bhbus.ba
December 18, 2024, 04:22:18 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Prodaja autobusa u BiH i regionu  (Read 384969 times)
tour
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 4



« Reply #375 on: September 16, 2011, 23:41:58 »

Malo sam ja preletio po forumu i vidim ponudu. Generalni mi je problem što mi je veza sa autobusom samo to što sam se vozilo par puta istim.

Dajte mi neko uputstvo? razliku? gledali smo do sada Temsu novu 27 mjesta čini mi se a ponudili su nam se neki prijatelji iz Turske da nam nabave prepravljeni Sprinter (teretni u putnički) . Pošto ne poznajemo materiju dovoljno malo je komplikovano ići u bilo kakve pregovore... ako možete da me razumijete. Zato i tražim informacije.
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #376 on: September 17, 2011, 08:37:55 »

Malo sam ja preletio po forumu i vidim ponudu. Generalni mi je problem što mi je veza sa autobusom samo to što sam se vozilo par puta istim.

Dajte mi neko uputstvo? razliku? gledali smo do sada Temsu novu 27 mjesta čini mi se a ponudili su nam se neki prijatelji iz Turske da nam nabave prepravljeni Sprinter (teretni u putnički) . Pošto ne poznajemo materiju dovoljno malo je komplikovano ići u bilo kakve pregovore... ako možete da me razumijete. Zato i tražim informacije.

Zavisi šta želiš novo polovno i sl...Ti Sprinteri koji se prepravljaju u Turskoj se mogu dobro srediti ali opet ne moze se ni tu "ubaciti" veci broj sjedista. Sv eviše od 15 smanjuje prtljazni prostor i sl. Dakle tu ti Temsa nije loš izbor iako ja nisam baš "fan" tih "kamioncica" tipa Temsa, Isuzu,. Zavisi koliko imaš novca na raspolaganju. Najidealniji izbor ti je MB Medio iako imaš dosta ovih karoserista tipa Ristic, Kusenitz i sl
Što se tiče velikog autobusa , spomenuo si turističke ture mislim da svako vozilo starije od 10 godina ti se ne isplati kupovati jer je to vec staro za taj vid posla. Pročitao si šta kaže Neo koji možda ima najbolje održavane starije autobuse (uslovno rečeno starije)) u BiH. Slažem se s njim 100%. Ako si već razmišljao o leasingu i sl onda ti je najbolja opcija MAN eventulano Neoplan tourliner . Naravno za MANa važi pretpostavka da mu nisu "nakamarali" veliki broj sjedišta, dakle sve više od 45 u Lions Coachu je previše. Isto važi i za Tourlinera.
Logged
The_Dubster
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #377 on: September 17, 2011, 21:59:04 »

Moje skromno mišljenje -> Isuzu Turkiz IV, ako se već ima para, jer bus je isplativ, ima dijelove i ovlašteni servis... A što se tiče većeg busa, tu je izbor već mnogo veći i ima više faktora...
Logged


transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #378 on: September 18, 2011, 12:07:05 »

Moje skromno mišljenje -> Isuzu Turkiz IV, ako se već ima para, jer bus je isplativ, ima dijelove i ovlašteni servis... A što se tiče većeg busa, tu je izbor već mnogo veći i ima više faktora...

Mozda su malo popravili kvalitet motora ali ovi dosadasnji su crkavali prije 300 000 kilometara predjenih
Logged
The_Dubster
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #379 on: September 18, 2011, 12:20:41 »

a evo konkretno, spominjao si Temsu, a korisnik tour je spominjao lizing, pa da javi mda ima dole u Podlugovima ona temsica od Gogo travel koja je valjda uzeta jer nije plaćan lizing, pa se možda može i ona uzeti...
Logged


Ins
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 379



« Reply #380 on: September 18, 2011, 15:04:17 »

Pozdrav svima,

novi sam na forumu pa bih Vas zamolio za dvije informacije.

Za potrebe turističke agencije (ture po BiH, regionu i ponekada europa) planiramo kupovinu jednog ili dva autobusa.

jedan manji do 20 - 25 mjesta i jedan veći do 50tak mjesta.

Koje modele nam preporučujete po sistemu best buy - najbolji omjer uloženo dobiveno...



Kao sto si do sada vidio, nije to bas tako lako.

