|
Troler
|
|
« Reply #811 on: May 03, 2012, 23:06:28 » |
|
Iako se već godinama ne izdvaja dovoljno novca za obnovu dotrajalog i starog voznog parka GRAS-a, direktor ovog preduzeća Haris Kadić tvrdi da su autobusi, minibusi, tramvaji i trolejbusi sto posto ispravni kada izađu na gradske ulice.
- Preduzeće ima 180 vozila koja su svaki dan u opticaju. Kada, oko ponoći, stignu u Remizu, treća smjena radnika provjerava njihovu ispravnost za sutra jer nemamo viška vozila da bismo neka ostavljali u krugu preduzeća. Za provjeru ispravnosti vitalnih dijelova motora firma uvijek ima novca, iako do guše grcamo u dugovima. Najbitnija nam je sigurnost naših korisnika i uposlenika - kazao je Kadić.
Prema njegovim riječima, vozila koja nemaju potpis iz servisa ne smiju napuštati krug preduzeća.
- Za razliku od prethodnih godina, sada se mnogo više novca ulaže u održavanje vozila i nabavku rezervnih dijelova. Mjesečno za te poslove dobavljačima damo i do 300.000 KM. Žao mi je što to isto nisu radili i moji prethodnici jer smo zbog nečijeg nemara morali otpisati i baciti mnoga vozila - rekao je Kadić.
Vozači krive firmu
Preduzeće GRAS, kako ističe Kadić, još nije dobilo izvještaj o uzroku saobraćajne nesreće na Kovačima kada je, u subotu, minibus pun putnika udario u zgradu Islamskog centra.
- Mnogi vozači, kada naprave udes, kažu da su mu otkazale kočnice i krivicu prebaci na GRAS. Prema našim saznanjima, kombi koji je taj dan prevozio putnike prema Faletićima imao je zraka u kočnicama, tako da to, sigurno, nije bio uzrok nesreće. Ipak, sačekat ćemo nalaz vještaka koji će pokazati šta se zapravo dogodilo - dodao je Kadić.
180 vozila
Tramvaja 52 Trolejbusa 33 Autobusa 65 Minibusa 30
AVAZ
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #813 on: May 04, 2012, 07:02:53 » |
|
Dobar broj vozača se ni služiti ne zna vozilima.Bukvalno ne znaju tehniku vožnje.
tačko tako isto kao što dobar dio mehaničara ne radi svoj posao pa 840 ostane bez ulja i zariba mu motor, isto kao što dobar dio inženjera ne zna raditi svoj posao jer nisu u stanju da otklonu problem grijanja skoro novih vozila a primaju veoma "masne" plate
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
dresdener
Putnik
Offline
Posts: 200
|
|
« Reply #815 on: May 04, 2012, 15:43:12 » |
|
Uzasni podaci
2012. godine: Tramvaja 52 Trolejbusa 33 Autobusa 65 Minibusa 30
dok je bilo 1992. godine u saobracaju: Tramvaja 90 Trolejbusa 100 Autobusa 220 Minibusa 92
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #816 on: May 04, 2012, 16:25:01 » |
|
Uzasni podaci
2012. godine: Tramvaja 52 Trolejbusa 33 Autobusa 65 Minibusa 30
dok je bilo 1992. godine u saobracaju: Tramvaja 90 Trolejbusa 100 Autobusa 220 Minibusa 92
2000-2003 je bilo: Tramvaja oko 70-75 Trolejbusa oko 55-60 Autobusa oko 160-170 Minibusa oko 60-70 I to bi bila prava mjera. do 1992 je bilo duplo manje automobila a GRAS je pokrivao i naselja koja su danas u RS-u.
|
|
« Last Edit: May 04, 2012, 16:28:34 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
dresdener
Putnik
Offline
Posts: 200
|
|
« Reply #817 on: May 04, 2012, 16:49:10 » |
|
Uzasni podaci
2012. godine: Tramvaja 52 Trolejbusa 33 Autobusa 65 Minibusa 30
dok je bilo 1992. godine u saobracaju: Tramvaja 90 Trolejbusa 100 Autobusa 220 Minibusa 92
2000-2003 je bilo: Tramvaja oko 70-75 Trolejbusa oko 55-60 Autobusa oko 160-170 Minibusa oko 60-70 I to bi bila prava mjera. do 1992 je bilo duplo manje automobila a GRAS je pokrivao i naselja koja su danas u RS-u. Molim te, imas li slucajno izvor odakle si uzeo ove podatke? Hvala!!! Trebalo bi meni za jedan tekst....
|
|
« Last Edit: May 04, 2012, 20:05:13 by The_Dubster »
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #818 on: May 04, 2012, 17:04:24 » |
|
Nemam izvor, nego znam otprilike.
