Moglo je i ovo u temu o historiji GRASa, jer ova dva modela sada su historija
Nisu oni još historija, a i slike su relativno friške (od ove godine).
Previše su dragocjeni ovi trolejbusi i pored svih njihovih mana. Prvom (4301) nisu mogli naći stakllo , pa su ,u stavili od stare Škode 14tr, (tu bi mogao biti problematičan mrtvi ugao).Neznam što bi mu to nedavno uradili ako ga ne namjeravaju vraćati. Vjerovatno mu fale još neki dijelovi. šta će dalje biti s njega neznam. Onaj iza (4302) je ponovo prikačen na kontakt mrežu, ima malo veće šanse, jer da je rashodovan sigurno nebi bio prikopčan na mrežu, a vjerovatno bi do sad većina dijelova bila poskidana. Inače, ovi trolejbusi su prvi put povučeni 2005, da bi ponovo proradili u Oktobru ili Novembru 2008, mislim da sam ih zadnji put vidio u Septembru 2009.
Vidio sam u javnim nabavkama, krajem prošle godine, traženi su dijelovi transmisije za te trole.
Ovih trola je jako malo proizvedeno, pa je jako teško naće dijelove za njih. a u Sarajevo su stigli prvi serijski podaci (Možda među prvih 5-10), a s obzirom da je to bio prvi Škodin moderni niskopodni trolejbus, onda je logično da su puni "dječijih bolesti".