Prije svega, vi pricate o 2 razlicita vozila. Ja prvo savjetujem da malo razmislite da li vam trebaju oba  u jednakom omjeru. Zasto: jer je to skupa igracka ako puno stoji, dakle ako vam treba u velikom broju slucajeva bus od 50 sjedista a ponekad minibus, onda je bolje rentati ovog malog po potrebi, a kupiti dobar autobus turisticke klase (ili cak 2).

Moze biti i obrnuto, da vam rijetko treba kapacitet od tih 50 putnika, onda je finansijsko samoubistvo kupovina turistickog autobusa.

Druga stvar, obratite paznju na EURO norme za motor i kao i za norme dB koje vozilo proizvodi. Ako se bavite turizmom, u zapadnoj Evropi vrlo cesto turisticka putovanja podrazumijevaju ulazak u zasticena podrucja, parkove prirode ili gradska sredista, gdje moze biti zabrana ulaska ako ne ispunjavate odredjene norme. Po ovom pitanju, savjet je sto novije, to bolje, najbolje od 2002 pa mladje.

Sto se tice vrste vozila, turisticke organizacije u zapadnoj evropi najcesce koriste minibuse koje ste spomenuli, dakle Mercedes Benz Sprinter (ili Iveco ili VW Crafter, itd) koji je iz furgona preradjen u luksuzni turisticki minibus. To rade i ti Turci, a po Turskoj licenci kod nas radi i firma Komel iz Sarajeva (http://www.komel.ba/minibus.html ). Firme koje to rade zovu se karoseristi, ima ih puno, i moze se specificirati minibus po zelji. Evo npr jednog http://www.truckscout24.de/search/ger/detail.asp?vehicletype_id=6&vehicle_id=13699176&make=26&mid=6&page=2&AllowNext=1&language=ger koji je takodjer iz fabrike izasao kao furgon Wink
 Turisticke agencije ih vole jer su mali, pa mogu u gradske centre, jako jeftini za odrzavanje jer su bazirani na furgonu, a i brzi su, idu bez problema 150-160 km/h (na stanu sto zakonski ne bi trebali ali to je druga prica Smiley )

Turisticki autobus je ozbiljna prica, generalno u turizmu preovladavaju Setra i Neoplan. Trebate obratiti paznju na vrstu i razmak izmedju sjedista, jer vrlo cesto bus namijenjen za linije od par sati voznje ima minimalan tzv "pitch", odnosno prostor za noge. A to je pogubno za tursiticka putovanja gdje se puno provodi vremena u busu. Dakle, kupujete duzi bus sa manje sjedista. Busevi su najcesce dugi 12, 13 i 15 metara, s tim da ovi zadnji imaju 3 osovine, sto poskupljuje eksploataciju.

Tehnoloski gledano, svi moderni busevi stari par godina su slicno opremljeni, imaju EUR 4 ili EUR 5 motore, retardere, ESP, itd, itd... i svi oni idu veliki broj kilometara bez problema.
Turisticki busevi imaju znacajno manju kilometrazu od buseva koji su bili u medjunarodnom linijskom saobracaju, pa je i porijeklo bitno. Bjezite od raznoraznih boja, probajte naci bijeli ili srebreni, jer se eventualna ostecenja na "dizajniranom" busu tesko pokrivaju.

Sto se tice proizvodjaca, preporuka bi bila Setra, Neoplan, Mercedes Benz i MAN, a od alternativnih spanski IrizarScania i turska Temsa. Oni zajedno pokrivaju sigurno nekih 90% turistickog segmenta u Evropi, i nema potrebe da eksperimentisete sa nekim drugim proizvodjacima.
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #381 on: September 18, 2011, 15:42:49 »

Pozdrav svima,

novi sam na forumu pa bih Vas zamolio za dvije informacije.

Za potrebe turističke agencije (ture po BiH, regionu i ponekada europa) planiramo kupovinu jednog ili dva autobusa.

jedan manji do 20 - 25 mjesta i jedan veći do 50tak mjesta.

Koje modele nam preporučujete po sistemu best buy - najbolji omjer uloženo dobiveno...



Kao sto si do sada vidio, nije to bas tako lako.

Prije svega, vi pricate o 2 razlicita vozila. Ja prvo savjetujem da malo razmislite da li vam trebaju oba  u jednakom omjeru. Zasto: jer je to skupa igracka ako puno stoji, dakle ako vam treba u velikom broju slucajeva bus od 50 sjedista a ponekad minibus, onda je bolje rentati ovog malog po potrebi, a kupiti dobar autobus turisticke klase (ili cak 2).

Moze biti i obrnuto, da vam rijetko treba kapacitet od tih 50 putnika, onda je finansijsko samoubistvo kupovina turistickog autobusa.

