zanimljivo
Putnik
Offline
Posts: 248
|
|
« Reply #555 on: October 31, 2011, 23:17:02 » |
|
cujem da sofer danas govori u 854 oko 15h da mora sutra na servis pod hitno pa sta ce onda sutra na 14 :@
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #556 on: November 01, 2011, 00:01:11 » |
|
Zna li neko šta vozi na 27, 30, 32, 46, i rade li linije 27a i 27b?
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #557 on: November 01, 2011, 20:48:02 » |
|
UTORAK
400 - Zamjena trolejbusa - čitav dan 401 - Zamjena trolejbusa - treća smjena 403 - 47 406 - 22 / Zamjena trolejbusa (druga smjena) 820 - Zamjena trolejbusa 822 - 31 826 - Zamjena trolejbusa
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
zanimljivo
Putnik
Offline
Posts: 248
|
|
« Reply #558 on: November 02, 2011, 19:05:52 » |
|
ovako na Domu Armije danas strasna preturanja
14-854 do pola 11 , zatim dosao 813 sa 15 ne znam ko je vozac ali vozio je te dvije tri ture kako mu je volja bila nije se pridrzavao r.v. onda oko pola 2 tu je trebao doci 854 ali neki kvar je imao pa je otisao do garaze busa nije bilo oko sat vremena a lola sa 823 nije htio da odradi turu na 14 pa je odnekuda dosao 850 tek oko 15h .U trecoj smjeni su 850,854 16-852,turisticki 322(1) nisam siguran 16b-853 17-851 17b-823 31e-405,416.. 21-409... 22-406,407 18-818 41a-832
Inace 850 dnevno oko tri linijie promjeni u ovoj sedmici
I jedno pitanje koliko znam 841 je solidan bus koji se ne grije mnogo i moze poprilicno brdo pa zasto se on ne bi slao na 15 jer ne radi neku zahtjevnu liniju pretezno je na 43,32 i sl.
I ako mi neko moze odgovoriti sta je sa 810 ima li kakvog napretka hoce li uskoro biti popravljen
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #559 on: November 02, 2011, 19:46:01 » |
|
854 je danas radio i na Velesicima i negdje na Z stanici oko 4 sata čuo sam na radio vezu da je otisao na stanicu...A 841 je skoro uradjen motor i mislim da bas i nebi mogao podnijeti brdo a i ljudi koji ga duze su godinama redovni na 43 odnosno 32 ali pretezno na 43. Situacija je ovakva da moraš imati barem jedno sigurno vozilo na svakoj liniji zato imaš 813 na B potoku, 841 na Osijeku, na domu postavu novih vozila 818 i 832 se rotiraju na Pofalicima odnosno Velesicima Da budemo jasni situacija je svakim danom sve gora i gora, mislim da nikada nije bilo gore i da ukoliko se nesto ne promijeni u roku od mjesec dva mislim da cemo imati velikih problema a to je da ce Classici biti polomljeni od guzve, IK 206 ce biti povuceni od strane S Leasinga jer nisam siguran kako ide tok placanja rata za ta vozila. Od juce su racuni firme blokirani tako da ukoliko neko zeli sacuvati GRAS od propasti mora veoma brzo reagovati. Mislim da vlast nema volje za rješavanje ovih problema postavili su generalnog direktora koji jos nije nasao za shodno da se obrati medijima ili radnicima da se predstavi. Mislim da je covjek doveden da "zavrsi posao" tj da ugasi GRAS odnosno sektore autobusa i minibusa kako bi neki "hadzo" iz vlasti to kupio za mizerne pare...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
zanimljivo
Putnik
Offline
Posts: 248
|
|
« Reply #560 on: November 02, 2011, 20:49:42 » |
|
upravu si transformers sve ovo vodi u propast jel ovo spisak ispravih vozila: 801,803,806,807,808??,811,813,814,815,816,818,819,820,822,823,826,829,832,836,839,840,841,844,846,850,851,852,853,854,717,715,668,673 400,401,402,403,405,406,407,408,409,410,411,412,413,414,415,416,418,419,424,425,426,427,460,461??,464,465,469??,321,322
