tomo
|
|
« Reply #60 on: December 16, 2012, 18:48:22 » |
|
Neoplan Megaliner N 128/4, Svilna transporti, Svilna (ex B.T. Transporti)
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Semir
|
|
« Reply #61 on: December 23, 2012, 11:34:12 » |
|
Neoplan Megaliner N 128/4 , Slavonija bus ,Slavonski Brod
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Somersby
Pješak
Offline
Posts: 55
|
|
« Reply #62 on: January 05, 2013, 01:35:52 » |
|
Da li neko zna da li su se megalineri prestali raditi i ako jesu koje godne?? Hvala unaprijed
|
|
|
Logged
|
|
|
|
SlimShady
Vodič puta
Offline
Posts: 1.485
I pjan i trijezan za volan sam vezan :)
|
|
« Reply #63 on: January 05, 2013, 17:10:11 » |
|
Mislim da sam vidio "najnovije" 1998 godiste megalinera tako da...mislim da im je to vrh ako grijesim neko ispravi
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MART
Kondukter
Offline
Posts: 519
KÄSSBOHRER SETRA
|
|
« Reply #64 on: January 05, 2013, 17:37:11 » |
|
Neoplan Megaliner N 128/4 , Slavonija bus ,Slavonski Brod KAKO SAMO MOĆNO IZGLEDAJU...
|
|
|
Logged
|
SETRA Fahrzeuge Omnibusse mit Stil
|
|
|
|
Setra Top Class
Kondukter
Offline
Posts: 577
|
|
« Reply #66 on: September 14, 2013, 11:13:52 » |
|
Zasto ne bih vjerovali, pa Turci od busa starog 20 godina naprave Travega. Evo jedna ne bas najbolja slika, ali posto nema bas mnogo slika Megalinera evo postavit cu je.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
frukec
|
|
« Reply #67 on: February 09, 2014, 00:39:50 » |
|
|
|
|
Logged
|
[/img]
|
|
|
|
Adin_Zne
|
|
« Reply #69 on: April 27, 2014, 13:11:38 » |
|
Megaliner je duži
|
|
|
Logged
|
Neoplan VIP Class
|
|
|
neo
Putnik
Offline
Posts: 307
|
|
« Reply #70 on: April 27, 2014, 13:16:50 » |
|
Ovo je prvi autobus koji je proizveden sa 18 metara duzine.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
neo
Putnik
Offline
Posts: 307
|
|
« Reply #71 on: April 27, 2014, 13:35:29 » |
|
1992: U proljeće ove godine, Albrecht Auwärter još jednom je iznenadio autobusnu industriju. Objavio je da radi na dizajniranju autobusa, čija je ukupna duljina veća od 12m i koji će moći biti registriran u Njemačkoj i diljem Europe. Isprva je samo nekoliko ljudi povjerovalo u ovaj projekt, ali na IAA 1992 bio je u mogućnosti predstaviti svoju čvrstu pobjedu koja je rezultat njegove tvrdoglave upornosti - prvi četveroosovinski autobus, Neoplan Megaliner, koji je nosio regularne njemačke registracijske pločice. U današnje vrijeme, 12m limit je stvar prošlosti.
preveo sa Neoplanove stranice Maky sa foruma autobusi.org
|
|
|
Logged
|
|
|
|
AudiEd
Putnik
Offline
Posts: 404
|
|
« Reply #72 on: May 30, 2014, 21:54:44 » |
|
Eto Turci napraviše i Megaliner 2 , rege su legle Još motor od Starlinera 2 , i to je to
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Kassbohrer
|
|
« Reply #73 on: May 31, 2014, 17:29:01 » |
|
Kolega Neo, moram Vas ispraviti, Megaliner nije dug 18 metara već 15, što je i zakonski najveća dopuštena dužina za solo autobus. Ako je duži od 15, onda autobus mora imati zglob ili harmoniku i onda mu je najveća dopuštena dužina 18,75. Zbog svoje maksimalne dužine, Megaliner ne može nositi "ruksak" za prtljagu iza sebe jer bi tada prelazio 15 metara. Ujedno je Megaliner i prvi autobus koji upravlja sa sve 4 osovine, ako prve dvije motaju desno, druge dvije to rade lijevo i na taj način zanose zadnji kraj autobusa, i obratno. A što se tiče pitanja kolege Makljena, Megaliner i Setra 419 GT-HD su skoro iste dužine, možda je razlika u centimetrima..
|
|
|
Logged
|
Kud vozite zdravo bili, sretno stigli cilju željenom. Na vas misle vaši mili, vratite se dragom domu svom.
|
|
|
neo
Putnik
Offline
Posts: 307
|
|
« Reply #74 on: May 31, 2014, 18:17:51 » |
|
u pravu si ja sam to nesto zamjenio,
Manufacturer:NEOPLAN logo Bus GmbH In production in years: 1983 - 2000 Proportions (hxwxl): 4000x2500x15000mm Front overhang: 3065mm Rear overhang: 3305mm Internal height: 1820mm (lower floor), 1670mm (upper floor) Clearance height: 350mm
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|