čekanja da krenemo... Opet N116, živ sam se prebio u njemu, malo prostora za noge, al et... Važno je bilo samo krenuti.
Do Petrovca je putovala neka pijana ženturača koja je čitavo vrijeme "brstila", nije se gasila nikako, usmrdila čitav autobus na alkohol a vozaču prijetila da će mu odsjeći brkove. E da sam ja bio na "brkinom" mjestu, ja bih nju izbacio negdje u Medenom polju pa nek onda brsti sa divljim zvjerima od kojih nije ništa bolja. Hvala Bogu, izađe ona u Petrovcu i od tada je putovanje proteklo u najboljem redu, stigli smo u Sarajevo ujutro oko osam sati, znači kašnjenje od oko četri sata. Vozač nam se izvinuo zbog neugodnosti koje smo doživjeli, jedan lijep gest od njega...
P.S. Čuvar na AS Bihać ispričao mi je da su već nekoliko puta imali problema sa tim N116H i da su se opet usudili poslati ga na ovako zahtjevnu liniju. I stvarno, na ovako zahtjevne linije trebali bi slati najbolje autobuse... Sinoć sam se autom vraćao iz Sarajeva i u Ključu sam oko ponoći sreo Skylinera na toj liniji Bihać - Sarajevo, a u Ripču oko jedan sat poslije ponoći sreo sam MAN-a troosovinca na liniji Velika Kladuša - Sarajevo. Znači malo su se ouzbiljili, MAN je pravo riješenje za ovakve linije a oni ga pošalju tek nekoliko puta u sezoni...