man555
Pješak
Offline
Posts: 5
|
|
« Reply #540 on: February 09, 2012, 11:53:52 » |
|
ajde nemoj pricati gluposti da tto autoherc radi kod svih svojih konkurenata svi osim globtura ulaze na kolodvor i placaju peronizaciju a to sto je globtur nece da placa to je nesto drugo,a sto se kolodvora tice kako to da je do njih dosao ilegalno palac je kupio te firme i uz njih je dobio te kolodvore a sad kako ih je kupio o tome necemo jer se u bih nista ne kupuje na posten nacin...
|
|
« Last Edit: February 09, 2012, 12:06:30 by man555 »
|
Logged
|
|
|
|
Setra 417 HDH
|
|
« Reply #541 on: February 09, 2012, 13:03:48 » |
|
de boga vam kakva je to peronizacija 20 KM? ljudi lupetate ko martin po diviziji .. u Mostaru je peronizacija marka dolazak, marka polazak .. U stocu je renner trazio bregavi 2 KM dolazak 2 KM polazak sto im se nije isplatilo .. Druga stvar da im je jedna mota vec nekoliko zaglavila na AS Mostar trebala raditi liniju Mostar - Hamburg .. Treca stvar da je Globtour jedan od najurednijih platisa peronizacije.. Moze jedino biti da Autoherc ne dopusta ulazak na AS koje drzi i nista vise .. Globtour je gigant i sigurno sebi nebi dopustio da zbog peronizacije ne ulazi u stanicu
|
|
|
Logged
|
Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
|
|
|
VOLVO
Putnik
Offline
Posts: 302
|
|
« Reply #542 on: February 09, 2012, 14:23:35 » |
|
s tobom se slazem,dva puta sam isao sa globtourom i stvarno ljudi su extra iredovno placaju peronizaciju.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Landzeit
Pješak
Offline
Posts: 24
|
|
« Reply #543 on: February 09, 2012, 15:40:17 » |
|
U RH se uredno ulazi na kolodvore i plaća peronizacija (očito u RH sustav funkcioniše). U BiH je druga stvar. Jeli moguće da bi iko zbog nekoliko maraka rizikovao hiljade maraka kazne (ne mogu da zamislim da Rajko drzi bas sve policajce i inspekcije u šaci).
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Setra 417 HDH
|
|
« Reply #544 on: February 09, 2012, 16:52:46 » |
|
Pa da ljudi su stvarno gospoda, i da se on "guba" zbog par maraka sto ce platiti peronizaciju, ljudi kupuju linije, kupuju autobuse, firme, prave autobuske stanice i da njemu bude zao par maraka sto ce dati za peronizaciju .. Stvarno pojedinim clanovima bi trebalo brisati postove koji nemaju veze sa vezom .. i uopste nisu upuceni u neke stvari, jer pricaju o cemu pojma nemaju..
|
|
|
Logged
|
Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
|
|
|
ecehajic
|
|
« Reply #545 on: February 09, 2012, 17:30:42 » |
|
ko mi ne vjeruje to za peronizacije nek dode do Bugojna i nek se uvjeri,a evo i nek se uvjeri u Banja Luci tamo sam cuo da je jos skuplje.Peronizacija se razlicito placa kako je meni vozac rekao.autobusi na medugradskim lnijama placaju 3 km,na podrucju BiH se placa oko 15 km,a inostrane linije su jos skuplje.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Mr.Evil
Pješak
Offline
Posts: 34
|
|
« Reply #546 on: February 09, 2012, 20:29:48 » |
|
Što se tiče plaćanja peronizacije Globtour je i na liniji za Beč plaćao peronizaciju i ulazio u stanicu u Mariboru dok ga nisu klapili inspektori i policija i platili kaznu 1200 eura
|
|
|
Logged
|
|
|
|
mirza
|
|
« Reply #547 on: February 09, 2012, 22:43:44 » |
|
E ovako, visina cijene peronizacije zavisi od kategorije stanice. Znači peronizacija na stanici koja je prve kategorije je viša nego na stanici druge ili treće kategorije. Npr. visina peronizacije na AS Mostar je viša nego na AS Jablanica (navodim samo primjer).
