Jarane neznam jesi li vozač ili nisi, ali to vozilo s tim mjenjačem valja samo vani na autoputevima, ali na nasim to se rastrga.
Za naše puteve je zakon šaltač, ja sam dekera molio Boga prodati samo zbog mjenjača jer je osjetljiv, a nisam mogao ugraditi šaltač jer je nizak, a dosta ljudi je izbacivalo EPS mjenjace i ubacivalo šaltače, zato za naše puteve je zakon ŠALTAČ...
Bez uvrede Mirza, ali ovo je cudesna osobina balkanaca: "svijet grijesi, mi znamo najbolje"!
Na novim motorima od 400+ KS rucni mjenjac je besmislen, takav bi u ovom Citylineru od Sarajeva do Broda trosio vjerovatno 20% vise goriva od automatika.
Osim toga, kakav je to mit o "bosanskim putevima"? Da li mislis da se put Sarajevo - Brod konfiguracijom razlikuje od neke magistrale u Francuskoj, ili da li je put Konjic - Jablanica puno drugaciji od puteva oko Lago di Garda i Italiji. Pa tamo svako kilometar dva imas pjesacki prijelaz ili ogranicanje 40 km/h!
Ako ima neki problem, onda je vjerovatnoca:
Vozaci ga ne znaju koristiti 80%
Kvar mjenjaca 20%
Da li su Relaxovi ili Medexovi vozaci prosli trening za ovaj bus? Da se razuijemo, nisu vozaci krivi zato sto ne znaju nesto, vec firma koja im nije organizovala trening.