|
|
« Last Edit: November 02, 2011, 20:55:10 by zanimljivo »
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #561 on: November 02, 2011, 21:08:26 » |
|
upravu si transformers sve ovo vodi u propast jel ovo spisak ispravih vozila: 801,803,806,807,808??,811,813,814,815,816,818,819,820,822,823,826,829,832,836,839,840,841,844,846,850,851,852,853,854,717,715,668,673 400,401,402,403,405,406,407,408,409,410,411,412,413,414,415,416,418,419,424,425,426,427,460,461??,464,465,469??,321,322
461 ne radi od proljeća, 321 od septembra. 463 još nekako radi (mislim da neće dugo), a 716 mislim da radi na 45/45a, ali nisam siguran. Danas na zamjeni trolejbusa: 400, 820 i 826 svetri smjene, u popodnevnoj špici je 400 bio skoro do kraja popunjen, a u solaće vjerovatno pola putnika nije moglo ući. Trolejbus 4159 je dolazio na Dobrinju, ali nije kupio putnike ni u jednom pravcu
|
|
« Last Edit: November 02, 2011, 21:13:19 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #562 on: November 02, 2011, 21:10:07 » |
|
upravu si transformers sve ovo vodi u propast jel ovo spisak ispravih vozila: 801,803,806,807,808??,811,813,814,815,816,818,819,820,822,823,826,829,832,836,839,840,841,844,846,850,851,852,853,854,717,715,668,673 400,401,402,403,405,406,407,408,409,410,411,412,413,414,415,416,418,419,424,425,426,427,460,461??,464,465,469??,321,322
461 odavno rashodovan, 469 radi a ukupno bi trebalo bit oko 100 vozila da se svi redovi poštuju. Ispustio si 463 i 499 koji su vozni, Ja znam sigurno za 463 jer radi na mojoj liniji i očišćen je skockan i kao nov unutra ali se jedva vuče po ulici. A 499 nisam dugo viđo misli da je zadužen na 30.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #563 on: November 02, 2011, 21:30:06 » |
|
854 je danas radio i na Velesicima i negdje na Z stanici oko 4 sata čuo sam na radio vezu da je otisao na stanicu...A 841 je skoro uradjen motor i mislim da bas i nebi mogao podnijeti brdo a i ljudi koji ga duze su godinama redovni na 43 odnosno 32 ali pretezno na 43. Situacija je ovakva da moraš imati barem jedno sigurno vozilo na svakoj liniji zato imaš 813 na B potoku, 841 na Osijeku, na domu postavu novih vozila 818 i 832 se rotiraju na Pofalicima odnosno Velesicima Da budemo jasni situacija je svakim danom sve gora i gora, mislim da nikada nije bilo gore i da ukoliko se nesto ne promijeni u roku od mjesec dva mislim da cemo imati velikih problema a to je da ce Classici biti polomljeni od guzve, IK 206 ce biti povuceni od strane S Leasinga jer nisam siguran kako ide tok placanja rata za ta vozila. Od juce su racuni firme blokirani tako da ukoliko neko zeli sacuvati GRAS od propasti mora veoma brzo reagovati. Mislim da vlast nema volje za rješavanje ovih problema postavili su generalnog direktora koji jos nije nasao za shodno da se obrati medijima ili radnicima da se predstavi. Mislim da je covjek doveden da "zavrsi posao" tj da ugasi GRAS odnosno sektore autobusa i minibusa kako bi neki "hadzo" iz vlasti to kupio za mizerne pare...
Čudi me Kadić znam da je bio šef finansija u AID-u za vrijeme Keme Ademovića da se tako ponaša,meni je najgori Haris Lulić i stiskanje u budžetu,nije GRAS jedini sa minusom i druge komunalne firme s**u pa ih niko ne proganja,ali tako ti je sa privatnim interesima par lopovčića. Sve to treba bičem izmlatiti.
