Kad već idemo u OFF TOPIC tako da nazovemo, mada ja to ne smatram nepotrebnom pričom, jer u svakome slučaju pričamo o ovome prevozniku čija je tema, o dešavanjima oko njegovih buseva, kretanja buseva, pravljenja pauza itd...
Za to i jeste ova tema... Samo slobodno diskutujte o tome...
Na tu temu, evo moje pitanje, već mihael kad viđaš često Kantićeve buseve na toj benzinskoj na pauzi, možeš mi reći u koliko odprilike budu oni tu na toj benzinskoj, da imam taj info, ako kad naletim u to vrijeme tim putem... Ako ne znaš sledeći put kad ih ugledaš zapaziš na toj lokaciji, pogledaj vrijeme i zapamti da mi preneseš taj info ...
Povodom toga također, ja predpostavljam da tu odmaraju Kantićevi busevi koji voze na liniji Zenica - Zagreb i obrnuto, jer oni prelaze na tome GP , ostali koji idu za Europu kako ja znam i koliko sam upućen prelaze na GP Šamac.
Još jedan provjeren info, koji ću dok stignem potkovati / dokazati i fotografijom, da ona linija Zavidovići - Basel i obrnuto, funkcioniše, vozi i vozi je Kantić, nije zavedena linija pod Kantićem a da je neko drugi obavlja umjesto toga, da je ustupio Kantić nekome, kao što smo diskutovali. Ne, vozi je Kantić, i to voze tu liniju 400 serijom, što znači da ta linija sigurno funkcioniše ... Ako koga šta još interesuje povodom te linije , neka postavi ovdje pitanja itd, pa ću ja rado to provjeriti kontaktirajući osoblje ove firme , možemo reći da je to osoblje "kao" ključna uloga u toj firmi, a to su gospođe iz kancelarije / direkcije u Jelahu, koje vode brigu o svim linijama, organizaciji, rezervaciji, raspodjeli autobusa, vozača itd itd ... A sa navedenim osobljem imam veoma dobre / fine odnose, tako da prilikom svakog mog upita i traženja informacija, odgovore mi u što kraćem roku i uvijek naglase da su tu za mene ukoliko trebaju bilo kakve informacije ili šta drugo ... Jedno veliko hvala njima ovim putem, a također i svom osoblju Kantić Touristik sa kojim sam u ovo nemal dvije godine od kako sam stupio prvi put u kontakt s ovom firmom izgradio veoma dobre odnose i način komunikacije. Stvarno odrađuju posao na najbolji mogući profesionalni način, počevši od nuđenja usluga, osoblja, autobusa, pa do odnosa sa osobama koji nisu njihova klijentela, koji traže informacije o firmi, slikaju buseve, interesuju se o ovoj firmi itd, stvarno odgovore na takve zahtjeve na najbolji mogući način, ovo govorim i javno pišem, jer sam se lično uvjerio, jer sam ja lično snjima stupio u kontakt i od tada uspostavio jako dobre odnose i tip komunikacije. Što još pored svih mogućih dokaza, od kvalitete usluge, autobusa, obnove voznog parka pokazuje i ovaj dokaz/stvar. Na svako moje pitanje kada god sam kontaktirao osoblje Kantića, uvijek su mi dali informaciju, nikada nisu rekli da ne mogu dati tu informaciju ili nešto u tome pogledu, jer očito da nemaju šta kriti i da su spremni sve podjeliti sa bilo kim ko želi nešto više znati o toj firmi. Svaka čast još jednom. Naravno dešavaju se i u ovoj firmi da kažemo "ispadi" kao i kod svakoga, tako da hoću da kažem da nebi neko pomislio kako piše da su med i mlijeko a nije tako, ne, samo pišem o tom odnosu prema klijentima, fanovima da tako nazovem, osobama koje traže više informacija, novinarima itd ... Postupe i odgovore na najbolji mogući način.
