bhbus.ba
November 23, 2024, 07:45:41 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 77 78 [79] 80 81 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Centrotrans - Razno/Diskusije (2)  (Read 316864 times)
Palalija Kiseljak
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 189



« Reply #1170 on: August 28, 2013, 22:07:36 »

znači da iz vp uklonim jednog troosovinca i da ga dodam u dvoosovince?

da upravo tako znaci 3 dvoosovinca i 2 troosovinca Cheesy ako bude kakvih promjena javim uglavno ovako je meni receno ,aa i sigurno je 100 %
Logged
Palalija Kiseljak
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 189



« Reply #1171 on: August 28, 2013, 22:12:02 »

Manas nije ni cudo za Neoplane neki dan sam bio u CTS-ovoj bazi i ulazim u jednog Neoplana treba ici za Zagreb necete vjerovati preko 4 miliona km , oni su odradili svoje aa ove Man-ove nece da cuvaju radnici zato i hoce da ih prodaju .
Logged
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #1172 on: August 28, 2013, 22:19:00 »

Nece ni oni dugo jos kao ni Stajeri i Grafonje...i oni su presli veoma mnogo, nisu vise ni pouzdani toliko osim par primjeraka..neki bi se mozda i mogli prodat za neke sitne pare a ostalo vjecno garazirat...odlicna zamjena bi im bili MB Conecto ili MAN SU363
Logged

Setra 417 HDH
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.917



« Reply #1173 on: August 28, 2013, 22:21:23 »

Njima fali 15-tak lion's regio manova ili trendlinera ..
Logged

Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #1174 on: August 28, 2013, 22:25:12 »

fali im onoliko koliko sada imaju Stajera i Grafonja..dobar bi bio i prigradski NL313 kao kod Bjeljevca za linije prema Brezi i Kaknju... mislim da su Regio i Trendliner noviji i dosta skuplji od Conecta ili SU313/363 koji se kao polovan moze naci veoma dobar
Logged

Palalija Kiseljak
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 189



« Reply #1175 on: August 28, 2013, 22:28:33 »

ma imaju oni dobar vozni park ali rade previse u njih  neki autobusi preko ljetne sezone ovi medjugradski bukvalno se ne gase , sjecam se   da je jedan dvoosovinac dok ga je moj stari vozio za 1 sedmicu presao  oko 15 000 km , nemaju vremena ni popravljati autobuse dodje sa linje ono nesto mehanicari malo pregledaju ga i ponovo na liniju ako vozaci ne cuvaju nema nista od tog autobusa..
Logged
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #1176 on: August 28, 2013, 22:37:55 »

imaju oni veliki ali vecinom zastarjel vozni park... upravu si da se neki negase...pravi primjer su na linijama gdje autobusi nisu u garazi nego se ostavljaju kod vozaceve kuce npr Hrenovica,Rastelica,Breza itd... tada vozila ujutro dovezu putnike i odu do garaze samo natocit gorivo i nazad na linije...rijetko koji produ kontrole za ispravnost i drugo
Logged

Setra 417 HDH
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.917



« Reply #1177 on: August 28, 2013, 22:39:35 »

Kolega dzabe ga i cuvati ako se on ne odrzava.. Kad on ima 4-5 gresaka na displeju koji ces ga racku cuvati, na vozaču je samo da odrzava higijenu kakvu-takvu, naravno da posjeduje odredjene soferske sposobnosti.. Manove su vecinom zaduzili bolji vozaci, koji paze na autobuse, koji paze na vlastitu higijenu, koji znaju sa narodom raditi, kultura na nivou i te stvari .. Ali sa Manovima treba raditi, pa tako kao ljude ne treba otpisati neke sto rade Zenicu, Brezu, Vareš, Kakanj itd .. Neki i ne zele da rade vani, jer to iziskuje mnogo vremena zivaca itd .. Vozni park manje više... Imaju dosta i krševa .. Kazem uzeli su prevelik zalogaj.. Vidim trazili su mehaničara elektičara itd ..
Logged

Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
Palalija Kiseljak
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 189



« Reply #1178 on: August 28, 2013, 22:40:14 »

sedmicu vidis procitat Cheesy mala ispravka oko 10 000  km znaci autobus je otisao jednom za Amsterdam to ti je oko 5000 km u oba smjera i dok se vratio opet je poslat za Amsterdam toliki put prevaljen a samo nekih 2-3 sata u garazi bio .
Logged
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #1179 on: August 28, 2013, 22:50:56 »