Druga stvar, obratite paznju na EURO norme za motor i kao i za norme dB koje vozilo proizvodi. Ako se bavite turizmom, u zapadnoj Evropi vrlo cesto turisticka putovanja podrazumijevaju ulazak u zasticena podrucja, parkove prirode ili gradska sredista, gdje moze biti zabrana ulaska ako ne ispunjavate odredjene norme. Po ovom pitanju, savjet je sto novije, to bolje, najbolje od 2002 pa mladje.

Sto se tice vrste vozila, turisticke organizacije u zapadnoj evropi najcesce koriste minibuse koje ste spomenuli, dakle Mercedes Benz Sprinter (ili Iveco ili VW Crafter, itd) koji je iz furgona preradjen u luksuzni turisticki minibus. To rade i ti Turci, a po Turskoj licenci kod nas radi i firma Komel iz Sarajeva (http://www.komel.ba/minibus.html ). Firme koje to rade zovu se karoseristi, ima ih puno, i moze se specificirati minibus po zelji. Evo npr jednog http://www.truckscout24.de/search/ger/detail.asp?vehicletype_id=6&vehicle_id=13699176&make=26&mid=6&page=2&AllowNext=1&language=ger koji je takodjer iz fabrike izasao kao furgon Wink
 Turisticke agencije ih vole jer su mali, pa mogu u gradske centre, jako jeftini za odrzavanje jer su bazirani na furgonu, a i brzi su, idu bez problema 150-160 km/h (na stanu sto zakonski ne bi trebali ali to je druga prica Smiley )

Turisticki autobus je ozbiljna prica, generalno u turizmu preovladavaju Setra i Neoplan. Trebate obratiti paznju na vrstu i razmak izmedju sjedista, jer vrlo cesto bus namijenjen za linije od par sati voznje ima minimalan tzv "pitch", odnosno prostor za noge. A to je pogubno za tursiticka putovanja gdje se puno provodi vremena u busu. Dakle, kupujete duzi bus sa manje sjedista. Busevi su najcesce dugi 12, 13 i 15 metara, s tim da ovi zadnji imaju 3 osovine, sto poskupljuje eksploataciju.

Tehnoloski gledano, svi moderni busevi stari par godina su slicno opremljeni, imaju EUR 4 ili EUR 5 motore, retardere, ESP, itd, itd... i svi oni idu veliki broj kilometara bez problema.
Turisticki busevi imaju znacajno manju kilometrazu od buseva koji su bili u medjunarodnom linijskom saobracaju, pa je i porijeklo bitno. Bjezite od raznoraznih boja, probajte naci bijeli ili srebreni, jer se eventualna ostecenja na "dizajniranom" busu tesko pokrivaju.

Sto se tice proizvodjaca, preporuka bi bila Setra, Neoplan, Mercedes Benz i MAN, a od alternativnih spanski IrizarScania i turska Temsa. Oni zajedno pokrivaju sigurno nekih 90% turistickog segmenta u Evropi, i nema potrebe da eksperimentisete sa nekim drugim proizvodjacima.

u malo priče rečeno apsolutno sve. Neke stvari sam zaboravio reci a ovdje su spomenute. Slažem se sa svim napisanim u potpunosti...
Logged
borislav
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 740



« Reply #382 on: September 18, 2011, 15:52:27 »

Ovakva setra je predobra za turizam. Euro 3 motor sa 420 ks je vrh.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=150144966&__lp=4&scopeId=B&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=22700&vehicleCategory=Bus&segment=Truck&minFirstRegistrationDate=2000-01-01&maxFirstRegistrationDate=2003-12-31&negativeFeatures=EXPORT&category=Coach&lang=de&pageNumber=3
Logged

SETRA THE BEST
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #383 on: September 18, 2011, 17:19:07 »


ma jok ba.... ja lično za turističke rute nebih uzimao ispod Euro 4 iz raznoraznih razloga...Osim toga Setra 315 GT HD nije turistički autobus u pravom smislu riječi.
Logged
borislav
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 740



« Reply #384 on: September 18, 2011, 18:29:25 »

Nego kakav je autobus? Onda uzmi 417 HDH ili mercedesa travega.
Logged

SETRA THE BEST
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #385 on: September 18, 2011, 18:34:10 »

Nego kakav je autobus? Onda uzmi 417 HDH ili mercedesa travega.

