man 464
|
|
« Reply #450 on: May 21, 2012, 12:15:11 » |
|
Finalni radovi nisu završeni,a ti već uveliko mudruješ,i to sa nikakvim kvalifikacijama za ovaj vid poslova i radova. Sve što sam rekao sam vidio, i mudrujem iz prostog razloga što neki koji treba da mudruju ne rade to, a trebali bi jer ćemo za par godina imati ponovno prugu spremnu za rekonstrukciju. Pošto ovdje na forumu nemamo nikoga stručnog za taj vid poslova i radova, ja kao građanin iznosim svoje mišljenje (na koje imam pravo): -Asfalt je neravan, osim ako ga neće još ravnati, ali ako ga izravnaju pruga će isplivat. -Izolaciju ne vidim kao od M. dvora do Baščaršije. -Pruga (šine) su na neravnoj podlozi. A da uveliko mudrujem, pa baš nije uveliko, čak mislim da je ovo prvi put da nešto više pažnje posvećujem radovima na rekonstrukciji pruge. I inače ovaj sistem betoniranja oko šina je propao sistem je je trajnost kratka, ali nažalost primjenjuje se u mnogim zemljama i dan danas.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #451 on: May 21, 2012, 12:52:34 » |
|
Prvo,neću da se raspravljam,pričaj šta god hoćeš jer to jeste tvoje pravo,ali doista nisi meritoran da objašnjavaš ovo što se uradilo,jer nemaš stručne kvalifikacije na to. Sve što se radi,radi se prema tehničkoj dokumentaciji i projektu,kako se i planiralo. Drago mi je da se posvećuješ radovima,ali bio bi red da imaš elementarno znanje,kojeg nemaš,da bi lakše shvatio poentu radova. Ovo prvi put čujem. Znaš li uopće šta se nalazi ispod gornjeg sloja i kako su oslonjene šine,na šta i kako je fiksirano i kako je nivelisano? Nisu to trećerazredni "odokativni" stolarski radovi da je nevažan centimetar lijevo ili desno. Kolosjek će kvalitetno biti zatvoren i stopljen sa ostatkom kolovoza.I neće ništa isplivati(mašta može svašta). Mislim,smiješno.Ne bi mogle obavljati svoju funkciju da su na neravnoj podlozi.Znaš li uopće,pošto si posvećen radovima,koliko je sloja asvalta iskopano i kako je poravnat dio na koji pruga dolazi,oslanja se itd.?Veće gluposti da su šine na neravnoj podlozi nisam pročitala u svom životu. Dalje,primjena te izolacije koju vidiš na dionici Marin Dvor-Baščaršija će se primjeniti i od Čaršije do Vječne Vatre (kontinuirano sa podljevanjem mase ICOSIT). Takvo rješenje nećeš vidjeti od Higijenskog zavoda do S krivine. Različito se radi na kompletnoj dionici koja se renovira.
|
|
« Last Edit: May 21, 2012, 13:26:38 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #452 on: May 21, 2012, 13:24:36 » |
|
Bitno je da je šestica proradila
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #453 on: May 21, 2012, 14:09:45 » |
|
Ovo što je man 464 napisao prepisano je od forumaša sa "vozova" http://vozovi.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=1362&start=0Ja se izvinjavam što što stavljam link na drugi forum, ako je problem izbrišite. Meni je glavno da smo mirni bar 10 godina i vjerujem da ljudi znaju šta rade. Nevjerujem u prognoze da će pruga za 5 godina biti zrela za remont.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #454 on: May 21, 2012, 14:29:11 » |
|
Ovo što je man 464 napisao prepisano je od forumaša sa "vozova" http://vozovi.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=1362&start=0Ja se izvinjavam što što stavljam link na drugi forum, ako je problem izbrišite. Meni je glavno da smo mirni bar 10 godina i vjerujem da ljudi znaju šta rade. Nevjerujem u prognoze da će pruga za 5 godina biti zrela za remont. To da će biti pruga zrela za remont i to za najkasnije 5 godina je glupost. Sad bi bio i red izliti jednu punu liniju,kako je to bilo prije rata,za zabranu saobraćaja tramvajskom trasom,mada će jahanje i histerično ubacivanje pod tramvaj biti teže. Napisala sam gore da ovaj dio od Higijenskog do S krivine neće biti rađen i nije ni planirano da bude rađen na principu kao što je rađen od Marindvora do Čaršije i od Čaršije do HZ. Fkt ne znam šta ko očekiva i šta ko misli i zna.