|
|
« Last Edit: November 02, 2011, 21:33:04 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #564 on: November 03, 2011, 20:25:49 » |
|
854 je danas radio i na Velesicima i negdje na Z stanici oko 4 sata čuo sam na radio vezu da je otisao na stanicu...A 841 je skoro uradjen motor i mislim da bas i nebi mogao podnijeti brdo a i ljudi koji ga duze su godinama redovni na 43 odnosno 32 ali pretezno na 43. Situacija je ovakva da moraš imati barem jedno sigurno vozilo na svakoj liniji zato imaš 813 na B potoku, 841 na Osijeku, na domu postavu novih vozila 818 i 832 se rotiraju na Pofalicima odnosno Velesicima Da budemo jasni situacija je svakim danom sve gora i gora, mislim da nikada nije bilo gore i da ukoliko se nesto ne promijeni u roku od mjesec dva mislim da cemo imati velikih problema a to je da ce Classici biti polomljeni od guzve, IK 206 ce biti povuceni od strane S Leasinga jer nisam siguran kako ide tok placanja rata za ta vozila. Od juce su racuni firme blokirani tako da ukoliko neko zeli sacuvati GRAS od propasti mora veoma brzo reagovati. Mislim da vlast nema volje za rješavanje ovih problema postavili su generalnog direktora koji jos nije nasao za shodno da se obrati medijima ili radnicima da se predstavi. Mislim da je covjek doveden da "zavrsi posao" tj da ugasi GRAS odnosno sektore autobusa i minibusa kako bi neki "hadzo" iz vlasti to kupio za mizerne pare...
Čudi me Kadić znam da je bio šef finansija u AID-u za vrijeme Keme Ademovića da se tako ponaša,meni je najgori Haris Lulić i stiskanje u budžetu,nije GRAS jedini sa minusom i druge komunalne firme s**u pa ih niko ne proganja,ali tako ti je sa privatnim interesima par lopovčića. Sve to treba bičem izmlatiti. Azra ba prema tvojim dosadasnjim komentarima ti si pokazala visok stepen inteligencije i ozbiljnosti tako da nemoj sebe negativizirati. Pa majku mu saradnik AIDa je bio i Zijad Turkovic ako ćemo ići do kraja. Znači nije mu to "dokaz kvaliteta" ako znamo da su i AIDu radili svi osim onih koji su trebali da rade. Ali da se mi nebi udaljavali od teme Lulić me nije iznenadio nego razočarao jer sam ga smatrao barem malo principjelnijim i njega i premijera iako je za danasnje politicare principijelnost nepoznata stvar. Sve dok ne bude čvrste volje i znanja da se problem u GRASu riješi neće se riješiti. Pa na Otoci gdje se prodaju kuponi par metara pored "klošari" tapkare kupone i iz GRASa godinama šute. Znači da neko iz GRASa "tali" sa klošarima...ima tu još milion nelogičnosti
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #565 on: November 03, 2011, 20:57:04 » |
|
405 - 31e / večeras radi treću smjenu na 31 822 - 31 (danas 1 i 2 smjena)
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #566 on: November 03, 2011, 23:14:45 » |
|
854 je danas radio i na Velesicima i negdje na Z stanici oko 4 sata čuo sam na radio vezu da je otisao na stanicu...A 841 je skoro uradjen motor i mislim da bas i nebi mogao podnijeti brdo a i ljudi koji ga duze su godinama redovni na 43 odnosno 32 ali pretezno na 43. Situacija je ovakva da moraš imati barem jedno sigurno vozilo na svakoj liniji zato imaš 813 na B potoku, 841 na Osijeku, na domu postavu novih vozila 818 i 832 se rotiraju na Pofalicima odnosno Velesicima Da budemo jasni situacija je svakim danom sve gora i gora, mislim da nikada nije bilo gore i da ukoliko se nesto ne promijeni u roku od mjesec dva mislim da cemo imati velikih problema a to je da ce Classici biti polomljeni od guzve, IK 206 ce biti povuceni od strane S Leasinga jer nisam siguran kako ide tok placanja rata za ta vozila. Od juce su racuni firme blokirani tako da ukoliko neko zeli sacuvati GRAS od propasti mora veoma brzo reagovati. Mislim da vlast nema volje za rješavanje ovih problema postavili su generalnog direktora koji jos nije nasao za shodno da se obrati medijima ili radnicima da se predstavi. Mislim da je covjek doveden da "zavrsi posao" tj da ugasi GRAS odnosno sektore autobusa i minibusa kako bi neki "hadzo" iz vlasti to kupio za mizerne pare...
