bhbus.ba
November 23, 2024, 12:39:38 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 79 80 [81] 82 83 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Busevi na linijama  (Read 313365 times)
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1200 on: March 18, 2012, 19:45:00 »

NEDJELJA 18.03.2012. (Do 12:00)

Linija 22a - 465...
Linija 26 - 460
Linija 26a - 844
Linija 27 - 400...
Linija 31 - 408
Linija 32 - 814
Linija 36 - 673
Linija 43 - 841...
Linija 71 - 55
Nakon 16:00h 844 sa Ahatovića prešao na 31 umjesto g.b. 408

@Zanimljivo šta je radilo na Barama?

Zna li neko šta je danas radilo na komercijali i na Dobrinji 4?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1201 on: March 18, 2012, 19:47:43 »

NEDJELJA 18.03.2012. (Do 12:00)

Linija 22a - 465...
Linija 26 - 460
Linija 26a - 844
Linija 27 - 400...
Linija 31 - 408
Linija 32 - 814
Linija 36 - 673
Linija 43 - 841...
Linija 71 - 55
Nakon 16:00h 844 sa Ahatovića prešao na 31 umjesto g.b. 408

@Zanimljivo šta je radilo na Barama?

Zna li neko šta je danas radilo na komercijali i na Dobrinji 4?

Na barama 850 na komercijali 416 i 851 a Dobrinja 4 nije ni radila...
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #1202 on: March 18, 2012, 21:29:41 »

danas na buca potoku sam upratio 819 i 829,ja kako ide 829,leti,cini mi se bolje od 813. kakav je motor na 819,ima nekako cudan zvuk

Ma taj 829 je uvijek dobro išao jer je dugo godina vozio radnike i razrađen je bio maksimalno. Mislim da je i njemu ubačen kamionski motor kao kod 810,831,823 od 260 KS dok je kod 813 motor od Neoplana troosovinca mislim 280 KS. Motor kod 819 je jako loš, vuča loša mislim da je pri kraju iako je kod njega bio ovakav zvuk i dok je vukao dobro....
znam,huso totic i rahmetli čizmić,jedno vrijeme je bio stalni na buca potoku zajedno sa 831,839
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1203 on: March 18, 2012, 22:08:55 »

danas na buca potoku sam upratio 819 i 829,ja kako ide 829,leti,cini mi se bolje od 813. kakav je motor na 819,ima nekako cudan zvuk

Ma taj 829 je uvijek dobro išao jer je dugo godina vozio radnike i razrađen je bio maksimalno. Mislim da je i njemu ubačen kamionski motor kao kod 810,831,823 od 260 KS dok je kod 813 motor od Neoplana troosovinca mislim 280 KS. Motor kod 819 je jako loš, vuča loša mislim da je pri kraju iako je kod njega bio ovakav zvuk i dok je vukao dobro....
znam,huso totic i rahmetli čizmić,jedno vrijeme je bio stalni na buca potoku zajedno sa 831,839

da u pravu si rahmetli Čizma (Čizmić Senad) i Huso su to čuvali i održavali pogotovo Čizma, a Huso je radio onaj red voznje koji krece iz Ilijaša rano oko 4.30 vozi radnike tako da do 9 završi smjenu. 831 Jugo  Izet i Curo Hasan tom vozilu je tri puta pucala šasija i tri puta rađen motor zbgo B potoka. Zadnji put ugrađen motor od kamiona MANa i išao "ko flak". Inače Jugo je to volio "pritisnuti do daske" a nije baš volio održavati ga. 839 prije crkavanja vozili Asmir Đulović i Ahmo. Ahmo imao moždani pa na vozilo došao Bičo Dževad (koji je prije vozio 844 i kojemu su se oni tinejdžeri sa Hjundai Atosom zabili pod autobus u Barama. Čovjek je dugo poslije toga bio "izvan sebe" iako nije bio ni kriv ni dužan jer su poginuli imali 17 i 19 godina života.) Prije "crkavanja" motora 839 je važio za jednog od najboljih vozila. bio je fino utegnut imao dobru vuču, solidan autobus.
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #1204 on: March 18, 2012, 23:01:49 »

danas na buca potoku sam upratio 819 i 829,ja kako ide 829,leti,cini mi se bolje od 813. kakav je motor na 819,ima nekako cudan zvuk

