bhbus.ba
November 21, 2024, 21:33:24 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Centrotrans - Razno/Diskusije (2)  (Read 316322 times)
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #90 on: August 12, 2012, 00:20:59 »

@Troler ocito da je to malo radi reklame.. A 95% sam siguran da ce te linije raditi NL mozda uleti koji steyr, transliner .. Citya poslati na gradsku voznju kao prvo totalno ne isplativo, kao drugo nije prilagodjen tome, nema cak ni onog gdje se novac drzi, tako da bi vozac uvijek morao po dzepovima targat se da vrati kusur itd..

Ne da će možda uletjeti koji Steyr ili Transliner nego će sigurno raditi ako bar pola od traženog dobiju. NL-ova je samo 8 a oni ako dobiju sve ove linije trebaće im oko 30 autobusa u špici.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Setra 417 HDH
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.917



« Reply #91 on: August 12, 2012, 01:17:09 »

Tačno se igraju sa ovim linijama prema Bihaću i Velikoj Kladuši. Znaju da im te linije debelo pune džepove, pogotovo studenti, i opet se usuđuju slati ovakva vozila. Zašto bar ne prepuste to Mix-u.. Huh?
A sto bi prepustili, kad imaju toliku zaradu? A njima je potpuno svejedno, jer je putnik platio kartu, stovise im odgovara kad auto ostane u kvaru. Pare su legle, a auto stoji, sto znaci da ne trosi gorivo Wink
@Troler ja sam to tek tako rekao, ti si sigurno bolje upucen u stvari kako stoje gore, ali i GRAS bi se rasteretio. Zali boze radnih mjesta, ali sta ces drugo, nece patiti 200.000 ljudi radi 20-30. Mozda bude i jos koja prinova, tipa gradskog autobusa, ako dobiju te linije, sigurno ce kupovati kako bi se nametnuli i dokazali, da su spremni uci u gradski prevoz, i da su sposobni to obavljati.
« Last Edit: August 12, 2012, 01:19:40 by Setra 417 HDH » Logged

Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #92 on: August 13, 2012, 10:54:21 »

Ne da će možda uletjeti koji Steyr ili Transliner nego će sigurno raditi ako bar pola od traženog dobiju. NL-ova je samo 8 a oni ako dobiju sve ove linije trebaće im oko 30 autobusa u špici.

  8 MAN NL-ova
10 niskopodnih isizua stiže
2-3 niskopodna sprintera
a imaju i onoj jednog translinera koji se može pikati ko niskopodni, tako da imaju potrebnih  vozila, a ovih dodatnih 10 se može namaknuti sa steyrima, grafonjama i translinerima

a u ljetnoj sezoni, u nedostatku vozila, krpa se kako se stigne. Radi se punom parom i fali vozila.
Logged


Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #93 on: August 13, 2012, 11:44:36 »

Dobro, Isuzui i Sprinteri su druga kategorija, njih nisam ni računao u ovih 30. Ako dobiju oni će raditi sa Latinske ćuprije.

Na 31 ili 27a može bilo koji bus ali na 27, 28, 30, 33, 21, 22, 31e treba 20-tak vozila visokog kapaciteta, a oni u ovom trenutku mogu obezbjediti najviše 8 NL-ova i ona 2-3 zgloba. Ostalo će biti obični Grafovi, Štajeri, Translineri...

Stanovnici Tarčina, Ilijaša, Rakovice, vjerovatno će dobiti lošiji prevoz, jer je GRAS te linije do sad održavao po koliko-toliko redu vožnje i sa adekvatnim, pretežno novijim vozilima (naravno prednost je data tim linijama i zbog dobre naplate). S druge strane GRAS dobiva 20 zglobnih buseva sa tih linija, pa će biti nekih poboljšanja na ravničarskim linijama ali brdske linije na koje ne mogu zglobovi, a koje su u najkritičnijem stanju od toga neće imati velike koristi. Dok neki zglobovi budu vozali poluprazni po ravnici ili budu boravili u garaži, linije sa Doma Armije i Drvenije će i dalje raditi na 30-50% potrebnog kapaciteta.

Jedinu pravu korist će dobiti korisnici minibuskih linija jer GRAS će sad imati 30-35 minibusa i Centrotrans 10-15 tu će stanje biti puno bolje nego sad.