|
|
|
Logged
|
TOVARNA AVTOMOBILOV IN MOTORJEV
|
|
|
Landzeit
Pješak
Offline
Posts: 24
|
|
« Reply #548 on: February 09, 2012, 23:11:55 » |
|
U Maribor se ulazi i dalje. Globtour poseduje dozvolu za ulazak na tu stanicu kao i za kupljenje putnika na pravcu Maribor-Beč (jer se braći Slovencima to ne isplati). Ista je stvar i u Ljublani za Švedsku.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
|
|
« Reply #549 on: February 09, 2012, 23:19:16 » |
|
Samo da napomenem da nas peronizacije na drugim stanicama ne zanima i pravi se OT. Eventualno da se priča o stanicama koje imaju veze sa Globtourom i stvarima vezanim za ovu firmu, kako ne bi ispali iz fazona hvala lijepo i nastavite
|
|
|
Logged
|
|
|
|
ecehajic
|
|
« Reply #550 on: February 10, 2012, 18:49:44 » |
|
sve ove stanice sto su pobrojane imaju veze sa globtourom,jer globtour kad vozi liniju iz neuma za hamuburg staje i u bugojno,i u jablanicu,a kako znam i u mostar,tako da nismo daleko otisli od teme.opet ima veze sa bugojnom.u bugojno oni ulaze na skoro svim linijama,jedino na povratku iz njemacke utorkom navecer nisam siguran dal ulaze.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Mr.Evil
Pješak
Offline
Posts: 34
|
|
« Reply #551 on: February 13, 2012, 16:55:26 » |
|
Zato ne ulaze u Banja Luku ali zato uzimaju putnike na stanicama za gradski prevoz,a angažovali su i neke kombije koji po gradu za njih skupljaju putnike tako da prevoznicima koji imaju legalne polaske iz Banja Luke otimaju hljeb,a inspektori samo posmatraju
|
|
|
Logged
|
|
|
|
steyr1985
Putnik
Offline
Posts: 161
|
|
« Reply #552 on: February 19, 2012, 11:18:48 » |
|
Problem u Ljubuškom je isti kao sa Čapljinom: Autoherc radi protiv svih konkurenata pa tako i Globtoura. Autoherc je ilegalno došao u posjed kolodvora i sada terorizira sve ostale prijevoznike pa tako i Globtour. Doboj mislim da se radi na divlje (ali nisam sigurna).
Što se tiče Autoherca oni rade profesionalno svoj posao to morate znati. Znači nitko ne radi protiv svojih konkurenata nego jednostavno sa tim kolodvorom štite sebe i druge prevoznike koji prometuju preko tog kolodvora. Autohercovi kolodvori su možda jedini koji ne dozvoljavaju ( sa pravom ) da prijevoznici sa AK krcaju putnike bez kupljene karte na kolodvoru jer naravno sa prodajom karata uzimaju procenat što je po zakonu. Svaki ozbiljan prevozni prilikom otvaranja linije bi trebao na svaki Autobusni kolodvor na koji ima pravo ulaziti donijeti dozvole za te linije da se iste upišu u registar kolodvora tako da ih šalteri na kolodvoru mogu javno istaknuti odnosno mogu prodavati karte za tu liniju. Linije se dobivaju u nadležnim ministarstvima tako da ako Globtour ima odobrenu liniju sa ulazom u Čapljinu ne može mu to Autoherc osporiti ulazak . I moram naglasiti da Autoherc nije ilegalno došao u posjed kolodvora AK Čapljina je u vlasništvu grada Čapljine a AK Ljubuški u vlasništvu grada Ljubuškog samo što su iznajmljeni na duži period Autohercu.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Setra 417 HDH
|
|
« Reply #553 on: February 19, 2012, 15:57:01 » |
|
Stvarno ne znam puno toga u Bosni sta se desava .. Ali znam dosta toga sto se tice Hercegovine, jer sam stalno u kontaktu sa soferima, sa visokim sluzbenicima nekih firma .. Ja znam da je Globtour institucija, cujem da je Autohercu neke djake pokupio, ne znam na kojoj opstini, a koji su jako bitni Autohercu .. Ja mislim da je Globtour najjaca firma u BiH. koliki god vi bili fanovi Kantica, BE, Biss Toursa itd .. Ljudi rade nevjerovatno, zahvaljujuci gazdi i njegovoj politiki.. Kupuju linije, autobuse, firme sto bi rekao keks .. Cujem price da kane da kupe jednu veliku firmu iz Hercegovine .. Sa time bi vjerovatno poklopili Hercegovinu ..
|
|
|
Logged
|
Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
|
|
|
Lions coach13
Putnik
Offline
Posts: 228
|
|
« Reply #554 on: February 19, 2012, 16:02:45 » |
|
evo novi sam na forumu ali znam dosta toga sto se događa u vezi sa globturom i autohercom a ta prica sto pricas da je đake pokupio je stvarno šuplja jer autoherc vozi đake u čapljini,ljubuškom i grudama gdje je vec i prije vozio a na podrucju vrgorca voze vec 5 mjeseci srednjoskolsku djecu a sto se tice globtura pola im je poslova mutno ma koliko vi to god osporavali!!!!
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|