bhbus.ba
November 24, 2024, 18:17:04 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije (2)  (Read 318942 times)
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1065 on: June 20, 2012, 15:39:50 »

Što bi izmještali parking? Ima ulica Franje Račkog.


Hoće Vogošćani liniju do F.račkog hoće, hoće, hoću i ja onda da bude linija 23 Baščaršija-Rajlovac i da ne moram presjedati, mnogo što šta se želi, želim i ja da dobijem na lotu pa ništa, ako si shvatio...... Cheesy

Što se sutjeske tiče mislim da će u narednih 5 godina seliti terminal Sutjeska. Što se mene tiče nek ostane,meni ne smeta  samo pokušavam biti vidovit.   Cheesy
Ako ćemo iskreno linija 23 povezuje Rajlovac sa tramvajem, kao što većina autobuskih linija povezuje naselja sa tramvajem.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1066 on: June 20, 2012, 15:44:00 »

Što bi izmještali parking? Ima ulica Franje Račkog.


Hoće Vogošćani liniju do F.račkog hoće, hoće, hoću i ja onda da bude linija 23 Baščaršija-Rajlovac i da ne moram presjedati, mnogo što šta se želi, želim i ja da dobijem na lotu pa ništa, ako si shvatio...... Cheesy

Što se sutjeske tiče mislim da će u narednih 5 godina seliti terminal Sutjeska. Što se mene tiče nek ostane,meni ne smeta  samo pokušavam biti vidovit.   Cheesy
Ako ćemo iskreno linija 23 povezuje Rajlovac sa tramvajem, kao što većina autobuskih linija povezuje naselja sa tramvajem.


Franje Račkog da prolazi kroz Vilsonovo u kojem vlada zabrana saobraćaja od 17-24 i 24h subotom nedjeljom i ja mislim praznikom?Ili da zakrčimo ulicu Franje Račkog sa jedno 10-tak autobusa?Meni je to bezveze.Ili da kruže autobusi kroz sve te ulice u okolini....
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1067 on: June 20, 2012, 16:02:48 »

Bolja je opcija Franje Račkog nego Ž.stanica. Jer prvo bus gubi 2-3 minute na skretanju (semaforu za skretanje kod mašinske). Zatim je semafor zatvoren kod iranske ambasade, pa onda bus kruži do uključenja za Ž.stanicu, a i u povratku dođe skoro do Pofalića pa ze zaokrene skroz do američke ambasade pa ga zaustavi semafor kod mašinske opet. Znači u tom kruženju bus gubi 10-15 minuta. Naravno vozna vremena i utvrđeni vozni red je to predvidio i predviđena su 4 stalna vozna reda na liniji 23/23a sa petim dvokratnim voznim redom. Otprilike po voznim vremenima treba busu od 30-40 minuta Ž.stanica-Rajlovac i 35-50 minuta Ž.stanica-Reljevo dom. Tvrdim da bi se vozno vrijeme smanjilo prelaskom na terminal F.račkog na lin 23 od 25-35 minuta i na lin 23a od 30-40 minuta.

A to što bi smo zakrčili Ulicu F.Račkog, ni na Sutjesci nije ništa bolje.... A Sutjeska je ipak prometnija sa običnim saobraćajem nego F.račkog u kojoj prođe ili ne prođe 50 auta dnevno a dovoljno je duga i široka da i kada bi stajali neki autobusi naprkirani stalno ne bi opstruirali promet.

A kada bi vozio sa F.račkog imao bi semafor na uključenju Vilsonovog šetališta kod mosta Suade i Olge i semafor kod Parlamenta i eto ga na" glavnoj" džadi. Naravno zna se javiti gužva u ulici gdje prolazi 41/41a (ne znam joj ime) ali opet je i to bolje nego 10-20 minuta gubiti u kruženju do Želj. stanice. I da od uključenja ulice F.Račkog čini mi se ima i sad znak zabrana kretanja motornih vozila od 17-24 ili nešto tako... osim za vozila KJKP Gras-a.

Što bi izmještali parking? Ima ulica Franje Račkog.


Hoće Vogošćani liniju do F.račkog hoće, hoće, hoću i ja onda da bude linija 23 Baščaršija-Rajlovac i da ne moram presjedati, mnogo što šta se želi, želim i ja da dobijem na lotu pa ništa, ako si shvatio...... Cheesy

Što se sutjeske tiče mislim da će u narednih 5 godina seliti terminal Sutjeska. Što se mene tiče nek ostane,meni ne smeta samo pokušavam biti vidovit.   Cheesy
Ako ćemo iskreno linija 23 povezuje Rajlovac sa tramvajem, kao što većina autobuskih linija povezuje naselja sa tramvajem.


Slažem se za 23, to joj i jeste uloga, kao i liniji 21 koja Vogošću povezuje sa tramvajem u Sarajevu.
« Last Edit: June 20, 2012, 16:04:59 by man 464 » Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1068 on: June 20, 2012, 16:05:31 »

Zabrana je za sva motorna vozila koliko se ja sjećam.
Jer nema logike ama nikakve da autobusi prolaze kroz Vilsonovo pored kamare ljudi čak i da je zona smirenog saobraćaja.
Vi od gotovine veresiju pravite.
Niko normalan ne bi dopustio da autobusi prolaze pored mase ljudi pogotovo djece,što je i logično.
« Last Edit: June 20, 2012, 16:07:16 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1069 on: June 20, 2012, 16:07:16 »

Pa teško je to promijeniti stvarno....ne znam kako će to........ Kada bi se sve ovo što smo napisali i napričali desilo to sa zabranom motornim vozilima bi lako uradili, i kako su onda prije 3-4 godine radili autobusi bez problema od tamo?