|
|
« Last Edit: May 21, 2012, 14:32:31 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #455 on: May 22, 2012, 22:34:09 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #456 on: May 23, 2012, 08:55:08 » |
|
22.05.2012. godine:
1-713 (Svako 22 min) 2-707,504,266 (Svako 14 min) 4-709,217,258 (Svako 22 min) 6-501,502,505,507,508,509,510,511,710,209,212,227,237,240,248,268,287,292 (Svako 4 min) 7-602,603,215,228,261,276,288 (Svako 6 min)
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #457 on: May 23, 2012, 09:13:32 » |
|
287 ti je zadnji put vozio 2. maja 1992 i zaglavio je na M.Dvoru gdje je i uništen.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
dresdener
Putnik
Offline
Posts: 200
|
|
« Reply #458 on: May 23, 2012, 10:25:39 » |
|
Rado ću se kladiti kako dugo će ovo "super kvalitetno tehničko rješenje" između Higijenskog zavoda i Marin Dvora preživjeti. To što osigurava fiksaciju šina na neravnoj i jedva metlom ometenoj betonskoj podlozi jeste gravitacija i sloj betona stavljenog oko šina. Oni vijci imaji samo simboličan značaj u onom razmaku oko 2 metara. Ovdje se radi o jednoj od najopterećenih tramvajskih pruga širom svijeta, u saobraćajnim špicama prolazi tramvaj svaku 1-2 minute. Tipični sarajevski "Čeh" K2 ima oko 22 tona i prenatrpan preko 160 putnicima još 10-12 tona više. To znači da ovdje prolazi svaku minutu dvije teret od 32-34 tona! Uzmite barem neki osnovni udžbenik statike i dinamike pružnih konstrukcija.... Svakako bilo bi super ako možete neko slikati odvijanje radova na ostaloj dionici, ja nisam u mogućnosti da dođem u Sarajevo i baš bi volio vidjeti kakvo tehničko rješenje biće realizirano dalje. Evo prenosim to što sam napisao također na drugom forumu: Vidio sam već puno rekonstrukcija tramvajskih šina širom Evrope, ali ovo prvi put... Evo primjer rekonstrukcije u Pragu, najnovije dionice imaju već puno kvarova, ali vidite koliko tamo ima vijka koji čekaju da budu zalijeveni tečnim betonom... A evo nekoliko slika kako su napravili fiksaciju sina u betonsku podlogu (puno ostecenu i neravnu): Ovdje vec betoniraju oko sina: Ovdje se moze vidjeti ona guma na temelju i na stranama sina (ispod glave sina): Za ilustraciju, o ovome neki "strucnjaci" iz nadleznih organa tvrde da je u prihvajljivom stanju: A ovdje se mogu vidjeti ostecenja na pruzi duz obale (ovih mjesta ima desetine):
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #459 on: May 23, 2012, 10:33:57 » |
|
287 ti je zadnji put vozio 2. maja 1992 i zaglavio je na M.Dvoru gdje je i uništen.
278... cccc Geška u kucanju.. Onaj svijetlo plavi je ovo tuzlanska mjekara... Rado ću se kladiti kako dugo će ovo "super kvalitetno tehničko rješenje" između Higijenskog zavoda i Marin Dvora preživjeti. To što osigurava fiksaciju šina na neravnoj i jedva metlom ometenoj betonskoj podlozi jeste gravitacija i sloj betona stavljenog oko šina. Oni vijci imaji samo simboličan značaj u onom razmaku oko 2 metara. Ovdje se radi o jednoj od najopterećenih tramvajskih pruga širom svijeta, u saobraćajnim špicama prolazi tramvaj svaku 1-2 minute. Tipični sarajevski "Čeh" K2 ima oko 22 tona i prenatrpan preko 160 putnicima još 10-12 tona više. To znači da ovdje prolazi svaku minutu dvije teret od 32-34 tona! Uzmite barem neki osnovni udžbenik statike i dinamike pružnih konstrukcija.... Svakako bilo bi super ako možete neko slikati odvijanje radova na ostaloj dionici, ja nisam u mogućnosti da dođem u Sarajevo i baš bi volio vidjeti kakvo tehničko rješenje biće realizirano dalje. Evo prenosim to što sam napisao također na drugom forumu: Vidio sam već puno rekonstrukcija tramvajskih šina širom Evrope, ali ovo prvi put... Evo primjer rekonstrukcije u Pragu, najnovije dionice imaju već puno kvarova, ali vidite koliko tamo ima vijka koji čekaju da budu zalijeveni tečnim betonom... A evo nekoliko slika kako su napravili fiksaciju sina u betonsku podlogu (puno ostecenu i neravnu): Ovdje vec betoniraju oko sina: Ovdje se moze vidjeti ona guma na temelju i na stranama sina (ispod glave sina): Za ilustraciju, o ovome neki "strucnjaci" iz nadleznih organa tvrde da je u prihvajljivom stanju: A ovdje se mogu vidjeti ostecenja na pruzi duz obale (ovih mjesta ima desetine): Potpisujem.