Ali pitanje je hoće li do toga uopće doći.
« Last Edit: August 13, 2012, 11:53:20 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« Reply #94 on: August 13, 2012, 16:27:18 »

Ljudi moji, nije da ih branim ali ova 0303 je daleko komfornija od Lions Coach-a....vozio sam se u njoj, sjedišta super udobna, ima klimu, ne drnda puno (za svoje godine)..jest ružan i neodržavan, ali ta auta su najbolje napravljena ikad. Teško će to ostati i u kvaru...ja sam prešao oko 600 km baš sa tim Mercom sa slike. Vozač koji je dužio kaže da u firmi nema ''žilavijeg'' auta, sada su mu dali 0303 VIP.
« Last Edit: August 13, 2012, 16:29:34 by Mustafa YJM » Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
coleman
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 638


« Reply #95 on: August 14, 2012, 13:45:46 »

Nisam bas pratio ovu temu, otkad CTS ima starog Lions Stara?
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #96 on: August 14, 2012, 13:57:04 »

To je Centrotrans Istočno Sarajevo.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
coleman
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 638


« Reply #97 on: August 14, 2012, 15:21:08 »

Bio je na linijia Sarajevo-Brcko, vidjen kod Loncara, a kako sam na brzinu vidio pisalo je samo Sarajevo, mada to nisam 100% siguran
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #98 on: August 15, 2012, 15:17:26 »

Dobro, Isuzui i Sprinteri su druga kategorija, njih nisam ni računao u ovih 30. Ako dobiju oni će raditi sa Latinske ćuprije.

Na 31 ili 27a može bilo koji bus ali na 27, 28, 30, 33, 21, 22, 31e treba 20-tak vozila visokog kapaciteta, a oni u ovom trenutku mogu obezbjediti najviše 8 NL-ova i ona 2-3 zgloba. Ostalo će biti obični Grafovi, Štajeri, Translineri...

Stanovnici Tarčina, Ilijaša, Rakovice, vjerovatno će dobiti lošiji prevoz, jer je GRAS te linije do sad održavao po koliko-toliko redu vožnje i sa adekvatnim, pretežno novijim vozilima (naravno prednost je data tim linijama i zbog dobre naplate). S druge strane GRAS dobiva 20 zglobnih buseva sa tih linija, pa će biti nekih poboljšanja na ravničarskim linijama ali brdske linije na koje ne mogu zglobovi, a koje su u najkritičnijem stanju od toga neće imati velike koristi. Dok neki zglobovi budu vozali poluprazni po ravnici ili budu boravili u garaži, linije sa Doma Armije i Drvenije će i dalje raditi na 30-50% potrebnog kapaciteta.

Jedinu pravu korist će dobiti korisnici minibuskih linija jer GRAS će sad imati 30-35 minibusa i Centrotrans 10-15 tu će stanje biti puno bolje nego sad.

Ali pitanje je hoće li do toga uopće doći.


Minibusa sada treba oko 70,faliće sa Centrotransom ili bez njega.Na nekim linijama fali barem 3,ako računaš da ima dvokratnih smjena.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Setra 417 HDH
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.917



« Reply #99 on: August 17, 2012, 18:00:12 »

Malo sam razmisljao i kad bi se stvari malo poslozile, trebat ce im jos 4-5 autobusa za medjugradski saobracaj. osim ova 2 comforta sto su kupili, takodje ce im trebati jos 4-5 turistickih autobusa, i x autobusa za gradski saobracaj.. Mislim da su uzeli veliki zalogaj, sa ulaskom gradski prevoz.
Logged

Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
Almir
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.226



« Reply #100 on: August 19, 2012, 08:13:16 »





Šta je ovo sa maske :S
Logged

ecehajic
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.792



« Reply #101 on: August 19, 2012, 08:17:02 »

Ništa bitno sa maskom,biće ofarbana sljedećih dana,vjerovatno je imala na sebi oštete pa je ošlajfana i kitovana.
Logged

Adin_Zne
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 6.229


www.BHBus.net


WWW
« Reply #102 on: August 19, 2012, 09:04:32 »

Čudim se pa i njemu nisu stavili masku od N1116.
Logged

Neoplan VIP Class
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #103 on: August 19, 2012, 12:51:26 »

hvala Bogu da nisu...kod svih kod kojih su stavili toliko je ružno uklopljena da se čovjeku neda gledati u nju. Nisu postigli ništa samo su urugafetili autobus...
Logged
Setra 417 HDH
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.917



« Reply #104 on: August 19, 2012, 13:44:41 »

Ta maska nije napravljena za tog autobusa i ona donosi niz (MINUSA) .. Jedan od tih nedostataka jest da vozac ne moze sam promjeniti sijalici ako mu pregori u putu, pa je mora bus gonti na servis, kako bi skinuli komplet masku, pa tek onda promjeniti sijalicu, drugi nedostatak jeste, da se farovi ne mogu namjestiti, tako da svjetla ima svukud, samo najmanje na putu ...
Logged

Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
Pages: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.034 seconds with 21 queries.