bhbus.ba
November 28, 2024, 04:29:03 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Busevi na linijama  (Read 314446 times)
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #345 on: September 19, 2011, 21:20:19 »

Terminal Željeznička stanica ( radni dan )  19.09.2011 - 23.09.2011. godine

Prva i druga smjena

Ove sedmice na liniji 15 Željeznička stanica - Buća potok su:

r.v. 11/22 je 469/818/820 ( 469 nije mogao više od dvije ujutro ture i stao je, 818 došao na zamjenu pa se prebacio poslije na lin 18 Pofalići kad je tamo zatrebao. poslije je 820 prešao sa lin 23 na lin 15.)
r.v. ---/26 fali čitav dan
r.v. 15/30 fali čitav dan
r.v. 17/34 je 400

Ove sedmice na liniji 23/23a Željeznička stanica - Rajlovac/Reljevo dom su:

r.v. 101/202 je 801
r.v. 103/206 je 820/ popodne fali jer je prešao na 15.
r.v. 105/210 je 464
r.v. 107/214 je 826

Dvokratni vozni redovi

r.v. 012 lin 15 ispušten
r.v. 013 lin 23 ispušten
r.v. 016 lin 23a ispušten
r.v. 021 lin 15 ispušten
r.v. 024 lin 23a ispušten


Treća smjena

Ove sedmice na liniji 15 Željeznička stanica - Buća potok su:

r.v. 24 je 820
r.v  32 fali čitav dan
r.v. 28 je 400

Ove sedmice na liniji 23/23a Željeznička stanica - Rajlovac/Reljevo dom su:

r.v. 204 - 801
r.v .208 - 826
r.v. 212 - ikar 206 koji je slobodan poslije r.v. 175/350 sa lin 31e nisam vidio koji je jer je kao furija prošao pokraj mene.

Vidio sam još

14-853 ( gusto, gusto sam je on 14 vidio sam ga samo što ljudi ne vire iz njega, da i on ne crkne!!!???!!! Prenatrpan je)
16b-850
17-851
18-818
20-840
20b-810
21-409...
22-406...
23c-807
31e-416,405...
41-808
41a-832
prevoz učenika - 854 koji nije bio danas na terminalu dom armije. Očišćena mu je škrabotina na vratima, jedan plus za održavanje 854-orke
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #346 on: September 19, 2011, 22:05:54 »

E jeli ti sad konačno jasno zašto je 813, kao pouzdano vozilo morao raditi na Buća Potoku. Samo se nadam da mu nije crko motor ili mjenjač i da će ponovo biti pouzdan bus.

Sad je jedino ostalo da krpe njegov red vožnje kako znaju i umiju, uključujući vozila koja gore nemogu kompletirati jednu smjenu. Neće me začuditi ako narednih dana tamo budu uskakali Lion's Classici, IK-206, a nebi me ni FAP nešto posebno iznenadio.
« Last Edit: September 19, 2011, 22:09:10 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
zanimljivo
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 248



« Reply #347 on: September 19, 2011, 22:28:09 »

a kakvi Lion's Classici   pa na DArmije su prenatrpani kakvi ce tek gore biti .
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #348 on: September 20, 2011, 08:55:45 »

E jeli ti sad konačno jasno zašto je 813, kao pouzdano vozilo morao raditi na Buća Potoku. Samo se nadam da mu nije crko motor ili mjenjač i da će ponovo biti pouzdan bus.

Sad je jedino ostalo da krpe njegov red vožnje kako znaju i umiju, uključujući vozila koja gore nemogu kompletirati jednu smjenu. Neće me začuditi ako narednih dana tamo budu uskakali Lion's Classici, IK-206, a nebi me ni FAP nešto posebno iznenadio.

Što se mene tiče: Fap kao i prije na liniju 47, Znam da je velika gužva ali bože moj i 400 i 402 na liniju 15 i riješili smo problem. I prije je radio fap na liniji 47 ili man ul 272 pa može i sada. Ako budem vidio classica na lin 15 ili 15b ili 23/23a ja ću "lomit noge ako bude ko šarao ili uništavao"
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #349 on: September 20, 2011, 09:51:49 »

Ma ja sam FAP-a spomenuo onako, u kontekstu "nebi me iznenadio" (sjećaš se kad je 320 upao na Rajlovac)

Jedno vrijeme je na 47 radio FAP 322. Sada je 321 na 35, 715 na 29, 717 na 75. 320 i 322 mislim da imaju vanlinijska zaduženja (industrija itd...) 716 mislim da radi na nekoj lokalnoj liniji u Trnovu ili Hadžićima.

Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #350 on: September 20, 2011, 09:55:37 »

Ma ja sam FAP-a spomenuo onako, u kontekstu "nebi me iznenadio" (sjećaš se kad je 320 upao na Rajlovac)

Jedno vrijeme je na 47 radio FAP 322. Sada je 321 na 35, 715 na 29, 717 na 75. 320 i 322 mislim da imaju vanlinijska zaduženja (industrija itd...) 716 mislim da radi na nekoj lokalnoj liniji u Trnovu ili Hadžićima.



Ja drame tad kad sam ga vidio ja se zaprepastio.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #351 on: September 20, 2011, 15:22:36 »

Ja mislim da su se mnogi tada začudili, ali sreća pa je bila nedjelja.
a nedavno je bio "uskočio", tamo negdje na 15, 15b ili 23c, čini mi se 717.

