Setra 417 HDH
|
|
« Reply #510 on: May 10, 2013, 21:29:13 » |
|
Ma kakva I. Hercegovina, zaposlenost je 7-8% da su usli na to trziste tu bi im bio kraj. Nego pametno uradiše sto nikad nisu tamo usli. Po tom bi Ubla Tours i Ušće bili giganti jer mislim da su skoro jedini prevoznici.. Pa VP na lokalu i nije toliko los kao sto kukate(PPZ sa 0303 vozi liniju za Mostar nekih 250-300km, takodjer isto tako i LT Banovići... Jedini nedostatak je sto pojedina vozilla nemaju klime, i doduse se u njima u ljetnim mjesecima malo ruzno voziti, mislim na 0303. Ovo ostao je sve OK.
Za 0303 - vidjam ga u garazi ono je zvijer od autobusa, jede asfalt, mislim da je poluautomatik
|
|
|
Logged
|
Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
|
|
|
Ins
Putnik
Offline
Posts: 379
|
|
« Reply #511 on: May 10, 2013, 22:49:44 » |
|
Slazem se za ekonomski potencijal istocne Hercegovine (tj njegov potpuni nedostatak) ali smatram da su trebali uci, i voziti sa Isuzu ili minibusevima, jer su linije komplementarne. Mogli su drzati Trebinje - Stolac - Mostar ili Trebinje - Mostar - Banja Luka ili Mostar - Trebinje - Herceg novi.... Umjesto toga su napravili Konjic Bus i pukli, eno ih na listi poreskih duznika, duguju tipa 200-300.000 KM kao Konjic bus
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Setra 417 HDH
|
|
« Reply #512 on: May 10, 2013, 22:59:27 » |
|
Liniju za HN je planirao otvoriti APB Mostar, to je njihova stara linija vozili su je od 60 ih godina proslog vijeka do 1992 .. Prije nekoliko godina se pricalo o toj liniji, ali to je sve propalo, nisu se smjeli upustiti u takav rizik.. Sada CTS piči iz Sarajeva preko Mostara-Stoca-Ljubinja-Trebinja za HN, tu liniju radi sa Turkizom, prosjek putnika ono sto sam zapazio je 10-15 .. Liniju Trebinje - BL drze Globtour(prevoz vučić) AP Mostar u koperaciji.. putnika sasvim solidno 10-15.. Konjic Bus nisu oni napravili, nego je gazda vec imao Konjic bus i onda je na tenderu kupio BT.. To sto su oni duzni poreza je prava sitnica je Ministarstvo obrazovnja HNK duzno njima .. Navodno je rijec o milionskim ciframa, sto uveliko koči razvoj Bregave, mada se onda i bez toga polako, ali postepeno razvija .. Mislim da su 10 godina vozili skoro za nizasta .. Pare koje su dobijali sumnjam da su mogli pokrivati troskove goriva ..
|
|
|
Logged
|
Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
|
|
|
Ins
Putnik
Offline
Posts: 379
|
|
« Reply #513 on: May 10, 2013, 23:03:16 » |
|
E vidis to nisam znao, da je KB kupio BT? Usput, ima li kakvog napretka oko statusa autobuske stanice u Stocu, hoce li je neko normalan preuzeti? Ja se nadam BT ili APB
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Setra 417 HDH
|
|
« Reply #514 on: May 10, 2013, 23:09:04 » |
|
Stanica je ruglo grada Stoca. Ne znam u čijem je vlasništvu. Sumnjam da ce ih ijedna od ove dvije firme uzeti, jer "nacionalno i politički" ne odgovaraju. APB ništa ne veže za Stolac osim 10-15 vanrednih voznji sto odrade iz Stoca i to je to.. Bregavi Trans mislim da bih to bilo potrebno, jer im je 99% putnika iz Stoca i okolice, a sjedište firme je u Mostaru. Mislim u najmanju ruku da bih trebali otvoriti mjesto za prodaju karata.. I objezbjediti si vlastiti parking..
|
|
|
Logged
|
Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
|
|
|
Ins
Putnik
Offline
Posts: 379
|
|
« Reply #515 on: May 10, 2013, 23:16:48 » |
|
Ja znam cija je, vodi se na Renner, koji je u postupku likvidacije zbog utaje poreza, tako da ce nadlezni sud prodavati na licitaciji stanicu kad-tad. Ali kao sto ti kazes, ocito se nesto ceka sa tim. Doduse, mozda je sada ona na redu nakon sto su sudski prodali buseve i linije, koje je kupio Autoherc.