I uopšte ne prolaze toliko dugo kroz Vilsonovo, možda 100 metara šetališta.......

Razumijem ja sve to za djecu i bicikliste i sve ali možda bi se to dalo riješiti.
« Last Edit: June 20, 2012, 16:10:07 by man 464 » Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1070 on: June 20, 2012, 16:15:25 »

Ja prva ne bi dopustila da autobusi tuda prolaze ni pod kojim uslovima,bilo to 100m ili 10cm.
Postoji znak zabrane i tu je sva priča završena.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1071 on: June 20, 2012, 16:22:03 »

Helem.....

Nego bili te mogao zamoliti za jedu uslugu?

Da mi napišeš ako znaš tačno koliko na kojoj liniji po voznom redu trolejbusa treba vozila. Npr znam za 108-3 vozila i 101-2 vozila ali već ne znam koliko je za 3. smjenu i da li se šta reducira.

Još kad bi mogla napisat brojeve voznih redova to bi bilo  fantazija...

Ako budeš mogla onda mi pošalji PP.
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #1072 on: June 20, 2012, 21:30:10 »

koliko kosta dnevna karta,gdje se moze kupiti i isto pitanje za sedmicnu kartu,zona a? unaprijed hvala!
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1073 on: June 20, 2012, 21:37:23 »

Dnevna karta košta 5.30 KM i može se kupiti na Grasovim prodajnim mjestima.

Ne postoji sedmična ali postoji:

Desetodnevna koja košta 37.20 KM i može se kupiti na Grasovim prodajnim mjestima.
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1074 on: June 20, 2012, 21:49:31 »

Što se tiče terminala na Ž Stanici one možda ne odgovara putnicima ali je što se tiče mjesta najprihvatljiviji. Ako ikada na linijama 15,23, i 23a bude radio predviđen broj vozila to će značiti veliku frekvenciju vozila i činjenicu da će u svakom momentu na terminalu Zelj Stanica biti parkirana barem 3 autobusa. Ukoliko bude rezervi kao što je nekada bilo onda čak i više. Što se tiče terminala Sutjeska, ako ikada proradi trola za Vogošću taj terminal više neće ni biti terminal. Ilijaški autobus može polaziti sa autobuske stanice ili sa Željezničke sasvim nebitno. Ja se iskreno nadam da će se naći neko pametan da postavi klupe u onom mini  parku na zeljeznickoj i da će rastjerati onu ciganiju koja spava tamo u ljetnom periodu. Ima i hladovine i lijep je ambijent što će putnicima olakšati barem čekanje...
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #1075 on: June 20, 2012, 21:51:45 »

Dnevna karta košta 5.30 KM i može se kupiti na Grasovim prodajnim mjestima.

Ne postoji sedmična ali postoji:

Desetodnevna koja košta 37.20 KM i može se kupiti na Grasovim prodajnim mjestima.
hvala najljepsa
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1076 on: June 20, 2012, 21:56:33 »

Što se tiče terminala na Ž Stanici one možda ne odgovara putnicima ali je što se tiče mjesta najprihvatljiviji. Ako ikada na linijama 15,23, i 23a bude radio predviđen broj vozila to će značiti veliku frekvenciju vozila i činjenicu da će u svakom momentu na terminalu Zelj Stanica biti parkirana barem 3 autobusa. Ukoliko bude rezervi kao što je nekada bilo onda čak i više. Što se tiče terminala Sutjeska, ako ikada proradi trola za Vogošću taj terminal više neće ni biti terminal. Ilijaški autobus može polaziti sa autobuske stanice ili sa Željezničke sasvim nebitno. Ja se iskreno nadam da će se naći neko pametan da postavi klupe u onom mini  parku na zeljeznickoj i da će rastjerati onu ciganiju koja spava tamo u ljetnom periodu. Ima i hladovine i lijep je ambijent što će putnicima olakšati barem čekanje...

E tu se slažem da treba ciganiju rasjerat i postaviti klupe jer Ž.stanica jeste lijep terminal ali stvarno zavučen.....

Ja kada čekam uvijek sam ispod nekog drveta i ima fontana sa pitkom vodom, ne kažem da je terminal loš ali je na lošoj poziciji, to je možda i najljepši terminal  gradu sa naboljim uslovima.

A kada će na 15 i 23 raditi po 5 buseva to samo "ptice znaju".....

Ja sam zapamtio kad je bilo 5 buseva na 23 ali na 15 nikad nisam vidio 5, maximalno 4 prije 2-3 godine.
« Last Edit: June 20, 2012, 21:58:11 by man 464 » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1077 on: June 20, 2012, 22:05:02 »

Nekad bilo na terminalu Željeznička stanica. 3/2002
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1078 on: June 20, 2012, 22:07:29 »

To su bila vremena, samo kako ih je ovako puno, 8 koliko ja vidim 5 sl 222, 1 karosa i neka 2 zgloba vjerovatno manovi za treskanje kao npr 475....
Logged
sarajlija211
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 266



« Reply #1079 on: June 22, 2012, 11:05:30 »

Ti dupli bijeli su koliko se ja sjećam su MAN SG240H, a ti žuti su MAN SG312 koji i danas voze.

* zabranjeno citiranje zadnjeg posta
« Last Edit: June 22, 2012, 11:12:18 by The_Dubster » Logged
Pages: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.038 seconds with 22 queries.