Troler
|
|
« Reply #1335 on: April 02, 2012, 19:36:00 » |
|
PONEDJELJAK Linija 22a - 806... Linija 31 - 467, ali je otpao pa neko vrijeme nije ništa vozilo, treću smjenu radi 403 Linija 36 - 714, ali opet je imao problema, pa par sati nije bilo busa. Linija 37 - 323 Linija 45 - 93 Linija 47 - 321
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Edin MAN
Kondukter
Offline
Posts: 583
|
|
« Reply #1336 on: April 02, 2012, 20:51:16 » |
|
PONEDJELJAK Linija 22a - 806... Linija 31 - 467, ali je otpao pa neko vrijeme nije ništa vozilo, treću smjenu radi 403 Linija 36 - 714, ali opet je imao problema, pa par sati nije bilo busa. Linija 37 - 323 Linija 45 - 93 Linija 47 - 321
Sta je sa 469 ?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1337 on: April 02, 2012, 21:04:39 » |
|
A neznam, najvjerovatnije nova sedmica - novo zaduženje - 27, 23 ili 22a.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1338 on: April 02, 2012, 21:24:51 » |
|
Terminal Željeznička stanica (radni dan) 02.04.2012.-06.03.2012.godine
Prva i druga smjena
Ove sedmice na liniji 15 Željeznička stanica - Buća potok su:
v.r. 11/22 je g.b. 401 v.r. ---/26 je ispušten v.r. 15/30 je ispušten v.r. 17/34 je g.b. 823 (Jedva ide ali i ima neki čudan zvuk kao zviždanje prilikom dodavanja gasa.)
Ove sedmice na liniji 23/23a Željeznička stanica - Rajlovac/Reljevo dom su:
v.r. 101/202 je g.b. 464 v.r. 103/206 je g.b. 820 (bez problema ide ravnicom i 60 km/h i brže, ne puno brže ali 65 je išao sad kad sam ja došao sa njim) v.r. 105/210 je ispušten v.r. 107/214 je g.b. 801
Dvokratni vozni redovi
v.r. 012 lin 15 je ispušten v.r. 013 lin 23 je ispušten v.r. 016 lin 23a je ispušten v.r. 021 lin 15 je ispušten v.r. 024 lin 15 je ispušten
Treća smjena
Ove sedmice na liniji 15 Željeznička stanica - Buća potok su:
v.r. 24 je g.b. 401 v.r. 32 je ispušten v.r. 28 je g.b. 823
Ove sedmice na liniji 23/23a Željeznička stanica - Rajlovac/Reljevo dom su:
v.r. 204 je g.b. 801 v.r. 208 je g.b. 820 v.r. 212 je g.b. 464
Vidio sam još:
14-854 16-851 16b-852 17-853 17b-850/--- (Ovako bi trebalo, ako ćemo primjenjivat pravilo rotacije na D.A.) 18-XXX/850 (Čini mi se da sam vidio 850 ujutro kod Ekonomske, nisam siguran) 20b-668 (Drugi grafonja na 20b, jel to znači da je 673 prešao na 79?) 21-409... 22-406... 23c-807 31-467 31e-416,410,405...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Edin MAN
Kondukter
Offline
Posts: 583
|
|
« Reply #1339 on: April 02, 2012, 21:34:29 » |
|
A neznam, najvjerovatnije nova sedmica - novo zaduženje - 27, 23 ili 22a.
Ne znam bas mi je glupo sto nema stalno vozilo na 31 , nego bude jedan mjesec bubam 808 , pa 469 ,467. Al eto moramo se tako prilagoditi )
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1340 on: April 02, 2012, 21:40:53 » |
|
E 808 je radio skoro pola godine, pa 826 je isto dugo radio, a mislim da je u zadnjih 5-6 godina najduže zaduženje na imao niskopodni Neoplan 903, mislim da je radio više od godinu dana na 31. Ostali su radili mjesec-dva. (460, 423, 828...)
Što se mene tiče najvažnije je da je redovno, a koje će vozilo raditi to mi je svejedno.
|
|
« Last Edit: April 02, 2012, 21:45:01 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Edin MAN
Kondukter
Offline
Posts: 583
|
|
« Reply #1341 on: April 02, 2012, 21:46:04 » |
|
E 808 je radio skoro pola godine, pa 826 je isto dugo radio, a mislim da je u zadnjih 5-6 godina najduže zaduženje na imao niskopodni Neoplan 903, mislim da je radio više od godinu dana na 31. Ostali su radili mjesec-dva. (460, 423, 828...)
Što se mene tiče najvažnije je da je redovno, a koje će vozilo raditi to mi je svejedno.
Sjecam se kad je radio 903 , sta je bilo sa Neoplanovim vozilima ?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1342 on: April 02, 2012, 22:07:36 » |
|
E 808 je radio skoro pola godine, pa 826 je isto dugo radio, a mislim da je u zadnjih 5-6 godina najduže zaduženje na imao niskopodni Neoplan 903, mislim da je radio više od godinu dana na 31. Ostali su radili mjesec-dva. (460, 423, 828...)