Čudi me Kadić znam da je bio šef finansija u AID-u za vrijeme Keme Ademovića da se tako ponaša,meni je najgori Haris Lulić i stiskanje u budžetu,nije GRAS jedini sa minusom i druge komunalne firme s**u pa ih niko ne proganja,ali tako ti je sa privatnim interesima par lopovčića. Sve to treba bičem izmlatiti. Azra ba prema tvojim dosadasnjim komentarima ti si pokazala visok stepen inteligencije i ozbiljnosti tako da nemoj sebe negativizirati. Pa majku mu saradnik AIDa je bio i Zijad Turkovic ako ćemo ići do kraja. Znači nije mu to "dokaz kvaliteta" ako znamo da su i AIDu radili svi osim onih koji su trebali da rade. Ali da se mi nebi udaljavali od teme Lulić me nije iznenadio nego razočarao jer sam ga smatrao barem malo principjelnijim i njega i premijera iako je za danasnje politicare principijelnost nepoznata stvar. Sve dok ne bude čvrste volje i znanja da se problem u GRASu riješi neće se riješiti. Pa na Otoci gdje se prodaju kuponi par metara pored "klošari" tapkare kupone i iz GRASa godinama šute. Znači da neko iz GRASa "tali" sa klošarima...ima tu još milion nelogičnosti Mislim u smislu posla kad je rekao da se ljudi "strpe",oko rada,mudar je on,ali znam ja dobro da nije on došao da riješi problem,čak štaviše iznenadio me s obzirom da znam ko je,kažem izgurao se,jer sam bila ubijeđena da se radi o nekoj drugoj osobi koja se samo isto zove i preziva.A došao lik koji iskreno nema pojma o tekućim problemima. Mene Lulić nervira,pogotvo u onom intervjuu koji je dao iza štrajka sa Ajdinom i Muminovićem,nekako se stisnuo,ne zna ni ja,istina nije njegov glavni posao da bude Ministar GRAS-a,ali sve je to isto,samo se neko ističe manje neko više u onome što radi tj.ne radi. Ono da ne pričam bezveze,ja mislim da će GRAS-u brzo doći kraj,ako nije već. Glupo se više tješiti nekom pričom.
|
|
« Last Edit: November 03, 2011, 23:19:57 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #567 on: November 04, 2011, 08:04:18 » |
|
azra tvoje misljenje koje si iznijela u zadnjem postu je realno da ne kazem najrealnije. Ne interesuje Lulica GRAS i to treba da shvate svi oni koji su se ponadali da bi vlada mogla rijesiti pitanje GRASa. Pa kantonalna vlada odnosno kantonalne vlade su ga i dovele ovdje gdje je sada. Naivno je vjerovati da bi oni mogli nesto poduzeti s ciljem rjesavanja problema GRASa.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #568 on: November 04, 2011, 22:19:51 » |
|
401 - Zamjena trolejbusa , treća smjena 811 - 26a 814 - 31 prva smjena, a nisam primjetio da je kasnije bilo busa na ovoj liniji.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #569 on: November 05, 2011, 17:17:07 » |
|
Terminal Željeznička stanica ( subota ) 05.11.2011. godine
Prva i druga smjena
Ove subote na liniji 15 Željeznička stanica - Buća potok su:
v.r. 11/22 je 402 v.r. 13/26 je 813 v.r. 15/30 fali čitav dan
Ove subote na liniji 23/23a Željeznička stanica - Rajlovac/Reljevo dom su:
v.r. 101/202 je 465 v.r. 103/206 fali čitav dan v.r. 105/210 je 846
Dvokratni vozni redovi
v.r. 040 fali čitav dan
Treća smjena
Ove subote na liniji 15 Željeznička stanica - Buća potok su:
v.r. 24 je 402 v.r. 28 je 813
Ove sedmice na liniji 23/23a Željeznička stanica - Rajlovac/Reljevo dom su:
v.r. 208 je 465 v.r. 212 je 419
Vidio sam još:
31e-416,427,405,413 23c-807 15b-844
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|