|
|
« Last Edit: May 23, 2012, 10:35:53 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #460 on: May 23, 2012, 12:07:28 » |
|
Dobro, vidimo da na ovoj dionici rekonstrukcija nije detaljna kao 70-tih kad je rađena komplet titova (imaju negdje slike) kada je rađena podloga i armatura ispod, nego samo zamjena šina (bar na ovoj dionici). A i ranije su na ovoj dionici vijci na svako 2 metra pa je pruga izdržala koliko je izdržala, mada je još prije 10 godina bila zrela za remont.
Laik sam po tom pitanju ali mislim da je puno bolje i ovako nego nikako jer je pruga bila stvarno dotrajala do kraja. Slažem se da bi bilo bolje da se kompletno sanira i podloga i sve kako treba, ali sam zadovoljan što se ikako radi s obzirom kakva nam je država. Nadam se da pruga za 10 godina neće doći u stanje u kojem je bila do nedavno.
|
|
« Last Edit: May 23, 2012, 12:15:20 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #461 on: May 23, 2012, 15:25:40 » |
|
Rado ću se kladiti kako dugo će ovo "super kvalitetno tehničko rješenje" između Higijenskog zavoda i Marin Dvora preživjeti. To što osigurava fiksaciju šina na neravnoj i jedva metlom ometenoj betonskoj podlozi jeste gravitacija i sloj betona stavljenog oko šina. Oni vijci imaji samo simboličan značaj u onom razmaku oko 2 metara. Ovdje se radi o jednoj od najopterećenih tramvajskih pruga širom svijeta, u saobraćajnim špicama prolazi tramvaj svaku 1-2 minute. Tipični sarajevski "Čeh" K2 ima oko 22 tona i prenatrpan preko 160 putnicima još 10-12 tona više. To znači da ovdje prolazi svaku minutu dvije teret od 32-34 tona! Uzmite barem neki osnovni udžbenik statike i dinamike pružnih konstrukcija.... Svakako bilo bi super ako možete neko slikati odvijanje radova na ostaloj dionici, ja nisam u mogućnosti da dođem u Sarajevo i baš bi volio vidjeti kakvo tehničko rješenje biće realizirano dalje. Evo prenosim to što sam napisao također na drugom forumu: Vidio sam već puno rekonstrukcija tramvajskih šina širom Evrope, ali ovo prvi put... Evo primjer rekonstrukcije u Pragu, najnovije dionice imaju već puno kvarova, ali vidite koliko tamo ima vijka koji čekaju da budu zalijeveni tečnim betonom... Nije mi poznata težina vozila u Češkoj koja se koriste,ali pretpostavljam da su teža od naših ili se možda i varam? Iako ima toliki broj vijaka,nisi nam naveo primjere tih kvarova i posljedice njihovog nastanka,ako ćemo se fokusirati na elementarno znanje iz dinamike i statike pruga(koji ovdje neki doista nemaju),a odnose se na vertikalne,horizontalne i uzdužne sile koje se javljaju prilikom kretanja vozila preko tračnica? Ako mogu i da pitam,koliko su radovi trajali(ovi sa slike)ako znaš vremenski,i možda slučajno koliko je novca investirano. Ovi radovi (projekat) su bili 5.965.080,KM sa PDV-om,uz učešće,iskreno rečeno,skandaloznih firmi. Vidim da si napisao na gore pomenutom forumu da na urađenoj dionici nema ICOSIT-a. Dobio si odgovor,i to na dva mjesta,gore više,i nadam se da je bilo jasno zašto ga nema,i gdje će ga biti i pod kojim uslovima,očito je da nije primjenjen metod jer su izvođači zaključili da su polimerni jastuci u prihvatljivom stanju i pristupilo se rješenju kojeg vidimo da je napravljen(nepotpuno jer asvaltiranje je planirano za ovaj vikend). Isti ICOSIT je prvi put na nekim dionicama na Obali, kada je prošao tramvaj poslije rekonstrukcije se izdigao u potpunosti,pa se naknadno morao opet stavljati. Što se tiče izvođenja radova na cijeloj trasi,planira se sve skidati do armirane betonske ploče postojeće,izvršiti popravak gdje je ista oštećena(ali ovo ne podrazumijeva potpuno razvaljivanje iste i izljevanje nove),staviti nove šine sa pripadajućim priborom,gdje će se šine oslanjati na podlogu preko poliuretanske mase ili sa specijalnom gumom i na kraju zatvaranje svega. Znači sve što se radi,radi se prema projektu. To da je projekat idealano kvalitetan,neka pokaže vrijeme. Što se tiče slika sa daljim tokom rekonstrukcije,potrudićemo se da se ažuriraju i stave na vrijeme kako budu tekli radovi.I to vrlo rado.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #462 on: May 23, 2012, 15:36:18 » |
|
Dobro, vidimo da na ovoj dionici rekonstrukcija nije detaljna kao 70-tih kad je rađena komplet titova (imaju negdje slike) kada je rađena podloga i armatura ispod, nego samo zamjena šina (bar na ovoj dionici). A i ranije su na ovoj dionici vijci na svako 2 metra pa je pruga izdržala koliko je izdržala, mada je još prije 10 godina bila zrela za remont.