Što se mene tiče najvažnije je da je redovno, a koje će vozilo raditi to mi je svejedno.
Sjecam se kad je radio 903 , sta je bilo sa Neoplanovim vozilima ? Riknuli. Sto puta je transformers napisao da su to najlošija vozila koja su stigla u GRAS. 901 do 2007/2008 900, 904 do 2008 902 do 2009 903 do 2010 (On je bio riknuo u septembru-oktobru 2009 i nije radio do februara 2010, onda je radio negdje do maja i to je bilo to.) Ta su vozila promjenila minimalno 2 firme dok su stigla do GRAS-a.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1343 on: April 03, 2012, 07:26:27 » |
|
UTORAK - Na linije je izašlo:
48 tramvaja 28 trolejbusa 60 autobusa 25 minibusa
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #1344 on: April 03, 2012, 08:00:41 » |
|
E 808 je radio skoro pola godine, pa 826 je isto dugo radio, a mislim da je u zadnjih 5-6 godina najduže zaduženje na imao niskopodni Neoplan 903, mislim da je radio više od godinu dana na 31. Ostali su radili mjesec-dva. (460, 423, 828...)
Što se mene tiče najvažnije je da je redovno, a koje će vozilo raditi to mi je svejedno.
Sjecam se kad je radio 903 , sta je bilo sa Neoplanovim vozilima ? Riknuli. Sto puta je transformers napisao da su to najlošija vozila koja su stigla u GRAS. 901 do 2007/2008 900, 904 do 2008 902 do 2009 903 do 2010 (On je bio riknuo u septembru-oktobru 2009 i nije radio do februara 2010, onda je radio negdje do maja i to je bilo to.) Ta su vozila promjenila minimalno 2 firme dok su stigla do GRAS-a. Ne znam da li su baš najlošija jer loši su bili i Renault PR 180 samo što se u njihove popravke ulagalo puno više pa su radili nešto duže. Inače oni su bili parkirani kod Saarbrickena na jednoj livdi bukvalno. Čovjeku se nije isplatilo ulagati više u njih jer im je održavanje bilo jako skupo a već su bili prešli 700 i više hiljada, tako da su naletile Bošnje i "talnuli" su ih nama skoro pa dzaba
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1345 on: April 03, 2012, 08:07:45 » |
|
@tranformers šta je sa ovom rotacijom na Šipu, sad je 668 na liniji za Bušću, jel 673 prešao na 79?
I još jedno pitanje: Šta je sa 846, i gdje radi, ako radi?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #1346 on: April 03, 2012, 08:14:32 » |
|
@tranformers šta je sa ovom rotacijom na Šipu, sad je 668 na liniji za Bušću, jel 673 prešao na 79?
I još jedno pitanje: Šta je sa 846, i gdje radi, ako radi?
Ne znam za to , možda je 668 uletio samo juče a inače je bolji od 673 tako da možda su se rotirati a 846 radi na 15b , čuo sam da se juče zaglavio na okretnici jer nema rikverca
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1347 on: April 03, 2012, 08:16:53 » |
|
@tranformers šta je sa ovom rotacijom na Šipu, sad je 668 na liniji za Bušću, jel 673 prešao na 79?
I još jedno pitanje: Šta je sa 846, i gdje radi, ako radi?
Ne znam za to , možda je 668 uletio samo juče a inače je bolji od 673 tako da možda su se rotirati a 846 radi na 15b , čuo sam da se juče zaglavio na okretnici jer nema rikverca Vidjet ćemo danas za 668 hoće li biti na 20b, ako ne onda je samo jednodnevni izlet. Hvala za inf......
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1348 on: April 03, 2012, 19:12:41 » |
|
UTORAK Linija 22a - 806... Linija 26 - 819 Linija 31 - 467 Linija 39 - 469 (treća smjena, pretpostavljam da je prvu i dio druge radio 322) Linija 61 - 8x (čini mi se 89, nisam siguran) Linija 71 - 42
Interesantna situacija u 18:45, dva SG312 jedan iza drugog idu prema Dobrinji jedan na 31 a drugi na 39. (U 18:45 je polazak i za 31 i 39)
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #1349 on: April 03, 2012, 20:05:31 » |
|
@tranformers šta je sa ovom rotacijom na Šipu, sad je 668 na liniji za Bušću, jel 673 prešao na 79?
I još jedno pitanje: Šta je sa 846, i gdje radi, ako radi?
Ne znam za to , možda je 668 uletio samo juče a inače je bolji od 673 tako da možda su se rotirati a 846 radi na 15b , čuo sam da se juče zaglavio na okretnici jer nema rikverca Vidjet ćemo danas za 668 hoće li biti na 20b, ako ne onda je samo jednodnevni izlet. Hvala za inf...... 846 je na 15b a danas oko pola dva je ostao uz buca potok u kvaru
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|