Baš me interesuje šta će se tamo izredati ove sedmice, i dali će uspjeti naći odgovarajuću zamjenu za 813.

Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #352 on: September 20, 2011, 17:55:25 »

Ja mislim da su se mnogi tada začudili, ali sreća pa je bila nedjelja.
a nedavno je bio "uskočio", tamo negdje na 15, 15b ili 23c, čini mi se 717.

Baš me interesuje šta će se tamo izredati ove sedmice, i dali će uspjeti naći odgovarajuću zamjenu za 813.


  nema potrebe napravljen je 813 nije se radilo o vecem kvaru...
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #353 on: September 20, 2011, 21:38:54 »

Ja mislim da su se mnogi tada začudili, ali sreća pa je bila nedjelja.
a nedavno je bio "uskočio", tamo negdje na 15, 15b ili 23c, čini mi se 717.

Baš me interesuje šta će se tamo izredati ove sedmice, i dali će uspjeti naći odgovarajuću zamjenu za 813.


  nema potrebe napravljen je 813 nije se radilo o vecem kvaru...

717 jer radio na 23c i 23/23a jedan dan

813 je opet pun ko kutija od paštete, znači prenatrpan....... Ne daju ljudi da ide sa stanice dok svi ne uđu.

Danas bila velika saobraćajka blizu Boljakovog pa je sve bilo zaštopalo. Ja sam čekao bus tačno 1h i 15 minuta da bi došao 801, ih kako smo ga momački natovarili. Ostalo je ljudi ali Drinskom je vozio ko metak počelo je neko škripanje kod osovina struganje i klopotanje pa je vozač izlazio da gleda al samo nastavio kao furija. Vjerovatno isto kao i kod 813 situacija.
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #354 on: September 20, 2011, 21:42:11 »

Ja mislim da su se mnogi tada začudili, ali sreća pa je bila nedjelja.
a nedavno je bio "uskočio", tamo negdje na 15, 15b ili 23c, čini mi se 717.

Baš me interesuje šta će se tamo izredati ove sedmice, i dali će uspjeti naći odgovarajuću zamjenu za 813.


  nema potrebe napravljen je 813 nije se radilo o vecem kvaru...

717 jer radio na 23c i 23/23a jedan dan

813 je opet pun ko kutija od paštete, znači prenatrpan....... Ne daju ljudi da ide sa stanice dok svi ne uđu.

Danas bila velika saobraćajka blizu Boljakovog pa je sve bilo zaštopalo. Ja sam čekao bus tačno 1h i 15 minuta da bi došao 801, ih kako smo ga momački natovarili. Ostalo je ljudi ali Drinskom je vozio ko metak počelo je neko škripanje kod osovina struganje i klopotanje pa je vozač izlazio da gleda al samo nastavio kao furija. Vjerovatno isto kao i kod 813 situacija.

Ma danas je u gradu bila gužva gdje god kreneš. Za svojih 27 godina nikada u Sarajevu nisam vidio ovoliku guzvu
Logged
zanimljivo
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 248



« Reply #355 on: September 20, 2011, 21:43:13 »

14-854,853( s tim da ga cas ima cas nema)
16-852
16b-850
17-851
17b-823

Svaka voznja je puna posegno na 16b i 14 k'o sibica bude bus.
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #356 on: September 20, 2011, 21:54:07 »

14-854,853( s tim da ga cas ima cas nema)
16-852
16b-850
17-851
17b-823

Svaka voznja je puna posegno na 16b i 14 k'o sibica bude bus.

kojeg čas ima čas nema 854 ili 853 i zar ne bi bila logika da daju 853 na 17b a 823 na 14 da se malo i građani sa breke II vozaju u novom busu.
Logged
zanimljivo
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 248



« Reply #357 on: September 20, 2011, 22:15:51 »

853 cas ide cas ispusta red voznje radi pola smjene pola ne radi  .
Imaju gradjani Breke 851  ovom terminalu bi dobro dosao jos jedan bus koji bi jednu smjenu radio Bare jednu Kosevsko jer su prepreprenatrpani busevi cak previse i za Man Lion's Classice.
a 823 je dobar bus moze on jos u stranu mada nije dug uspon na Breki II
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #358 on: September 21, 2011, 07:46:37 »

Pa jel to nešto u kvaru ili ide na posudbu na neki drugi terminal? Nemoj me razočarat skroz ako su njega udesili.... Ma ako se ne varam trebalo bi da rade 3 busa na 14 po 2 na 16 i 16b i 17 i jedan na 17b Ovdje nisam spominjao dvokratne jer ima dvokratna nalin 14 i 17 akoe se ne varam.
« Last Edit: September 21, 2011, 07:48:39 by man 464 » Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #359 on: September 21, 2011, 08:09:01 »

Pa jel to nešto u kvaru ili ide na posudbu na neki drugi terminal? Nemoj me razočarat skroz ako su njega udesili.... Ma ako se ne varam trebalo bi da rade 3 busa na 14 po 2 na 16 i 16b i 17 i jedan na 17b Ovdje nisam spominjao dvokratne jer ima dvokratna nalin 14 i 17 akoe se ne varam.

Ma nije u kvaru nego su mu radili neke "sitnice"...trebalo bi da rade 3 na 14, 2 na 16, 2 na 16b 2 na 17 i 1 na 17b.Nema dvokratnih na Domu Armije
Logged
Pages: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.037 seconds with 22 queries.