Pred sami rat je bilo ispravno 86 trolejbusa a 100 ih je ukupno stiglo do rata. To da je bilo 86 znam iz knjige GRAS 1992-1997 godine prkosa i inata
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
dresdener
Putnik
Offline
Posts: 200
|
|
« Reply #819 on: May 04, 2012, 21:54:31 » |
|
Nemam izvor, nego znam otprilike.
Pred sami rat je bilo ispravno 86 trolejbusa a 100 ih je ukupno stiglo do rata. To da je bilo 86 znam iz knjige GRAS 1992-1997 godine prkosa i inata
E hvala znam! Prije rata već su neki Škoda trolejbusi bili zreli za rezalicu i rashodovani. Svakako 86 i 33 trolejbusa je baš poražavajuća razlika....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #820 on: May 04, 2012, 22:45:13 » |
|
Naravno,ali vozacima su pretezno svi krivi,a oni su zrtve.Pogotovo ako se nesto desi krupno.Sta mehanicari i majstori pokvare zajedno sa vozacima ni 10 inzinjera ne moze sustici.
ma daj ba Azra budi realna ljudi voze bez kočnica a kad takvo vozilo vratiš u garažu jer nema kočnica dobiješ ili prijavu ili te skinu s vozila zato što vraćaš "ispravno" vozilo. Dispečerima je bitno da razviju saobraćaj i da S. K. i ostale mogu reći kako se "graski prevoz odvija po ustaljenom rasporedu" a to što ima barem 50 posto poluispravnih vozila to nikome nije važno i kad se desi nešto krupno odgovor je "zašto si vozio takvo vozilo"...Većinu GRASovih inženjera treba rastjerati jer su bagra i paraziti koji ne zarade ni trecinu svoje plate...
|
|
« Last Edit: May 04, 2012, 23:01:11 by The_Dubster »
|
Logged
|
|
|
|
damir050
|
|
« Reply #821 on: May 04, 2012, 23:03:24 » |
|
Dal se zna cijena dosadasnje rekonstrukcije pruge Bascarsija -- Marindvor
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #822 on: May 04, 2012, 23:05:18 » |
|
Dal se zna cijena dosadasnje rekonstrukcije pruge Bascarsija -- Marindvor
6 miliona je cijena kompletne rekonstrukcije.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #823 on: May 04, 2012, 23:05:47 » |
|
Dal se zna cijena dosadasnje rekonstrukcije pruge Bascarsija -- Marindvor
Ne lupaj.Cijena od 6 mil. se nigdje ne parča dok traju radovi,pa da bi se reklo za dosadašnji rad utrošeno je X novca.Novac za ruke,materijal je izdvojen prema projektu i radi se predviđenom dinamikom.
|
|
« Last Edit: May 04, 2012, 23:15:49 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #824 on: May 04, 2012, 23:06:53 » |
|
Naravno,ali vozacima su pretezno svi krivi,a oni su zrtve.Pogotovo ako se nesto desi krupno.Sta mehanicari i majstori pokvare zajedno sa vozacima ni 10 inzinjera ne moze sustici.
ma daj ba Azra budi realna ljudi voze bez kočnica a kad takvo vozilo vratiš u garažu jer nema kočnica dobiješ ili prijavu ili te skinu s vozila zato što vraćaš "ispravno" vozilo. Dispečerima je bitno da razviju saobraćaj i da S. K. i ostale mogu reći kako se "graski prevoz odvija po ustaljenom rasporedu" a to što ima barem 50 posto poluispravnih vozila to nikome nije važno i kad se desi nešto krupno odgovor je "zašto si vozio takvo vozilo"...Većinu GRASovih inženjera treba rastjerati jer su bagra i paraziti koji ne zarade ni trecinu svoje plate... Slažem se ja sa tobom,ali ti mene ne razumiješ 100%,ali nema veze,možda se i ja konkretno ne izrazim. Hoću da kažem da postoje figure kojima su svi krivi za sve,ali koliko oni doprinose nekom događaju je posebna priča.Naravno nisu sve figure iste.I znam ja da za bilo koji krupan događaj će vozač biti kriv,iako objektivno nije.Ne znam da je bilo ko u lancu održavanja i puštanja vozila u promet ili inžinjera odgovarao za gluposti koje se dese na cesti. I S.K. mi nemoj pominjati,nervira me.
|
|
« Last Edit: May 04, 2012, 23:32:35 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
|