dresdener
Putnik
Offline
Posts: 200
|
|
« Reply #1185 on: July 07, 2012, 18:53:06 » |
|
Nisam nešto posebno upratio , al koji tip trola treba da dođe iz Solingena ?
Ako se ne desi čudo, nikakav. U Solingenu ostaje još oko 12 troosovinskih (kratkih) MAN 172SL od kojih bi moglo voziti 7-8. Problem je taj što trolejbusi su kupljeni a placeni biznismenom koji sada traži 30.000 € za komad od potencijalnih kupaca.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1186 on: July 07, 2012, 19:05:41 » |
|
GRAS je spreman platiti ukupno 250.000 maraka te trolejbuse ako ne uspije donacija. Biznismen je možda toliko tražio u početku ali do sad bi trebao shvatiti da ih ne može prodati ni upola toliko, a vrijeme leti i vozila još više gube vrijednost.
I da, dali si o tome pričao sa nekim iz rukovodstva SWS-a ili je to priča radnika i poslovođa?
|
|
« Last Edit: July 07, 2012, 19:11:42 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
dresdener
Putnik
Offline
Posts: 200
|
|
« Reply #1188 on: July 07, 2012, 19:19:19 » |
|
GRAS je spreman platiti ukupno 250.000 maraka te trolejbuse ako ne uspije donacija. Biznismen je možda toliko tražio u početku ali do sad bi trebao shvatiti da ih ne može prodati ni upola toliko, a vrijeme leti i vozila još više gube vrijednost.
I da, dali si o tome pričao sa nekim iz rukovodstva SWS-a ili je to priča radnika i poslovođa?
Ako bi tako ispalo, bilo bi super!!! Pričao sam o tome sa radnicima SWS-a recimo "srednjeg menadžmenta" koji su istovremeno i članovi Museums-Cluba. A istu priču je potvrdio i Jürgen Lehmann koji vrijedi kao veliki propagator trolejbusa.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1189 on: July 07, 2012, 22:18:16 » |
|
Ako se o tim trolejbusima radi mene brine ono što si spomenuo da su i Bugari dali pare za te trolejbuse, a nije mi drago što ih je samo 7 u voznom stanju.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #1190 on: July 07, 2012, 22:33:47 » |
|
Tramvaj za Hrasnicu bi bila OK ali prvo se mora temeljno popraviti postojeća pruga i tramvaji. Tek kada će dobro raditi ono što jeste može se razvijati dalje. I, ako idete kroz Neđariće/Dobrinju, jasno je da neće nikad biti pruge za Dobrinju jer u koridoru predviđenom prije rata za prugu ima stotine dijelom nelegalno sagrađenih kuća...
jarane stvar kao i na Dobrinji ti je i prema Hrasnici... Evo ni ovu cestu što su je otvorili nisu mogli sprovest do kraja zbog nelegalne gradnje. napravili kružni tok u Sokolović Koloniji i od kružnog toka ima 20 metara ceste i stalo sve... e kad ne mogu cestu napravit kako onda tek prugu... Također, skeptičan sam i za ove trolejbuse... Kao što neko reče, GRAS kad je imao sredstva za to, nije se pokrenulo, a da se sad pokreću takvi projekti... jednostavno ne vidim to kao realnu opciju...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Edin MAN
Kondukter
Offline
Posts: 583
|
|
« Reply #1191 on: July 07, 2012, 22:41:25 » |
|
Kada bi počeli u GRAS-u prozivoditi ''trolejbuse'' ne bi se ja iskreno vozao njima , radije šetam .
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Edin MAN
Kondukter
Offline
Posts: 583
|
|
« Reply #1193 on: July 07, 2012, 22:56:46 » |
|
Rijetko se vozam tramvajem
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1195 on: July 07, 2012, 23:08:56 » |
|
Također, skeptičan sam i za ove trolejbuse... Kao što neko reče, GRAS kad je imao sredstva za to, nije se pokrenulo, a da se sad pokreću takvi projekti... jednostavno ne vidim to kao realnu opciju...
Ja to vidim ovako kao jedinu realnu mogućnost: Da Končar bude investitor, da ulože u razvoj modela i proizvodnju. Proizvodnja bi se obavljala vjerovatno u GRAS-ovim pogonima, sa GRAS-ovom radnom snagom tako da bi ti trolejbusi puno jeftinije koštali GRAS. (možda sad tu lupam, znači samo moja pretpostavka) Inače kad smo kod Končara oni su prije par mjeseci obustavili projekat TMK 2400, tramvaja koji je u septembru trebao biti izložen na Innotransu u Berlinu a potom prebačen u Sarajevo. Navodno nestalo im sredstava zbog nenaplaćenih potraživanja. Zbog toga sam skeptik za trolejbuse. Kada bi počeli u GRAS-u prozivoditi ''trolejbuse'' ne bi se ja iskreno vozao njima , radije šetam .
Šta misliš ko je SATRA tramvaje sklopio, da nisu možda marsovci? Po mom mišljenju ti tramvaji su dobro urađeni.
|
|
« Last Edit: July 07, 2012, 23:12:35 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
Edin MAN
Kondukter
Offline
Posts: 583
|
|
« Reply #1197 on: July 07, 2012, 23:32:43 » |
|
Ja nisam ništa rekao da ne valjaju SATRA tramvaji , nego mislio sam na ako se bude u ovim uvjetima pravili bice loše . Al vidjećemo tokom vremena hoćel išta biti od toga .
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #1199 on: July 08, 2012, 08:06:29 » |
|
Edine ba nemoj pričati "samo nek se priča", razmisli malo. U ovakvoj situaciji u GRASovim pogonima se ne mogu praviti ni dvokolice a kamo li šta komplikovanije. Mislim da je ovo jedna od namjerno puštenih "buba" da bi se smirile strasti među radnicima jer ljudi nemaju plata. Za pravljenje trolejbusa u Sarajevu potrebno je mnogo toga. Prije svega veoma dobra obuka ljudi koji bi radili na tome, postrojenja za testiranje, i sl, jer zamisli napraviše trolejbus pustiš ga u saobraćaj a podstanica "Izbaci" kao što se dešavalo kada su nabavljeni MB 405 GT
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|