Laik sam po tom pitanju ali mislim da je puno bolje i ovako nego nikako jer je pruga bila stvarno dotrajala do kraja. Slažem se da bi bilo bolje da se kompletno sanira i podloga i sve kako treba, ali sam zadovoljan što se ikako radi s obzirom kakva nam je država. Nadam se da pruga za 10 godina neće doći u stanje u kojem je bila do nedavno.
Imaju slike potpunog remonta 1970-tih gdje se komplet podloga radi i ima jedna slika samo sanacije iz 1998 godine na Marin Dvoru,i tamo se vide vijci na svaka 2 m,s tim da je beton samo iskružen oko šina čitavom dužinom,a ostalo između dvije šine nije ni dirano. Kad bi se ravnali radovima iz 1970-tih godina(znači sve).Komplet ulica bi bila raskopana i u potpunosti zatvorena.Mislim da bi bilo i realno sve raditi,jer je svakako ulica zaslužila da bude u potpunosti renovirana. Naravno kako bi to neko podnio sve,a dolazi Ramazan pa kojekakvi fancy festivali to nemam pojma.Svjedoci smo raznih histeričnih natpisa po portalima kako "ljudi gube strpljenje zbog radova i da su na ivici nervnog sloma".I to svaki dan.Ko da se bogzna nešto radi.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #463 on: May 23, 2012, 15:41:25 » |
|
287 ti je zadnji put vozio 2. maja 1992 i zaglavio je na M.Dvoru gdje je i uništen.
278... cccc Geška u kucanju.. Onaj svijetlo plavi je ovo tuzlanska mjekara... Rado ću se kladiti kako dugo će ovo "super kvalitetno tehničko rješenje" između Higijenskog zavoda i Marin Dvora preživjeti. To što osigurava fiksaciju šina na neravnoj i jedva metlom ometenoj betonskoj podlozi jeste gravitacija i sloj betona stavljenog oko šina. Oni vijci imaji samo simboličan značaj u onom razmaku oko 2 metara. Ovdje se radi o jednoj od najopterećenih tramvajskih pruga širom svijeta, u saobraćajnim špicama prolazi tramvaj svaku 1-2 minute. Tipični sarajevski "Čeh" K2 ima oko 22 tona i prenatrpan preko 160 putnicima još 10-12 tona više. To znači da ovdje prolazi svaku minutu dvije teret od 32-34 tona! Uzmite barem neki osnovni udžbenik statike i dinamike pružnih konstrukcija.... Svakako bilo bi super ako možete neko slikati odvijanje radova na ostaloj dionici, ja nisam u mogućnosti da dođem u Sarajevo i baš bi volio vidjeti kakvo tehničko rješenje biće realizirano dalje. Evo prenosim to što sam napisao također na drugom forumu: Vidio sam već puno rekonstrukcija tramvajskih šina širom Evrope, ali ovo prvi put... Evo primjer rekonstrukcije u Pragu, najnovije dionice imaju već puno kvarova, ali vidite koliko tamo ima vijka koji čekaju da budu zalijeveni tečnim betonom... A evo nekoliko slika kako su napravili fiksaciju sina u betonsku podlogu (puno ostecenu i neravnu): Ovdje vec betoniraju oko sina: Ovdje se moze vidjeti ona guma na temelju i na stranama sina (ispod glave sina): Za ilustraciju, o ovome neki "strucnjaci" iz nadleznih organa tvrde da je u prihvajljivom stanju: A ovdje se mogu vidjeti ostecenja na pruzi duz obale (ovih mjesta ima desetine): Potpisujem. Jel potpisuješ ili prepisuješ?
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
|
|