Kolega dzabe ga i cuvati ako se on ne odrzava.. Kad on ima 4-5 gresaka na displeju koji ces ga racku cuvati, na vozaču je samo da odrzava higijenu kakvu-takvu, naravno da posjeduje odredjene soferske sposobnosti.. Manove su vecinom zaduzili bolji vozaci, koji paze na autobuse, koji paze na vlastitu higijenu, koji znaju sa narodom raditi, kultura na nivou i te stvari .. Ali sa Manovima treba raditi, pa tako kao ljude ne treba otpisati neke sto rade Zenicu, Brezu, Vareš, Kakanj itd .. Neki i ne zele da rade vani, jer to iziskuje mnogo vremena zivaca itd .. Vozni park manje više... Imaju dosta i krševa .. Kazem uzeli su prevelik zalogaj.. Vidim trazili su mehaničara elektičara itd ..

al dzaba ti higijena kad se bus zapali ili otkazu kocnice...tu nepomaze nikakva higijena Cheesy sto se tice higijene vecina vozila je extra cista,nema smeca,nema potpisa...stalno na AS vidim da vozaci kada parkiraju bus na peron odu da razgledaju dali ima smeca i dali je sve uredu..vise puta sam spominjao da su kontrole u bazi rigorozne i da vozac najcesce odgovara na neki osteceni dio u busu ili cak ako se nade neko smece u busu... medutim te kontrole su izgleda nikakve kod vozaca vecim stazom u CTSu.. prevelik zalogaj jesu uzeli...dobra organizacija ih izvlaci ali bi im se mozda ovaj ulazak na ''GRASove'' linije mogao obiti o glavu
Logged

Palalija Kiseljak
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 189



« Reply #1180 on: August 28, 2013, 22:59:26 »

to jest pre pre pre veliki zalogaj jer unistiti ce autobuse skroz na skroz , imati ce previse linija onda problemi nema dovoljno autobusa pa ce stvaljati ove visokoturisticke da vozaju ove gradske linije bas kao sto je bio slucaj nekoliko Man-ova lions dvoosovinaca dok je ono nedavno bio strajk Grasovaca vozali po Sarajevu to bi mogao biti slucaj i sada , osim ukoliko ne nabave jos gradskih autobusa .
Logged
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #1181 on: August 28, 2013, 23:04:32 »

sjecam se jednom da je dvospratni Neoplan vozio za Vogoscu..tada je sigurno ispao neki bus sa te linije a nije bilo adekvatne zamjene..po meni gore ce biti ako budu morali napustit ove GRASove linije...gdje ce onda sa gradskim MANovima i Neoplanima...da pocnu vozat za Brezu,Kakanj ,Visoko... ljudi se pate i u onim NL313 a nemislim da bi u ovim bilo nista bolje...
Logged

Palalija Kiseljak
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 189



« Reply #1182 on: August 28, 2013, 23:07:59 »

ma ne znam sta recii , zao mi autobusa unistit ce ih .
Logged
svicer
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 154



« Reply #1183 on: August 28, 2013, 23:15:57 »

sedmicu vidis procitat Cheesy mala ispravka oko 10 000  km znaci autobus je otisao jednom za Amsterdam to ti je oko 5000 km u oba smjera i dok se vratio opet je poslat za Amsterdam toliki put prevaljen a samo nekih 2-3 sata u garazi bio .

Daj ljudi, imali netko da nam pojasni, koliko je kilometara izmedju ta dva grada, i da je teretski nemoguce toliko izvesti po Evropi, dnevno preko 1000 km je malo mlogo a i polasci se nekad ne poklapaju, a tek zakonske odredbe
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1184 on: August 28, 2013, 23:21:24 »

Njima fali 15-tak lion's regio manova ili trendlinera ..


Dobro bi došli za linije tipa Zenica, Tuzla, Banja Luka, Bugojno, Mostar. Mogli bi zamjeniti Citylinere koji na tim linijama polako privode karijeru kraju, a vjerovatno bi bilo manje slučajeva da na tim linijama rade vozila tipa Steyr, Transliner Ü, SÜ363, ili što je bio vrhunac Centroliner koji je najmanje 2x išao za Srebrenicu.

@Palalija, ne vjerujem da će više stavljati visokoturističke na GRAS-ove linije osim možda u slučaju kakvog štrajka, ili što je aktuelno isključenja struje tramvajima i trolejbusima. Jeste da su se prva dva mjeseca mogli vidjeti Citylineri, Skylineri, Mercedesi O303, LC, ali evo nakon zadnjih nabavki na GRAS-ovim linijama više nema čak ni MAN NL313 troosovinaca (mada njih očekujem ponovo početkom šk.god.), kao ni Štajera, i Grafova.
S druge strane s Centrotransom se nikad ne zna i više ništa ne može iznenaditi.

Ali u svakom slučaju slažem se sa manasom da su Grasove linije krupan zalogaj, jer su umjesto gradskih mogli kupiti nekoliko međugradskih autobusa koji im očigledno fale.
« Last Edit: August 28, 2013, 23:28:17 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Pages: 1 ... 77 78 [79] 80 81 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.037 seconds with 20 queries.