I ja mislim da ona najvise treba BT. Zar zaista nemaju svoj punkt u Stocu, tj parking i prodajno mjesto?! Ako je to tako, upravo o tome ja pricam, da jednostavno ne koriste prilike za sirenje, i dok se probude, vec ce biti kasno. Vec sada im je teze cim Autoher vozi iz Stoca.
Sto se politicke situacije u Stocu tice, ona i dalje jeste slozena, ali su stvari puno bolje nego prije 4-5 godina, i mislim da bi vlasti morale prihvatiti BT
|
|
« Last Edit: May 10, 2013, 23:20:40 by Ins »
|
Logged
|
|
|
|
Highlander
Putnik
Offline
Posts: 406
|
|
« Reply #516 on: May 10, 2013, 23:25:19 » |
|
Ma kakva I. Hercegovina, zaposlenost je 7-8% da su usli na to trziste tu bi im bio kraj. Nego pametno uradiše sto nikad nisu tamo usli. Po tom bi Ubla Tours i Ušće bili giganti jer mislim da su skoro jedini prevoznici.. Pa VP na lokalu i nije toliko los kao sto kukate(PPZ sa 0303 vozi liniju za Mostar nekih 250-300km, takodjer isto tako i LT Banovići... Jedini nedostatak je sto pojedina vozilla nemaju klime, i doduse se u njima u ljetnim mjesecima malo ruzno voziti, mislim na 0303. Ovo ostao je sve OK.
Za 0303 - vidjam ga u garazi ono je zvijer od autobusa, jede asfalt, mislim da je poluautomatik
Zaposlenost je daleko veca od 7-8%
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Setra 417 HDH
|
|
« Reply #517 on: May 10, 2013, 23:39:24 » |
|
To sam rekao formalno, ali mislim da je to jedan od najsiromašnijih krajeva u BiH.. Ja sam stalno u kontaktu sa ljudima iz tih krajeva.. RS radi Banja Luka se gradi Trebinje i nekako, umjetno na zivotu ga odrzava blizina granice sa CG i HR, kao i HE na Trebisnjici.. Ljubinje mislim da ima 1-2 firme, neka farma pilića odnosno koka produkt, vuković špedicija, i neka pilana je radila.. Berkovići mislim da ništa neradi.. Bileća isto 2-3 firme, jedna za preradu mlijeka i mliječnih sirovina, znam da ima neka špediterska firma Livade, HE Bileća i mozda jos koja .. Ugl sve je to sitno, s obzirom kako je nekad bilo .. Nije tema za pisanje o ekonomiji drzave, al eto .. BT nema ništa svoje, kazu opet politika učinila svoje i nije im dopustila .. Autoherc se ujeo za jezik kad je kupio Renner i njegove linije, konstantno vozaju prazni ili sa nekoliko putnika, uglavnom linije su nerentabilne.. A takodjer u Stocu se pojavio jos jedan igrač, Autoprijevoz Moro, kako sam cuo koji dosta radi sa Pejak Company iz Stoca .. Opet mislim da glavninu kolača drzi, BT..
|
|
|
Logged
|
Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
|
|
|
Ins
Putnik
Offline
Posts: 379
|
|
« Reply #518 on: May 10, 2013, 23:51:17 » |
|
Mislim da takvu konkurenciju BT vrlo lako moze rijesiti kupovinom 2-3 medjugradska sa klimom, tipa Euroliner ili MAN Lion's Comfort
|
|
|
Logged
|
|
|
|
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 10.122
|
|
« Reply #519 on: May 12, 2013, 12:01:29 » |
|
|
|
|
Logged
|
BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
|
|
|
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 10.122
|
|
« Reply #520 on: May 12, 2013, 19:17:45 » |
|
|
|
|
Logged
|
BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
|
|
|
Adin_Zne
|
|
« Reply #521 on: May 18, 2013, 17:17:12 » |
|
Danas By: Wigec
|
|
|
Logged
|
Neoplan VIP Class
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #522 on: May 18, 2013, 22:45:15 » |
|
danas im je msm pola voznog parka bilo na vanrednim, pa je city bio na redovnoj a nisam znao da svraćaju i u Pazarić?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 10.122
|
|
« Reply #523 on: May 20, 2013, 22:51:16 » |
|
Da se vidi da je ziv
|
|
|
Logged
|
BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
|
|
|
Adin_Zne
|
|
« Reply #524 on: May 23, 2013, 13:36:47 » |
|
|
|
|
Logged
|
Neoplan VIP Class
|
|
|
|