dobro ba ne moraš odmah da se ljutiš. Ja neću uzimati ništa ali onaj ko daje ogroman novac mora dobro da razmisli šta uzimati jer kao što reče INS "previše je ovo skupa igračka" da bi stajala jer stojeći "jede" samoga sebe.
315 je međugradski autobus namjenjen za prevoz putnika u međugradskom saobraćaju na većim destinacijama a može se koristiti u izuzetnim prilikama i kao turistički autobus
Osim toga autobus je relativno star ne po godinama nego po Euro normi o čemu sam se već "očitovao"...
Logged
borislav
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 740



« Reply #386 on: September 18, 2011, 18:42:05 »

Nego kakav je autobus? Onda uzmi 417 HDH ili mercedesa travega.

dobro ba ne moraš odmah da se ljutiš. Ja neću uzimati ništa ali onaj ko daje ogroman novac mora dobro da razmisli šta uzimati jer kao što reče INS "previše je ovo skupa igračka" da bi stajala jer stojeći "jede" samoga sebe.
315 je međugradski autobus namjenjen za prevoz putnika u međugradskom saobraćaju na većim destinacijama a može se koristiti u izuzetnim prilikama i kao turistički autobus
Osim toga autobus je relativno star ne po godinama nego po Euro normi o čemu sam se već "očitovao"...
Ne ljutim se...treba se stvarno dobro razmisliti. Ja sam se vozio dosta setri pretezno 315 GT HD i stvarno su ekstra udobni  a vozio sam se i u ovom manu http://i55.tinypic.com/34h9x5g.jpg i stvarno je los sto se tice udobnosti...sjedista tvrda, ne udobna...
Logged

SETRA THE BEST
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #387 on: September 18, 2011, 18:47:34 »

Nego kakav je autobus? Onda uzmi 417 HDH ili mercedesa travega.

dobro ba ne moraš odmah da se ljutiš. Ja neću uzimati ništa ali onaj ko daje ogroman novac mora dobro da razmisli šta uzimati jer kao što reče INS "previše je ovo skupa igračka" da bi stajala jer stojeći "jede" samoga sebe.
315 je međugradski autobus namjenjen za prevoz putnika u međugradskom saobraćaju na većim destinacijama a može se koristiti u izuzetnim prilikama i kao turistički autobus
Osim toga autobus je relativno star ne po godinama nego po Euro normi o čemu sam se već "očitovao"...
Ne ljutim se...treba se stvarno dobro razmisliti. Ja sam se vozio dosta setri pretezno 315 GT HD i stvarno su ekstra udobni  a vozio sam se i u ovom manu http://i55.tinypic.com/34h9x5g.jpg i stvarno je los sto se tice udobnosti...sjedista tvrda, ne udobna...

Ma svaka setra je sto se tice udobnosti ekstra to nije sporno. Pa Setra serije 2 i MB 303 su vrh vrhova i kad je u pitanju udobnost i ekonomicnost i kvalitet i funkcionalnost . Međutim za turističke ture potrebna su vozila novijeg datuma proizvodnje u tome je poenta. MAN je dobro vozilo, pouzdano, ekonomično međutim  kod MANa je problem neudobnost sjedišta ponajviše pogotovo kod ovih novijih gdje je ubačen veci broj sjedišta od optimalnog. Vozio sam se u Lions Staru 2004. godiste koji je VIP i vjeruj mi da je udobnost savršena..
Logged
Setra 417 HDH
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.917



« Reply #388 on: September 18, 2011, 19:31:05 »

Man lion's coach EEV ili Setra 415 HD ..
Logged

Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
tour
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 4



« Reply #389 on: September 18, 2011, 21:08:49 »

Svaka cast!

Upravo mi je ovo trebalo.

Hvala na savjetima, konkretno  me zanimaju dvije stvari:

koji proizvođać ima dobar servis u BiH?
kakve su zakonske odredbe u bih po pitanju vozača i starosti vozila?


po pitanju iskoristivosti vozila, trenutno obim naših poslova govori da će vozila dosta vremena stajati tako da smo ih planirali ponuditi i drugim agencijama i prevoznicima ukoliko za tim u BiH ima potrebe.

Svjesni smo da je vlastiti autobus finansijski izdatak ali imamo dosta losih iskustava sa unajmljivanjem prevoznika (kašnjenja su najblaža stvar, loša i prljava vozila.. .itd itd...) tako da naši partneri iz inostranstva traže od nas da podignemo kvalitet u tom segmentu.
Logged
Pages: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.034 seconds with 21 queries.