Sad opet neko će reći ili pomisliti kao što su to radili na drugome forumu većini poznatom, i tvrdili kako ja pišem bajke o Kantiću, jer pišem za Kantić, jer mi oni plaćaju da pišem tako o njima itd itd, što je totalna glupost, nikada nisam imao nikakvog prihoda od Kantića ili finansijske dobiti, a i to da ja pišem kao što sam pisao onda, jer sam fan i zaljubljenik u Kantić firmu oduvijek bio, da ja kao takav pišem o Kantiću pozitivne stvari i da mi oni plaćaju za to, pa zar stvarno ima neko koji misli da je to potrebno njima... Oni dovoljno govore svojim uslugama i kvalitetom nuđenja istih ...
Da i ovo napišem, jedna od stvarih za koje ja mislim da se ne obavlja kako bi se trebala obavljati i na kojem nivou, jeste provjeravanje e-mail adrese od firme, jer sam od dosta osoba dobio info i pitanje da se ne odogovri na e-mail, kao što je pitanje o polasku linije, cijenama itd, znači ili se ne dobije e-mail ili odgovor dođe nakon nekoliko dana ili sedmica. A većinom tada bude već prošla potreba za takvom informacijom ili odgovorom.
Po tome pitanju sam već jednom prilikom pričao sa gospođom Kantić, te mi je ona rekla, da je svjesna toga problema, jer kako mi je sama rekla, ona svakodnevno provjera e-mail adresu, kada ujutro se krene sa poslom u direkciji, ali da je problem u tome da im pristiže veliki broj e-mailova, a pored toga, 5-6 osoba koje rade u direkciji imaju obavezu svaki dan javiti se i odgovoriti na hiljade poziva, javiti vozačima gdje ima ulaza, tahografi, računi, izvodi, kif, kuf itd, kao u svim kancelarijama i računovodsvima, te zbog toga ne uspiju odgovoriti blagovremeno na primljene e-mailove, tako da sam i ja tom prilikom gospođi Kantić predložio / rekao da ću pokušati smisliti po tome pitanju, primanja i slanja e-mailova u velikome broju, jer kao što većina zna, ja sam dobar web dizajner i "programer" tako da ću to pokušati nekako riješiti kako bi pokušao svojim doprinosom doprinjeti poboljšanju tog segmenta davanja/odgovaranja informacija klijentima ...
Još ovo ... Pozitivna meni a mislim da i većina su istog mišeljnja je i ta stvar da osoblje iz Kantić Touristika pokraj silnih obaveza često prati dešavanja na našem portalu, informacije, komentare, sugestije, slike itd ... Što znači da na taj način pokazuju da cijene i poštuju naš rad, i to i meni a i ostalim članovima BHBus.net tima, a vjerujem i većini članova foruma daje još više podsticaja i volje i ljubavi da još više slikama i pišemo komentare informacije, o svim mogućim prevoznicima, jer kako su ljudi iz Kantića uvidili i prihvatili naš rad, tako će sigurno i mnogi drugi, tako da će u određenom vremenskom periodu doći do toga da će mali broj prevoznika biti oni koji nas neće podržavati, a da će većina biti na našoj strani, davajući nam podršku i energiju, pozitivne vibracije za dalji rad ...
Ja se napisa dosta toga, znam da će svi oni koji me barem malo poznaju naći vremena i strpiti se i pročita ovo, jer znaju da nisam sve ovo bezveze napisao, da ima svrhu i poentu , i jednostavno na kraju, imao sam danima potrebu da ovo sve napišem ...
Veliki pozdrav, nadam se na razumijevanju većine, i nemojte šta uzeti za loše, jer u ovome postu nisam imo namjeru nikoga ni ponizit ni uvrijedi, i nisam ni pisao ga tako, ali opet ako moje oči to ne vide, a vaše uvide i nađu se uvrijeđene, budite sigurno da ste pogrešno protumačili i pročitajte još jednom barem, pa će te shvatiti da je ovaj post u suštini pozitivna stvar i energija za čitav naš kolektiv... za još bolje sutra naše zajednice BHBus.net
Pozdrav.
Vaš Amar (Administrator
)