Ma taj 829 je uvijek dobro išao jer je dugo godina vozio radnike i razrađen je bio maksimalno. Mislim da je i njemu ubačen kamionski motor kao kod 810,831,823 od 260 KS dok je kod 813 motor od Neoplana troosovinca mislim 280 KS. Motor kod 819 je jako loš, vuča loša mislim da je pri kraju iako je kod njega bio ovakav zvuk i dok je vukao dobro....
znam,huso totic i rahmetli čizmić,jedno vrijeme je bio stalni na buca potoku zajedno sa 831,839

da u pravu si rahmetli Čizma (Čizmić Senad) i Huso su to čuvali i održavali pogotovo Čizma, a Huso je radio onaj red voznje koji krece iz Ilijaša rano oko 4.30 vozi radnike tako da do 9 završi smjenu. 831 Jugo  Izet i Curo Hasan tom vozilu je tri puta pucala šasija i tri puta rađen motor zbgo B potoka. Zadnji put ugrađen motor od kamiona MANa i išao "ko flak". Inače Jugo je to volio "pritisnuti do daske" a nije baš volio održavati ga. 839 prije crkavanja vozili Asmir Đulović i Ahmo. Ahmo imao moždani pa na vozilo došao Bičo Dževad (koji je prije vozio 844 i kojemu su se oni tinejdžeri sa Hjundai Atosom zabili pod autobus u Barama. Čovjek je dugo poslije toga bio "izvan sebe" iako nije bio ni kriv ni dužan jer su poginuli imali 17 i 19 godina života.) Prije "crkavanja" motora 839 je važio za jednog od najboljih vozila. bio je fino utegnut imao dobru vuču, solidan autobus.
831 je skoro citav svoj vijek radio na buca potoku a jest ga i izo gonio. asmir je cuvao 839,kod njeg nema gasa do daske a sjecam se kad se desila ona saobracajka.
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1205 on: March 18, 2012, 23:10:54 »

ja mislim da je Izo prvo zadužio 809 ili neki drugi radio s njim B Potok jedno vrijeme i onda uzeo 831. Doduše pričali su mi ljudi koji žive u B Potoku da im je Jugo bio najdraži jer je bio redovan, nikad ne kasni, stane gdje hoceš ali uvijek "ronda" hhahahha Sad radi po Ilidzi to mu odgovara jer zici u Hrasnici a mislim da mu je malo ostalo do penzije, štasviše mogao je i ranije u penziju jer je od 78 u GRASu ali nije htio da "piše" vojsku ...
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #1206 on: March 18, 2012, 23:32:18 »

ja mislim da je Izo prvo zadužio 809 ili neki drugi radio s njim B Potok jedno vrijeme i onda uzeo 831. Doduše pričali su mi ljudi koji žive u B Potoku da im je Jugo bio najdraži jer je bio redovan, nikad ne kasni, stane gdje hoceš ali uvijek "ronda" hhahahha Sad radi po Ilidzi to mu odgovara jer zici u Hrasnici a mislim da mu je malo ostalo do penzije, štasviše mogao je i ranije u penziju jer je od 78 u GRASu ali nije htio da "piše" vojsku ...
jugo je bio redovan,prva tura iz b potoka je bila u pola 6 a na pofalicima bi bio oko 5 i 45. gonio ga momacki,znam da su ga bili bacili na kombi i radio je na sokolju,drago mi je da su ga vratili na autobus. prije rata mislim da je i radio sa terminala na ilidzi
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1207 on: March 18, 2012, 23:41:33 »

ja mislim da je Izo prvo zadužio 809 ili neki drugi radio s njim B Potok jedno vrijeme i onda uzeo 831. Doduše pričali su mi ljudi koji žive u B Potoku da im je Jugo bio najdraži jer je bio redovan, nikad ne kasni, stane gdje hoceš ali uvijek "ronda" hhahahha Sad radi po Ilidzi to mu odgovara jer zici u Hrasnici a mislim da mu je malo ostalo do penzije, štasviše mogao je i ranije u penziju jer je od 78 u GRASu ali nije htio da "piše" vojsku ...
jugo je bio redovan,prva tura iz b potoka je bila u pola 6 a na pofalicima bi bio oko 5 i 45. gonio ga momacki,znam da su ga bili bacili na kombi i radio je na sokolju,drago mi je da su ga vratili na autobus. prije rata mislim da je i radio sa terminala na ilidzi

