Ozbiljan servis ima Neoplan/MAN i Isuzu u sklopu Sejarija, Scania i Volvo imaju svoje jer su oni direktno prisutni u BiH, a Mercedes Benz ima svoj u sklopu Autoline-a i dilerske mreze.
Koliko su oni dobri, to je pitanje hipoteticko, jer nekome i za njegov Audi A4 ovlasteni servis nekada moze biti dobar a nekada los, a kamoli za bus.
Sto se tice ovoga:
po pitanju iskoristivosti vozila, trenutno obim naših poslova govori da će vozila dosta vremena stajati tako da smo ih planirali ponuditi i drugim agencijama i prevoznicima ukoliko za tim u BiH ima potrebe.
Uhhhhhhh!
Po ovome vi ne treba da kupite autobus...
Koliko ja znam, u vasoj bransi uobicajeno rjesenje za autobuse je outsourcing, to jest contracting, dakle sklapanje srednjorocnih ili sezonskih ugovora gdje se autobus uzima u najam, najcesce od covjeka koji je ujedno i vlasnik busa (mali obrtnik). Taj nacin rada je dosao i do HR, a u SLO je vec dugo tako. Vi garantujete odredjeni "promet" i na taj nacin se vlasnik odluci da ulozi novac u bolji autobus.
Bitno je da autobus ne radi na linijskom saobracaju, ili da ga dijelite sa drugom agencijom, vec da imate iskljucivo pravo koristenja.
Vjerujem da kod nas u BiH taj princip za sada tesko ide, ali evo ovdje na forumu je Neo, vlasnik Elle Travel iz Tuzle koji ako se ne varam, radi upravo tako, sa vrhunskim autobusom Neoplan Starliner.
Autobus je skupa stavka, najlakse ga je kupiti, a odrzavanje i eksploatacija su ono sto ga cini komplikovanim. Osim toga, morate uposliti i vozace, najmanje dvojicu, koji vas kostaju i kada bus stoji.
Princip je slijedeci: uvijek ce te moci iznajmiti bolji autobus nego sto ce te ga moci kupiti
Izuzetak tipa Atlas iz HR ili Kompas iz SLO samo potvrdjuje pravilo...