Bez obzira na sve Jugo je vrhunski vozač. Pričali su ljud da ga je bez kočnica sa 4 atmosfere u kazanima suštao niz B Potok.Hasan Staljin ga je "otjerao" na kombi ali se hvala Bogu vratio na autobus. Ipak je ponizenje čovjeka pred penziju prebaciti na kombi. Prijeratni je on vozač i da je bilo pravde on bio radio puno bolje linije, industriju i sl a ne poltroni tipa Vehbe Crnovršanina, Husnije Zilića i sl...
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #1208 on: March 19, 2012, 11:31:51 »

ja mislim da je Izo prvo zadužio 809 ili neki drugi radio s njim B Potok jedno vrijeme i onda uzeo 831. Doduše pričali su mi ljudi koji žive u B Potoku da im je Jugo bio najdraži jer je bio redovan, nikad ne kasni, stane gdje hoceš ali uvijek "ronda" hhahahha Sad radi po Ilidzi to mu odgovara jer zici u Hrasnici a mislim da mu je malo ostalo do penzije, štasviše mogao je i ranije u penziju jer je od 78 u GRASu ali nije htio da "piše" vojsku ...
jugo je bio redovan,prva tura iz b potoka je bila u pola 6 a na pofalicima bi bio oko 5 i 45. gonio ga momacki,znam da su ga bili bacili na kombi i radio je na sokolju,drago mi je da su ga vratili na autobus. prije rata mislim da je i radio sa terminala na ilidzi

Bez obzira na sve Jugo je vrhunski vozač. Pričali su ljud da ga je bez kočnica sa 4 atmosfere u kazanima suštao niz B Potok.Hasan Staljin ga je "otjerao" na kombi ali se hvala Bogu vratio na autobus. Ipak je ponizenje čovjeka pred penziju prebaciti na kombi. Prijeratni je on vozač i da je bilo pravde on bio radio puno bolje linije, industriju i sl a ne poltroni tipa Vehbe Crnovršanina, Husnije Zilića i sl...
upravu si
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1209 on: March 19, 2012, 20:07:59 »

PONEDJELJAK - 19.03.2012.

Linija 31 - 469
Linija 31e - 405, 410, 416, 418
Linija 36 - 322 (Prva i pola druge smjene), 714 (treća smjena). Jedno vrijeme linija nije bila u funkciji.
Linija 37 - 323
Linija 45 - 93
Linija 47 - 321
Linija 57 - 55
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
zanimljivo
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 248



« Reply #1210 on: March 19, 2012, 20:12:27 »

PONEDJELJAK 19.03.2012

14-852
16-853
16b-850
17-854
17b-851
20-808
20b-673
74-63
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1211 on: March 19, 2012, 21:38:07 »

Ne znam tačno podatke sa Ž. stanice pa ću navesti samo šta sam vidio:

14-852
16-853
16b-850
17-854
17b-851
20-808
20b-673
21-409,419...
22-406,407...
23-832,801,464
23c-807
31e-416,418,410,405


Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1212 on: March 19, 2012, 21:45:36 »

Mislim da je neki IK-201 danas radio na Buća potoku.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #1213 on: March 19, 2012, 22:18:45 »

U voznom parku sam označio sa * vozila koja ne voze već duže vrijeme, ali nisu ni rashodovana, pa molim vas da ako primjetite da se neko od tih vozila pojavilo na linijama, da mi javite na pp da mu sklonimo * iz voznog parka, pošto ne mogu sam da stignem sve teme na vrijeme pregledati.

Hvala Cheesy
Logged


ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #1214 on: March 19, 2012, 22:50:27 »

19.3.2012.
15-403 i 818
15b-820
Logged
Pages: 1 ... 79 80 [81] 82 83 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.043 seconds with 22 queries.